Досвід роботи вчителя початкових класів. КЗ «Васищевський ліцей»Безлюдівської селищної ради. Харіної Людмили Іванівни
Номер слайду 2
Харіна Людмила Іванівна. Учитель початкових класів. Освіта – вища. Стаж роботи – 40 років. Категорія – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Звання- «старший вчитель»«Нехай учитель поспішає до дітей , радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем»Ш. Амонашвілі
Номер слайду 3
Методична робота 2019 - 2020 н.р – робота у обласному методичному об’єднанні вчителів початкових класів при ХАНО2021– участь у семінарі « Формувальне оцінювання навчальних досягнень молодших школярів2020– 2024– участь у педагогічних радах : «Освітнє середовище, як чинник розвитку особистості учня» (січень 2019); «Мотивація – ключ до розвитку пізнавального інтересу учнів » (грудень 2022)2020 – 2024 – участь на МО : «Нова українська школа : основи стандарту. Перший цикл навчання початкової школи» ; «Адаптація першокласників НУШ дошкільного колективу»; «Педагогіка партнерства, як ключовий компонент нової української школи», « Впровадження педагогічної технології « Росток» у початкових класах. Математика»- обмін досвідом.2023 н.р.- робота у методичному кафе ( ХАНО), виступи на тему «Освітні іновації в професійній діяльності вчителя початкових класів».
Номер слайду 4
Педагогічна діяльність Основні принципи роботи : Принцип діяльності; принцип безперервності;принцип гуманізму, співпраці;принцип цілісної уяви про світ;принцип психологічної комфортності;принцип творчості.1-2 класи – Державний стандарт початкової освіти (2018), типова освітня програма О. Я. Савченко (наказ МОН Україна від 21.03.2018 №268)3 – 4 класи Державний стандарт початкової загальної освіти (2011 р.), типова освітня програма (наказ МОН України від 20.04.2018 №407
Номер слайду 5
Методична тема. «Впровадження елементів інноваційних технологій в освітньому процесі в умовах НУШ» Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти учитель початкових класів повинен постійно усвідомлювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмний матеріал. Тому, я вважаю, доцільно використовувати інтерактивні технології. Підтримує розвиток пізнавальної активності і самостійності учнів. Розкриває потенційні можливості та здібності дітей Сприяє розвитку творчого мислення. Передбачає урізноманітнення навчальної діяльностіСтворює комфортні умови навчання Актуальність проблем
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Педагогічні технології, які використовую у роботі:- ігрові технології навчання;- ІКТ технології;- Інтерактивні технології;- Технологія «Розвиток критичного мислення». Робота в парах;Робота в групах; «Карусель»;«Акваріум»;Сторітелінг (створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації);«Мікрофон»;«Мозковий штурм»;«Дерево вирішень»;«Фішбоун» (розвиває критичне мислення, навички роботи з інформацією, вміння ставити і вирішувати проблеми, учні вчаться встановлювати причинно-наслідкові взаємозв’язки);«Кубик Блума»Шість цеглинок “Lego”Танграм Створення ситуації успіху
Номер слайду 8
За допомогою інноваційних технологій діти вчаться: Формувати власну думку. Слухати іншу людину. Аргументувати і дискутувати Доводити свою точку зору. Розвивати навички самостійної роботи