26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Презентація до виховного заходу з інформатики "Хто спритніший?"

Про матеріал
Презентація до виховного заходу з інформатики в 5 класі "Хто спритніший?". Матеріал є доповненням до сценарія свята.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ХТО СПРИТНІШИЙ?Гра-калейдоскоп для учнів 5-го класу

Номер слайду 2

МЕТА1. Формувати ключові компетентності:вивчати – уміти витягати користь із досвіду, уміти вирішувати проблеми;шукати – опитувати оточення, консультуватися в експертів, одержувати інформацію;думати – організовувати взаємозв'язок минулих і дійсних подій, уміти протистояти невпевненості та труднощам, займати позицію в дискусіях та виковувати свої власні думки;співробітничати – уміти співробітничати та працювати в групі, уміти домовлятися;братися за справу – включатись в проект, входити до групи та робити свій внесок, уміти організовувати свою роботу;адаптуватись – показувати стійкість перед труднощами, уміти знаходити нові рішення.2. Розвивати інтерес до інформатики.

Номер слайду 3

Гра-калейдоскоп. Калейдоско́п (від грец. καλός — красивий, εἶδος — вид, σκοπέω — дивлюся, спостерігаю) — оптичний прилад, що дозволяє створювати візерунки. У переносному сенсі — швидка зміна явищ, осіб, подій. Спочатку задуманий як науковий інструмент, калейдоскоп пізніше випускався як іграшка.

Номер слайду 4

Сьогодні дотримуємося правил. Будь доброзичливим. Будь щирим. Будь відповідальним. Будь активним. Будь наполегливим. Будь уважним. Говорить один – слухають всіБережи час!

Номер слайду 5

1. Зупинка «Мова – втілення думок» Флеш-накопичувач. Спочатку було слово…Мозила фаерфокс

Номер слайду 6

Анаграма{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АЙСТМАКШИСАКНЕРАКНОЛОКБУКУТНОТЕРНИПРМОКРПЮЕТФОНМІРКОАВІРАЛКАТУСАЙТМИШКАСКАНЕРКОЛОНКАНОУТБУКПРИНТЕРКОМП’ЮТЕР МІКРОФОНКЛАВІАТУРА1. Зупика «Мова – втілення думок»

Номер слайду 7

СленґЗупинка «Мова –втілення думок»

Номер слайду 8

2. Зупинка «Я - художник»

Номер слайду 9

2. Зупинка «Я - художник»Із картини невідомого автора визначте ті предмети чи об'єкти, які мають аналогію з інформатикою, комп'ютером, Інтернетом. https://bovinart.crafta.ua/

Номер слайду 10

3. Зупинка «Передача інформації»Давайте згадаємо, в який спосіб можна передати інформацію? Зараз кожній команді треба передати як можна більший обсяг інформації: тарілка – диск, склянка з водою – флеш-накопичувач з інформацією, ложка – спосіб передачі. На виконання завдання відводиться 1 хвилина.з інформацією,

Номер слайду 11

Яке то слово?3. Зупинка «Передача інформації»

Номер слайду 12

4. Зупинка «Зоологічна»Що об’єднує всіх зображених тварин з інформатикою? Це позначення комерційного ет @, яке використовують в електронній адресі. А які із назв цих тварин застосовуються в Україні для його позначення?

Номер слайду 13

5. Зупинка «День народження»Комп'ютерні свята

Номер слайду 14

6. Зупинка «Робототехніка»

Номер слайду 15

7. Зупинка «Фольклорна»Конкурс капітанів1. Скажи мені, який у тебе комп’ютер, і я скажу, хто ти.2. Системний блок процесором не зіпсуєш.3. Подарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають.4. Той, хто не може вийти з гри, хапається за Alt+F4.5. Біт байт береже.6. Що з кошика видалено, те пропало.7. Вірусів боятися – в Інтернет не ходити.8. За одного хакера двох блогерів дають.

Номер слайду 16

Відкриєм ми простори Інтернету,Його глибин незвідані шляхи,Корисні посилання і веб-сайти,І скриньки, і домашні сторінки. Онляндія — безпечна веб-країна,Корисну інформацію надасть,Як ненька — наша рідна Україна,І захистить, та ще й поради дасть. Разом для найкращого Інтернету

pptx
Додано
30 травня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку