Мета виховного заходу зорієнтувати учнів на толерантне ставлення до вираження почуттів протилежними статями; допомогти учням розібратися у собі, підготувати до майбутнього сімейного життя
"ЛЮБОВ - ЦЕ ДАР. І БОГ САМ ВИБИРА,ХТО ЗАСЛУЖИВ ОЦЕ ПІЗНАТИ ДИВО".
Номер слайду 2
Мета: поспілкуватися з учнями про кохання, про те, що вважається природним і що є небажаним у взаєминах молоді; зорієнтувати учнів на толерантне ставлення до вираження почуттів протилежними статями; допомогти учням розібратися у собі, підготувати до майбутнього сімейного життя.
Номер слайду 3
Любов є дивовижним почуттям. Уже не один десяток, не одну сотню і, навіть, не одну тисячу років люди не припиняють говорити, писати і творити в ім’я цього божественного почуття. І не даремно воно зветься "божественним", адже багато хто ототожнює любов з Богом. Крім того стверджується, що здатність людини кохати - це найбільший дар і, можливо, саме любов є тим сенсом життя, який кожне людське покоління так вперто намагається знайти
Номер слайду 4
Л. Костенко Розкажу тобі думку таємну,дивний здогад мене обпік:я залишуся в серці твоємуна сьогодні, на завтра, навік.І минатиме час, нанизавшисотні вражень, імен і країн, -на сьогодні, на завтра, назавжди! - ти залишишся в серці моїм. А чому? То чудна теорема,На яку ти мене прирік. То все разом, а ти - окремо.І сьогодні, і завтра, й навік.
Номер слайду 5
В. Симоненко Є в коханні і будні, і свята,Є у ньому і радість, і жаль,Бо не можна життя заховати. За рожевих ілюзій вуаль.І з тобою було б нам гірко,Обіймав би нас часом сум,І, бувало б, темніла зірка. У тумані тривожних дум. Але певен, що жодного разу. У вагання і сумнівів час. Дріб’язкові хмарки образи. Не закрили б сонце від нас. Бо тебе і мене б судила. Не образа, не гнів - любов. В душі щедро вона б світила, Оновляла їх знов і знов. У мою б урвілася мову,Щоб сказати в тривожну мить:- Ненаглядна, злюща, чудова,