Презентація "Допрофільна підготовка та профільне навчання як умова рівного доступу до якісної освіти"

Про матеріал
Матеріали для батьківських зборів. Про етапи переходу до профільного навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Допрофільна підготовка та профільне навчання як умова рівного доступу до якісної освіти

Номер слайду 2

Номер слайду 3

МЕТА: вивчення етапів створення умов для врахування і розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів у процесі їх підготовки

Номер слайду 4

Номер слайду 5

ПРОФІЛІЗАЦІЯ Як ефективний засіб диференціації та індивідуального формування предметних компетентностей учнів в процесі навчання

Номер слайду 6

Проблемна тема школи Використання компетентнісно – орієнтованого навчання як способу покращення якості освіти

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Особливості допрофільної підготовки, та організація профільного навчання з курсу біології

Номер слайду 9

Аналіз загальнопредметних компетенцій

Номер слайду 10

4 48 48 Творчої діяльності 11 55 34 Саморозвитку і самоосвіти 15 51 34 Інформаційна 4 34 62 Полікультурна 7 24 59 Комунікативна 7 55 38 Соціальна низький середній високий Аналіз рівня сформованості компетентностей учнів 10 класу

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Рівні змісту вивчення біології в 10 класах Рівень стандарту – 1,5 год на тиждень Академічний рівень – 1,5 год на тиждень Профільний рівень – 5 год на тиждень

Номер слайду 13

Відмінності стандартного і академічного рівнів Мета – рівень має бути достатнім для продовження біологічної освіти Рівень складності задач з молекулярної біології Збільшення практичної складової програми (8 12 лаб.р., 5 7 практ.р.) На лабораторних роботах використовуються електронні мікрофотографії

Номер слайду 14

Різниця академічного і профільного рівнів Методи і форми навчання: проблемні лекції, семінари-дискусії, аналіз конкретних ситуацій, комп’терне моделювання, імітаційні ігри Лабораторно-польові практикуми Проектна діяльність, індивідуальні дослідження учнів

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Психологічний супровід в реалізації завдань особистісно-розвивального навчання в профільній школі

Номер слайду 17

Визначте провідний мотив вибору вами профільного класу (обрані варіанти відповідей) Здібності (вчитель) Інтерес до профілю (учень) Заздалегідь планована освіта (батьки)

Номер слайду 18

Які переваги в профільному навчанні? Глибші завдання з профільних предметів (вчителі) Вивчення нових предметів поглибленого і профільного рівнів (учні, батьки)

Номер слайду 19

Які прогалини ви бачите в профільному навчанні? Обмеженість набору профілів (вчитель) Велике перевантаження (учень) Наповнювальність класів зменшує індивідуальний підхід до кожної дитини (батьки)

Номер слайду 20

З якого класу, на вашу думку, слід починати профілізацію? З 5-го класу (учитель, учень, батьки)

Номер слайду 21

Ваші улюблені предмети Іноземна мова Зарубіжна література Російська мова Всесвітня історія Право

Номер слайду 22

Ваші захоплення Комп’ютер Спорт Екскурсії Колекціювання Енциклопедичні знання

Номер слайду 23

Яку професію ви плануєте здобути? Журналіст Перекладач Філолог Логіст Психолог Юрист Менеджер туризму

Номер слайду 24

за увагу!

ppt
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку