Епіграф до уроку:
МАТЕМАТИКА - ЦАРИЦЯ НАУК, АРИФМЕТИКА - ЦАРИЦЯ МАТЕМАТИКИ.
/ К. ГАУСС/
План уроку:
1. РОЗМИНКА
2. ЕСТАФЕТА
3. ВІКТОРИНА
4. ЗАДАЧІ
5. РІВНЯННЯ
Якщо маєм числа: десять, сто чи тисяча, мільйон.
І усі вони в знаменник рвуться, наче в унісон.
Памятай тепер : ці числа називають десяткові.
А нулі, щоб не писать, їх же може бути й пять, Дріб запишем через кому - буде легко рахувать.
0,67 5,3649 34,86 1,3
ОБЧИСЛИ:
1) 4 + 0,5 ; 6) 5 - 0,36;
2) 0,6 - 0,1; 7) 0,26 + 0,38;
3) 0,02 + 0,004; 8) 0,005 + 0,2; 4) 0,14 + 0,4; 9) 0,21 - 0,004; 5) 4,5 – 2; 10) 14,67 – 1 .
Вікторина
1.Збільш число 7,2831 на 2,423.
2.Зменш число 5,372 на 4,47.
Яблука разом з кошиком важать 25,6 кг. Скільки кілограмів важать яблука, якщо порожній кошик важить 1,13 кг?
Заміни «зірочки», щоб дія була виконана правильно:
2,*34*6 +
4,7*52*
*,32*10
Задача
ВІДСТАНЬ ВІД КИЄВА ДО ОДЕСИ
475,4 КМ. ЗА ПЕРШУ ГОДИНУ
АВТІВКА ПОДОЛАЛА 97,8 КМ ЦІЄЇ ВІДСТАНІ. СКІЛЬКИ КІЛОМЕТРІВ ЇЙ ЗАЛИШИЛОСЯ ПОДОЛАТИ?
Велосипедист за дві години проїхав 34,2 км, з них за першу годину
– 16,8 км. Скільки кілометрів подолав велосипедист за другу годину?
1) 6,2 + х = 10,41;
2) 5,3 – х = 2,5;
3) х – 2,8 = 1,72; 4) х + 5,43 = 14,6.
ДЛЯ ЕРУДИТІВ «ПАЗЛИ»
Підсумок уроку:
1.Які процеси ми повторювали?
2.Де ці процеси ми можемо застосовувати в житті?
3.Чи сподобалося на уроці?
НА ВСЕ ДОБРЕ
Домашня робота
§5 п.33 (опрацювати)
№№873; 875 - письмово