МЕТА1. Формувати ключові компетентності:вивчати – уміти витягати користь із досвіду, уміти вирішувати проблеми;шукати – опитувати оточення, консультуватися в експертів, одержувати інформацію;думати – організовувати взаємозв'язок минулих і дійсних подій, уміти протистояти невпевненості та труднощам, займати позицію в дискусіях та виковувати свої власні думки;співробітничати – уміти співробітничати та працювати в групі, уміти домовлятися;братися за справу – включатись в проект, входити до групи та робити свій внесок, уміти організовувати свою роботу;адаптуватись – показувати стійкість перед труднощами, уміти знаходити нові рішення.2. Розвивати інтерес до інформатики.
Гра-калейдоскоп. Калейдоско́п (від грец. καλός — красивий, εἶδος — вид, σκοπέω — дивлюся, спостерігаю) — оптичний прилад, що дозволяє створювати візерунки. У переносному сенсі — швидка зміна явищ, осіб, подій. Спочатку задуманий як науковий інструмент, калейдоскоп пізніше випускався як іграшка.
3. Зупинка «Передача інформації»Давайте згадаємо, в який спосіб можна передати інформацію? Зараз кожній команді треба передати як можна більший обсяг інформації: тарілка – диск, склянка з водою – флеш-накопичувач з інформацією, ложка – спосіб передачі. На виконання завдання відводиться 1 хвилина.з інформацією,
7. Зупинка «Фольклорна»Конкурс капітанів1. Скажи мені, який у тебе комп’ютер, і я скажу, хто ти.2. Системний блок процесором не зіпсуєш.3. Подарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають.4. Той, хто не може вийти з гри, хапається за Alt+F4.5. Біт байт береже.6. Що з кошика видалено, те пропало.7. Вірусів боятися – в Інтернет не ходити.8. За одного хакера двох блогерів дають.