Девіз уроку: Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слівІ Організаційний момент. II Повідомлення теми, мети, завдань уроку:а)Перевірка домашнього завдання;б)Відгадай слова виконавши такі завдання:1. Клоун Вася йшов до вас, а на дворі дощ якраз. Тому цифри намочились,В картках плями появились. Тож швиденько поміркуйте. Й цифри вправно намалюйте.(Замість зірочки запиши цифри, знаки і відгадай слово)!1.
Розповідь про Масляну. Понеділок - "зустріч" свята. У цей день влаштовували і розгортали крижані гірки. Діти робили вранці солом'яне опудало Масляної, наряджали його і всі разом возили по вулицях. Влаштовувалися гойдалки, столи із солодощами. Вівторок - "загравання". У цей день починаються веселі ігри. З ранку дівчата і хлопці каталися на крижаних горах, їли млинці. Середа - "ласунка". На першому місці в ряду частувань, звичайно ж, млинці.
Четвер - "розгуляй". У цей день щоб допомогти сонцю прогнати зиму, люди влаштовують за традицією катання на конях "по сонечку" - тобто за годинниковою стрілкою навколо села. П'ятниця - "тещині вечори", коли зять їде "до тещі на млинці". Субота - "посиденьки зовиці". У цей день ходять в гості до всіхродичів, і пригощаються млинцями. Неділя – це заключний "прощений день", коли просять вибачення у рідних і знайомих за образи і після цього, як правило, весело співають і танцюють, тим самим проводжаючи Масницю.