Усне опитування. Яке число одержимо при діленні на 1?При множенні на 1? ( при множенні і діленні на 1 одержимо те саме число)Чи можна ділити на 0?(на 0 ділити неможна)Чи може частка двох чисел дорівнювати 1?У якому випадку?(частка двох чисел може дорівнювати 1, якщо ділити однакові числа)Як помножити число на 10?(щоб помножити число на 10 треба в добутку дописати0)Як розділити число на10?(щоб розділити число на 10 треба в частці відкинути 0)У якому порядку слід виконувати дії у виразах без дужок?( якщо у виразах немає дужок , то спочатку виконуються діїмноження або ділення, а потім додавання і віднімання)
Усне опитування. Назвіть компоненти дії додавання( перший доданок, другий доданок, сума )Назвіть компоненти дії віднімання( зменшуване, від’ємник, різниця )Назвіть компоненти дії множення( перший множник, другий множник, добуток)Назвіть компоненти дії ділення( ділене, дільник, частка)
Робота з підручником. С.126, №2 Розгадай “секрети “ таблиці множення числа 4; таблиць ділення. Перевір,чи правильно складено таблиці. У таблиці множення добуток збільшується на 4; у таблиці ділення, коли ми діли-мо на перший множник, то в частці отримуємо другий множник;коли ми ділимона другий множник, то в частці отримуємо перший множник.
Практична робота. Розв’яжи задачу. Склади обернені до неї задачі. Для проведення уроку “Я досліджую світ “учні утворили 9 груп, по 4 учні вкожній групі. Скільки всього учнів брало участь в проведенні уроку?Задача1гр.-4 учні9гр.-? учнів4∙9=36( учн.)Відповідь: 36 учнів брали участь в проведенні уроку.
Обернені задачіДля проведення уроку “Я досліджую світ “учні утворили групи, по 4 учні вкожній групі. Скільки груп утворили учні, якщо у класі 36 учнів?Задача1гр.-4 учні?гр.-36 учнів36:4=9(гр.)Відповідь: 9 груп утворили учні. У проведенні уроку “Я досліджую світ “брало участь 36 учнів, які утворили 9 груп. Скільки учнів було в групі?Задача9 гр.-36 учнів1 гр.-? учнів36:9=4(уч.)Відповідь: 4 учні було в кожній групі.