Презентація "Досвід роботи"

Про матеріал
Презентація досвіду роботи вчитедя початкових класів, з описанням проблемної теми. Вся інформація чітко, конкретно, коротко розміщена в 10-ти слайдах.
Перегляд файлу





Провідною метою освіти сьогодення є виховання особистості учня-діяча, спроможного створювати матеріальні і духовні цінності, змінювати на краще

 суспільне життя і себе, аналізувати і оцінювати наслідки цих змін, доводити цінність власних думок.

Механізмом розвитку особистості учня-діяча є побудова навчання,  зокрема уроку, як основної  форми організації навчання і виховання,  як цілісного творчого процесу. 

 

Конструктивна взаємодія

Важливо, щоб з перших днів навчання у школі життя дитини було радісним, захоплюючим, емоційно насиченим. Це можливо за умови побудови кожного уроку як цілісного творчого процесу.

Цілісність творчого процесу забезпечується конструктивною взаємодією у підсистемах: «учитель-клас», «учитель-учень», «учень-учень», «учень-клас».

 

Специфіка такої взаємодії полягає у тому, що основна увага спрямована не на результат засвоєння певних знань, а на процес його досягнення.

 

 

Враховуючи те, що для учнів початкової школи пріорітетною  є ігрова діяльність, уроки будую із застосуванням   методу синектики. В основі такого уроку лежить сюжетно-рольова гра з вибором стратегії поведінки, планування дій на 3-4 кроки вперед.

Це такі уроки як: «урок-подорож», «урок-змагання», «урок-казка» тощо. пошук

                               Урок  ситуація розмірковування                                       допитливість

сумнів

Учень-діяч повинен володіти певними знаннями, уміннями, якостями.

Знання інструмент пізнання об’єктивного світу. Для здійснення процесу пізнання учневі необхідно володіти інтелектуально-творчими уміннями.

Інтелектуально-творчі уміння молодшого школяра – це здатність успішно здійснювати загальні розумові дії: аналіз, синтез, порівняння, аналогія, класифікація, систематизація. 

Інтелектуально-творчі уміння

üуміння планувати свої дії на декілька кроків вперед

üуміння розмірковувати

üуміння довести власну думку

üуміння створювати власні „продукти” а саме: казки, вірші тощо, використовуючи навчальний матеріал.   





1.    Створення атмосфери довіри до дитини, забезпечення         взаємозв’язку розумової діяльності з позитивними емоціями.

2.    Створення ситуації успіху, яка є умовою перетворення позитивного ставлення до навчання в активне та творче.

3.    Розгортання палітри роздумів під час вивчення нового матеріалу

4.    Застосування на уроках інтерактивних методів навчання.

5.    Вивчення поняття та його властивостей, формування логічних умінь.

6.    Впровадження завдань комбінованого характеру, завдань з логічним навантаженням.

Отже, моє завдання – навчити дитину творити

Для цього вона повинна багато знати. 

А щоб знати – треба вчитися

А для навчання потрібен інтерес. 

А щоб було цікаво – я урізноманітнюю процес навчання різними   формами, видами, методами і прийомами роботи.

                        Екскурсії                          Робота в парах        Прогулянки

 

 

ІІ місце –  конкурс “Всезнайка”(районний тур) Ошуркова Олександра

ІІ місце –  конкурс з української мови ім.П.Яцика(районний етап)  Соболева Софія

ІІІ місце – спортивні змагання (районний тур) Ошуркова Олександра  


І місце – авторський конкурс “За єдину Україну”(серед учнів поч.школи)  Арабаджиєва Марія

І місце – конкурс читців поезії Т.Г.Шевченка(серед учнів поч.школи)

Ошуркова Олександра

І місце – конкурс на найкраще оформлення класу до Нового року

І місце – оформлення пришкільної ділянки

Добрі результати з “Кенгуру” – Бутузов Гліб, Стовба Андрій, Соболева Софія

Багато призових місць з конкурсу “Олімпіс”

                                                                  


pdf
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку