Презентація до виховної години "Ігри, що сприяють гарному настрою"

Про матеріал

Виховна година

Тема. Ігри, що сприяють гарному настрою.

Мета: з'ясувати значення ігри у житті людини; формувати в учнів уявлення про самостійність, креативність; уміння дотримувати правил у спільній ігровій діяльності; формувати уявлення про дружні взаємини між дівчатками і хлопчиками; виробляти вміння розпізнавати та придумувати різні ігри; учити дітей спілкуватися і підтримувати товариські стосунки; тренувати навички роботи в групі; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, чемність, культуру поведінки, доброзичливе та тактовне ставлення та повагу до однолітків; прищеплювати бажання вести здоровий спосіб життя.

До виховної години розроблена презентація.

Перегляд файлу

Виховний захід

Підготувала:

вчитель початкових класів,

Школи І ступеня №333

Лозінська Надія-Юлія Василівна

Тема. Ігри, що сприяють гарному настрою.

Мета: з’ясувати значення ігри у житті людини; формувати в учнів уявлення про самостійність, креативність; уміння дотримувати правил у спільній ігровій діяльності; формувати уявлення про дружні взаємини між дівчатками і хлопчиками; виробляти вміння розпізнавати та придумувати різні ігри; учити дітей  спілкуватися і підтримувати товариські стосунки; тренувати навички роботи в групі; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, чемність, культуру поведінки, доброзичливе та тактовне ставлення та повагу до однолітків; прищеплювати бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: презентація в PowerPoint.

Хід заходу

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ 

– Прочитаймо слова, що стануть нашим девізом.(1 слайд)

Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

(Учні хором промовляють девіз)

ІІ. СПРЯМУВАННЯ ДО МЕТИ

Гра «Шифрувальник». (2 слайд)

– Вставте потрібні букви.

..гри, що сп..ия..ть г..рн..му ..аст..ою.

– Сьогодні ми розучимо ігри, що сприяють гарному настрою.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА ЗАХОДУ

1. Розповідь вчителя. (3-8 слайди)

Гра – діяльність із розважальною та навчальною метою.

Ще з давніх часів наші предки цінували здоров’я, загартованість, спритність. Свою силу, винахідливість, кмітливість вони виявляли в іграх, забавах.

– Які з ігор та забав наших предків вам відомі?

(Відповідь учнів)

Ігри і веселощі допомагають позбутися розумової перевтоми, зміцнюють здоров’я, поліпшують настрій.

Існують рухливі (3 слайд), навчальні (4 слайд), розумові (5 слайд), народні (6 слайд), театралізовані (7 слайд), рольові ігри (8 слайд).

У народі кажуть: «Якщо дитина бігає та грається, то їй здоров’я посміхається». Гра допомагає стати добрим, чесним, сміливим. Вона вносить у життя людей радість і бадьорість. Рухатися, бігати, гратися означає жити.

Хочеш бути вродливим – грайся!

Хочеш бути щасливим – (діти доповнюють) грайся!

Хочеш бути здоровим – (діти доповнюють) грайся! (9 слайд)

2. «Мозковий штурм»

  Який у вас сьогодні настрій? А який був учора?

– Що таке настрій?

– Який буває настрій?

– Від чого залежить настрій?

– Що потрібно робити, щоб у вас був гарний настрій?

3. Гра «Театр».

– Душевні переживання, почуття радості та гніву, печалі та страху, задоволення та нудьги називаються емоціями. Емоції по-різному можуть впливати на людину. Від емоцій залежить настрій людини. Емоції – це відповіді людини на зовнішні та внутрішні подразники. Рухи також можуть підказати, який настрій має людина.

– Пропоную зіграти в гру. Я вибиратиму учня, який виходить на середину класу. Кажу йому емоцію, яку він повинен показати, а ви відгадати, яку саме емоцію показує учень.

Страх, сором, тривога, горе, подив, обурення, заздрість, хвилювання, сміх, образа, нудьга, сум, радість, задоволення, щастя.(після кожної емоції, яку відгадали слайд з відповідною емоцією,10-24 слайди)

4. Читання й обговорення вірша А. Грицаюк «Друзі».

У малої Марусі,

Десь пропали друзі,

Де вони поділись,

Вчора посварились.

А сьогодні їх немає,

Вона бігає, шукає,

Нудьга геть її обсіла,

Що ж вона не так зробила.

Бігає по лузі,

Де ви, мої, друзі,

Годі вже ховатись,

Хочу з вами гратись.

Може завинила,

Так я ж не хотіла,

Ось вам лялька нова,

Не промовлю й слова.

Будемо разом гратись,

У ставку купатись,

Новий м’ячик скаче,

А дівчинка плаче.

Збіглися тут друзі,

Радість у Марусі,

Сміх всюди лунає,

Дружба силу має.

– Чому плакала Маруся?

– Чому так сталося?

– Подумайте, чи не буваєте ви жадібними?

5. Вивчення мирилок.

– Навіщо потрібні мирилки?

Мир миром,

Пироги з сиром,

Вареники в маслі,

Ми – дружечки красні.

 

Мирилка летіла,

На плече сіла,

Сказала тихенько:

Миріться швиденько!

6. Повторення правил «чесної гри».

– А щоб не потрібно було миритись, ви повинні пам’ятати правила «чесної гри». Давайте повторимо їх.

  • Виконання правил гри обов’язкове для кожного.
  • Розподіляючи ролі та іграшки, пам’ятайте не лише про себе, але й про інших дітей.
  • Вигравай красиво: радій так, щоб не образити інших.
  • Програвай достойно: не сердись, не плач, не дратуйся, не звинувачуй інших у своєму програші.

7. Гра «Будь ласка»

– Ви виконуєте команду або завдання лише в тому випадку, коли почули після неї «будь ласка». Хто припускається помилки – сідає за парту.

  • Встаньте з-за парт, будь ласка.
  • Присядьте.
  • Підніміть праву руку вгору.
  • Підніміть дві руки вгору, будь ласка.
  • Опустіть руки, будь ласка.
  • Погляньте на свого сусіда, будь ласка.
  • Покажіть йому язика.
  • Посміхніться один одному, будь ласка.
  • Молодці! Сідайте за парти.
  • Сідайте за парти, будь ласка.

8. Презентація малюнків « Моя улюблена гра».

– У які ігри ви любите гратися?

– Намалюйте свою улюблену рухливу гру.

Після того, як всі учні завершили малювати, за бажанням учні презентують свій малюнок, розказуючи правила улюбленої гри.

IV. ПІДСУМОК ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

– Що потрібно зробити одразу, якщо посварилися під час гри?

– Що вносить гра у життя людей?

– Чи сподобалося вам гратися?

– Що нового ви дізналися про ігри сьогодні?

– Що вам сподобалося найбільше?

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Видумуй, пробуй, твори!Розум, фантазію прояви!Активним і уважним будьІ про кмітливість не забудь!

Номер слайду 2

..гри, що сп..ия..ть г..рн..му ..аст..ою.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Грайся!

Номер слайду 9

Страх

Номер слайду 10

Сором

Номер слайду 11

Подив

Номер слайду 12

Заздрість

Номер слайду 13

Сміх

Номер слайду 14

Нудьга

Номер слайду 15

Образа

Номер слайду 16

Щастя

Номер слайду 17

Виконання правил гри обов’язкове для кожного. Розподіляючи ролі та іграшки, пам’ятайте не лише про себе, але й про інших дітей. Вигравай красиво: радій так, щоб не образити інших. Програвай достойно: не сердись, не плач, не дратуйся, не звинувачуй інших у своєму програші.

Номер слайду 18

«Якщо дитина бігає та грається, то їй здоров’я посміхається»

zip
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
5972
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку