Досліджуємо додавання і віднімання числа 3 Таблиці додавання і віднімання числа 3 Учитель Кліпенко Н. М.
Номер слайду 2
З яких двох чисел складається число 3?
Номер слайду 3
+=434 Знайдемо значення виразів двома способами за схемами +1+2=527+=43421617++++===
Номер слайду 4
_=737 Знайдемо значення виразів двома способами за схемами _1_2=624_=73721514____===
Номер слайду 5
Знайдемо значення виразів двома способами83812725838216155351262853521718________============++++++++
Номер слайду 6
Знайдемо значення виразів різними способами93912826636214133331242663621819________============++++++++
Номер слайду 7
Порівняйте значення виразів. Зробіть висновки7372191107310====+++++Результати однакові. Отже, при додаванні числа 3 можемо використовувати декілька способів: розкласти число 3 на зручні доданки- 1 і 2, 2 і 1, або додати ціле число 3.7++++3=712==8210
Номер слайду 8
Порівняйте значення виразів. Зробіть висновки43421211431====Результати однакові. Отже, при відніманні числа 3 можемо використовувати декілька способів: розкласти число 3 на зручні доданки - 1 і 2, 2 і 1, або відняти ціле число 3.43=412==321_________
Номер слайду 9
Складемо таблиці додавання і віднімання числа 3 1 9 +=12-834576563410====0+++++++333333333333333=======304726543-------35678910====7
Номер слайду 10
Про що йдеться в реченнях? Що можна запитати прокількість кульок? Склади схему до ситуації.+4=42?26 У Маринки 4 повітряні кульки,а в Миколки–2. Скільки кульок всього?
Номер слайду 11
Про що йдеться в реченнях? Що можна запитати прокількість кульок? Склади схему до ситуації.-6=61?15 У Тетянки було 6 повітряних кульок. Вона подарувала братику 1 кульку. Скільки кульок залишилося?
Номер слайду 12
Про що йдеться в реченнях? Що можна запитати прокількість кульок? Склади схему до ситуації.+5=52?27 В Іллі 5 повітряних кульок, йомудали ще 2 кульки. Скільки кульок стало?
Номер слайду 13
9 Виконай арифметичні дії за стрілками. -3+2-10+3-1687100
Номер слайду 14
4 Виконай арифметичні дії за стрілками. -3+1-9+715890+4+7-324