Презентація "Модель виховної роботи школи розвитку гармонійної особистості"

Про матеріал
Презентація містить опис виховної моделі школи та матеріали з досвіду роботи, різноманітні схеми, зразки планування та інші матеріали. Її можуть використовувати у своїй практичній діяльності заступники з виховної роботи, педагоги-організатори, класні керівники.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модель виховної системи ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Липини Школа розвитку гармонійної особистості

Номер слайду 2

Модель виховної системи ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Липини. – Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Липини Луцького району Волинської обл. – Луцьк, 2016 Автор: Шинкарук Оксана Миколаївна, заступник директора з виховної роботи, Затверджено методичною радою ЗОШ І-ІІІ ст. с. Липини Луцького району Волинської обл. (протокол № 3 від 07.03. 2016 р.)

Номер слайду 3

Зміст Вступ…………………………………………………………………………………………………………. Розділ 1.Опис виховної моделі школи…………………………………………………………… 1.1. Виховна проблема та задачі………………………………………………………………………… 1.2. Девіз виховання 1.3. Схема “Модель виховної системи школи” 1.4. Схема “Принципи виховання” 1.5. Напрямки виховної роботи 1.6. Модель співдіяльності і співтворчості дітей та дорослих 1.7. Модель випускника ЗОШ 1.8. Форми позакласної роботи школи 1.9. Планування виховної роботи за тематичними місячниками 1.10. Яким ми бачимо учня нашої школи 1.11. Декларація учнів ЗОШ І-ІІІ ст. с. Липини 1.12. Якою ми бачимо нашу школу 1.13. Робота класних керівників 1.14. Схема “Управління виховною роботою” 1.15. Схема “Робота з батьками” 1.16. Правовиховна робота 1.17.Традиційні заходи нашої школи

Номер слайду 4

Вступ Виховання має пріоритет над навчанням. Воно створює Людину. А. Сент-Екзюпері Головною метою сучасної загальної освіти в Україні є виховання свідомого громадянина, всесторонньо розвиненої особистості, здатної до життєдіяльності в полікультурному соціумі. Згідно з основними потребами сьогодення, школа XXІ століття – це передусім відкрита виховна система, спрямована на виховання дитини як суб”єкта особистісного життя й успіху, оволодіння учнем життєвою компетентністю. Школа зобов”язана створити умови для всебічного розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, формувати покоління конкурентноспроможних, здатних навчатися впродовж життя людей, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства. Можливість реалізації нових цілей виховання потребує відповідної його перебудови, впровадження сучасних виховних моделей, використання активних, цікавих форм і методів у виховному процесі. Наша робота містить опис виховної моделі, учнівського самоврядування ЗОШ І-ІІІ ст. с. Липини, різноманітні схеми, зразки планування та інші матеріали, які можуть використовувати у своїй практичній діяльності заступники з виховної роботи, педагоги-організатори, класні керівники.

Номер слайду 5

“Надто багато в світі людей, яким ніхто не допоміг пробудитися” А. Сент-Екзюпері“ Головна виховна проблема школи: Виховання соціально активної, високоморальної, фізично розвинутої гармонійної особистості та пропагування здорового способу життя. Наші виховні задачі: Розвивати учня відповідно до його інтересів і нахилів. Духовно збагачувати. Навчити відповідати за вчинки, знати права та обов”язки. Бути патріотом. Постійно самовдосконалюватись. Вести здоровий спосіб життя.

Номер слайду 6

Девіз виховання ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Липини: “Особистість XXІ століття повинна бути, насамперед гармонійною” Система виховної роботи школи заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра; створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено простір виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги.

Номер слайду 7

Модель виховної системи ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Липини

Номер слайду 8

В основу нашої моделі ми заклали: Загальнолюдські цінності: Людина. Здоров”я. Труд. Творчість. Дружба. Любов. Гуманізм. Милосердя. Добро. Віра. Справедливість. Принципи виховання: Сумісної діяльності дітей та дорослих. Цілеспрямованості. Турботливого, толерантного ставлення один до одного. Творчого підходу до справи. Єдність національного і загальнолюдського. Гуманізації. Безперервності і наступності. Єдності навчання і виховання.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Виховна робота школи здійснюється через такі види діяльності: Навчально-пізнавальна. Соціально-комунікативна. Ціннісно-орієнтаційна. Спортивно-оздоровча. Художньо-естетична. Громадсько-корисна. Трудова. Військово-патріотична. Виховання особистості здійснюється під впливом педагогічного колективу, учнівського колективу, сім”ї, громадськості.

Номер слайду 11

Напрямки виховної роботи школи Пропагування здорового способу життя Творчий розвиток особистості Правове Екологічне Моральне Художньо- естетичне Трудове Військово- патріотичне Родинно- сімейне Грома дянське

Номер слайду 12

Модель співдіяльності і співтворчості дітей та дорослих у ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Липини Класний колектив, учні школи Учнівське самовряду- вання Сільська громада Гуртки, секції, БК Шкільний психолог бібліотекар педагоги Сім”я Учень - гармонійна особистість

Номер слайду 13

Модель випускника ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Липини Учень – здорова особистість Учень – громадянин, патріот Учень – соціально активна особистість Учень цінує родину, сім”ю Учень – інтелектуальна особистість Учень – творча особистість Учень - духовна, моральна особистість

Номер слайду 14

Форми позакласної роботи

Номер слайду 15

Планування виховної роботи за тематичними місячниками Вересень – Місячник основ безпеки життєдіяльності “Збережи здоров”я на все життя”. Жовтень – Місячник правових знань. Листопад – Місячник “Спільних дій в інтересах дітей”. Грудень – Місячник національного виховання “Я, родина, Україна” та Тиждень правових знань. Січень – Місячник громадянського виховання. Лютий – Місячник естетичного виховання. Березень – Місячник родинного виховання та профілактики правопорушень, пов”язаних із незаконним обігом наркотиків. Квітень – Місячник здорового способу життя. Травень – Місячник патріотичного виховання.

Номер слайду 16

Місячник естетичного виховання (з 1.02 по 29.02.2016) ( зразок планування ) Дата Зміст Дата Відповідальні Основні виховні заходи. Ціннісне ставлення до держави, до людей, до мистецтва, до себе 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10. 11. 12 13 14 Загальношкільні лінійки: До міжнародного Дня рідної мови (20.02); До дня народження Лесі Українки(25.02). Години спілкування: «Скарби рідної мови». «Славетні українці». «Залучаймося до прекрасного». «Слово – не горобець – вилетить, не піймаєш». «Героїчне минуле народу». «Мистецтво слова». - «Нам плекати скарб одвічний – мову»; інші (згідно планів класних керівників). Шкільний конкурс юних поетів «Проба пера». Шкільний конкурс на кращу Валентинку. Працює поштова скринька «З Днем закоханих», акція «Шкільний поштар» Книжкові виставки: «З народного напившись джерела», книжкові полички: «Народне мистецтво в культурі українського народу»; «Неповторне слово Л. Українки»; Книжкова виставка: «Неповторне слово Л.Українки» Молодіжна дискотека. Тиждень Лесі Українки: - Шкільний конкурс читців поезій Лесі Українки та Шевченка; - Літературні години «Полум’яне серце Лесі Українки»; - Літературна вікторина: «Лесин дивосвіт»; - Шкільний конкурс газет, присвячених творчості Л.Українки. Заходи до Року дільничого інспектора: диктанти, переказ в 11, 9-х класах; конкурс малюнків; переказ з творчим завданням «Дільничий інспектор міліції»; Підготовка до оглядів самодіяльності на теми: «Щасливе дитинство», «З кобзарем у серці», звіт гуртка «Художня самодіяльність». Заходи по відзначенню 150-річчя від дня народження Б. Грінченка: конкурс малюнків за творами Б.Грінченка; книжкова виставка в бібліотеці; УПЧ у 5 класі за твором «Олеся і Михайлик»; написання рефератів, повідомлень про Б. Грінченка. «Школа скликає друзів». День відкритих дверей.(зустріч випускників). Загальношкільний виховний захід «Ми - діти твої, Україно!» Екскурсія у Краєзнавчий музей. 18.02 25.02 Щопонеділка Протягом місяця До14.02 Протягом місяця 01.02 Кінець лютого Протягом місяця До 11.02 Протягом місяця 02.02 08. 02 Дирекція Класні кер, класоводи Вч. рідної мови АУМ Ц-р «Дозвілля» Бібліотекар Бібліотекар Вовчок І.,АУМ АУМ, центр «Дозвілля». Вч. укр.. мови 3-А, 7-А, УФБК Гурток «Творча майстерня»

Номер слайду 17

Правове виховання та соціальний захист учнів. Ціннісне ставлення до суспільства, до держави, до людей, до себе 1 2 3 4 5 6. 7. 8 9 10 Проведення Дня профілактики правопорушень. Зустріч із представниками міліції, «Варти порядку» с. Липини, відвідання сімей, де проживають діти-порушники поведінки. Рейд по виявленню учнів-курців. Проведення рейдів по перевірці ведення щоденників, учнівської форми. поведінки під час уроків, перерв. Чергування по школі. Випуск газет «Голос чергового». Індивідуальні бесіди з учнями, схильними до правопорушень, консультації психолога. Поновлення списків дітей соціально - незахищенних категорій. Учнівський правовий лекторій. Конкурс малюнків «Наша міліція нас береже». 20.02 Лютий Протягом місяця 7.02 20.02 До 20.02 ЗВР ЗВР Психолог, П-О Дирекція, АУМ АУМ, черговий клас Психолог, вчителі ЗВР Вч. малювання Спортивно масові заходи та охорона життя і здоров’я учнів. Ціннісне ставлення до себе, до здоров’я. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Бесіди про профілактику грипу, ГРЗ, туберкульозу. Бесіда «Безпека на льоду», «ПМД при обмороженнях та у разі переохолодження». Перевірка санітарно-гігієнічного стану класів. Участь у районних змаганнях з баскетболу. Конкурс плакатів «Вогонь- друг, вогонь-ворог». Бесіди про небезпеку гри «Собачий кайф». Першість школи з баскетболу. Рейд-огляд учнів з метою профілактики педикульозу. Медичний огляд учнів у районній лікарні. Протягом місяця 04.02 Лютий 18.02 25.02, 26.02 Медсестра, кл. кер. дирекція Кл. кер Лукаш О.І. ЗВР ЗВР, П-О Вч. фіз.вих. Медсестра

Номер слайду 18

Заходи з екологічного, трудового виховання. Ціннісне ставлення до природи, до праці, до знань. 1 2 3 4 5 6 Вологе прибирання класів Виготовлення годівничок. Санітарне прибирання класів. Творчо-пошукова робота «Мій край – легенда» Конкурс малюнків, плакатів на тему:»Бережіть природу» серед учнів 5-7 класів. Участь у районному конкурсі виробів дек.-прикладного мистецтва «Народна іграшка». Протягом місяця 28.03 До 23.02 Кл.кер. Центр «УФБК», 3-А Вч. малюв. Коменда В.П. Робота з батьками. Ціннісне ставлення до родини, сім’ї, до людей, до себе. 1 2 3 4 5 6 7 Батьківські збори (спільно з дітьми та вчителями) Консультації для батьків. Батьківський всеобуч (згідно планів класних керівників та плану школи). Вивчення матеріально-побутових умов проживання дітей. Зустрічі з батьками в школі. Бесіди про відповідальність за виховання дітей. Батьківський правовий лекторій «Як не допустити дитячої наркоманії». Концерт «Щасливе дитинство». Протягом місяця 01.02 Лютий 11.02 Кл. кер, класоводи Дирекція 7-Б, Алексюк В.А. ЗВР, П-О, психолог. Кондратюк Г.І. П-О, ЗВР, вч. Музики

Номер слайду 19

Робота з активом АУМ «Ескорд». Ціннісне ставлення до колективу, до себе. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Проведення учнівських класних зборів на тему: «Вдосконалення роботи органів учнівського самоврядування та їх вплив на формування свідомої дисципліни та правової культури». Визначення номінацій на класи на засіданні учнівської ради. Випуск тематичних святкових стіннівок. Проведення рейду-перевірки учнівських щоденників, учнівської форми. Проведення вечору-відпочинку до Дня святого Валентина «Коханням дорожити вмійте». Конкурсна програма для дітей 8-11 класів «Містер і міс школи». «Інтерв’ю до Дня святого Валентина». Проведення фотовиставки «У колі сім’ї» та конкурсу-ланцюжку «Ласкаве слово». Випуск буклетів: «Шкідливим звичкам – ні!», «Небезпека передвесняного льоду на водоймах». Акція «Живи, книго».Проведення рейду-перевірки стану збереження учнівських підручників. Навчання шкільного учнівського активу «Про відповідальність чергових по школі» та розробка Положення «Кращий учень року». До Міжнародного дня рідної мови – літературна вітальня «Земля народжує людину» (читання власних віршів юними поетами школи). Волонтерська діяльність: - робота над проектом «Лазер для школи»; акція «Бог багатий милосердям» (збір коштів для дітей-сиріт). Трудовий десант. Упорядкування класних кімнат. Проведення рейду бережливих «Перевірка стану шкільного майна». Організація рухливих ігор на перервах з молодшими школярами та проведення ранкових зарядок. Протягом місяця Протягом місяця 12.02 14.02 14.02 13.02, 14.02 До 18.02 25.02 21.02 Протягом місяця 22.02 27.02 АУМ Центр «Юнпрес» Центр «Дисципліна і порядок». Ц-р «Дозвілля» Ц-р «Дозвілля» Ц-р «Юнпрес» АУМ Ц-р «Юнпрес» Ц-р «Інтелект» П-О, учн. рада Ц-р «Милосердя» Ц-Р Дисципліна і порядок». УФБК, ц-р «Здоров’я та спорт»

Номер слайду 20

Яким ми бачимо учня нашої школи: Р – розумним О – освіченим З - здоровим В – вихованим И Н – небайдужим Е – енергійним Н – національно свідомим И М – милосердним

Номер слайду 21

Декларація учнів ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Липини “10 кроків” Дружити. Веселитися. Творити. Поважати. Допомагати. Думати. Ставити цілі. Вирішувати. Робити. Відповідати за все.

Номер слайду 22

Декларація учнів ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Липини “10 кроків” Крокуй по землі з усмішкою на устах, а не зі сльозами на очах. Навіть у найскрутнішій ситуації знаходь щось приємне, а не згущуй чорні фарби. Будь оптимістом, а не песимістом. Даруй людям радість, а не смуток. Пам”ятай, що, можливо, десь є хтось, кому важче, ніж тобі. Мужньо перенось всі випробування долі. Прагни, щоб поряд із тобою люди отримували лише позитивні емоції, а не розпач. Допомагай людям знаходити радість навіть там, де, здається, її бути не може. Не стій осторонь, дій, твори добро, адже життя таке коротке. Спробуй за допомогою усмішки змінити світ.

Номер слайду 23

Якою ми бачимо нашу школу: С – самодостатньою У – успішною Ч – чистою А – активною С – стабільною Н – національною О – особистісно орієнтованою Ю – юридично захищеною

Номер слайду 24

Наші класні керівники працюють над: 1) 5 А - Ревчук В.П: “Виховання моральної свідомості та культури поведінки у сім’ї та громадських місцях”. 2) 6-А - Романюк М.Є.: “Формування особистісних рис громадянина України, духовної, моральної, екологічної культури”. 3) 6-Б - Марчук С.Ф.: “Духовно-моральне виховання; пропагування здорового способу життя; формування дружнього колективу через активізацію форм індивідуального впливу та колективної вих.. р-ти”. 4) 7-А - Коменда В.П.: “Формування згуртованого та працездатного колективу; виховання творчої, соц. активної , всебічно розвин. особистості на основі загальнолюдських норм гуманіст. моралі”. 5) 7-Б - Алексюк В.А.: “Формування моральної самосвідомості, відповідальності та навчання культурі поведінки на основі вміння керувати собою”. 6) 8-А - Рокицька Г.В.: “Виховання дружнього колективу, правової культури, моральних рис людини, створення умов для всебічного розвитку кожного учня”.

Номер слайду 25

Наші класні керівники працюють над: 7) 8-Б - Левчук О.С.:”Духовно-моральне виховання, головною особливістю якого є орієнтація на загальнолюдські цінності”. 8) 9-А - Букало В.Р.:”Формування потреби у здоровому способі життя, виховання культури поведінки та спілкування” . 9) 9-Б - Кондратюк В.І.:”Виховання свідомої дисципліни, культури поведінки, дружніх стосунків між учнями”. 10) 10 - Горбай В.О.”Виховання у дітей доброти, милосердя і поваги до старших та ближніх”. 11) 11 - Андрощук П.В.:”Формування згуртованого колективу; виховання творчої, активної , всебічно розвиненої. особистості на основі загальнолюдських цінностей”.

Номер слайду 26

Напрямки роботи класного керівника

Номер слайду 27

Управління виховною роботою (Не підпорядкування, а співробітництво) Директор: -педради, -наради… Рада школи ЗВР: -педради; -наради, -консультації; -МОКК. Батьки: -батьківський комітет Класні керівники Педагог- організатор Керівники гуртків Психолог - Учнівське самоврядування; - старостат. Громада, село -Покласне учнівське самоврядування; -актив класу;

Номер слайду 28

Робота з батькам “Дитина – дзеркало сім”ї: як у краплі води відбивається сонце – так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька. Завдання школи і батьків – дати кожній дитині щастя”. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 29

“Немає настільки поганої людини, яку б добре виховання не зробило б кращою”. В. Бєлінський “Важкі діти – це ті, у яких немає щиросердного контакту з дорослими”. С. Соловейчик

Номер слайду 30

Правовиховна робота

Номер слайду 31

“До школи з радістю йдемо, в ній дружно й весело ми живемо”. Традиційні заходи нашої школи     Свято «Першого дзвоника»;     Загальношкільні спартакіади;    Заходи  Дня визволення Луцького р-ну та України  від фашистських загарбників ;   Посвята у Барвінчата.   Святкові концерти для ветеранів до Дня Перемоги;   Святковий концерт до Дня вчителя;      Святковий концерт до Дня  Захисника Вітчизни; Свято до Дня Миколая.     Фестиваль учнівської творчості, звіт самодіяльності    Святковий концерт до Міжнародного дня всіх жінок 8 Березня; Новорічні ранки для учнів 1-7-х класів, тощо; Новорічний вечір для учнів 10-11 класів;   Свято «Останнього дзвоника»;   Свята для 11-х та 9-х класів «Прощавай, рідна школа!» . Свято “Посвята у першокласники”. Конкурс “Міс та містер школи”. Свято “Прощання з початковою школою”. Свято осені та осінній ярмарок. Свято книги. Свято до дня святого Валентина. Вечір зустрічі з випускниками. День цивільної оборони. День здоров”я. Заходи до Дня Соборності. Заходи до Дня гідності. Всеукраїнський тиждень права. Та інші .

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мартинюк Олександра
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
8926
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку