Приклади використання ІКТ у громадянському вихованні :
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
1 етап – пошук і збір інформації; 2 етап – підготовка текстів виступів та мультимедійних презентацій, музичного супроводу; 3 етап – проведення лінійки
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Створено атмосферу патріотичного піднесення, співпереживання за долю України, захоплення борцями за єдність і відродження Батьківщини, творчого наукового пошуку; Безпосередня участь учнів у підготовці до заходів, можливість застосувати свої технічні навички володіння ІКТ сприяла самоствердженню учнів, підвищенню самооцінки та впевненості у власних інтелектуальних та духовних силах.
Номер слайду 10
Опанування широкого масиву Інтернет-ресурсів сприяє зацікавленню учнями історією Батьківщини, різними (часто протилежними) підходами до висвітлення проблемних сторінок історії, а отже сприяє розвитку самостійного мислення, формуванню активності, здатності орієнтуватися у сучасному інформаційному просторі;
Номер слайду 11
Потреба аналізу та систематизації отриманої з різних джерел інформації у вигляді мультимедійних презентацій виховує творчу, мислячу особистість, яка вміє висловити власну думку і обгрунтувати її фактами;
Номер слайду 12
Використання ІКТ (Інтернет-ресурси, засоби мультимедіа, програмні педагогічні засоби) полегшує вчителю роботу по реалізації виховного потенціалу історії через використання чуттєвого образу під час виховних заходів;
Номер слайду 13
Можливість створення за допомогою комп*ютерних технологій відеороликів з поєднанням зорових та музичних образів відповідно до поставленої вчителем мети заходу дозволяє створити необхідний для досягнення виховної мети заходу емоційний фон;
Номер слайду 14
Використання ІКТ під час підготовки виховного заходу практично завжди вимагає тісної співпраці вчителя та учнів, що сприяє встановленню інтелектуального й духовного контакту між ними, дозволяє будувати партнерські стосунки на засадах взаємоповаги, толерантності.
Номер слайду 15
83% - всієї інформації отримуємо за допомогою зорових органів, 11% - слухових, 3,5% - за допомогою запахів, 1,5% - тактильних рецепторів
Номер слайду 16
Слухова - 20% За допомогою зору – 30% Комбіноване поєднання слухового та зорового каналів інформації – 60%
Номер слайду 17
Використання мультимедіа сприяє кращому вивченню навчальної та виховної інформації
Номер слайду 18
Зростання впливу виступу на аудиторію, оскількизначний обсяг інформації сприймається зоровими та слуховими рецепторами одночасно; Полегшення розуміння і сприйняття поданого матеріалу; Запам*ятовування навчального матеріалу на значний період; Збільшення психологічної вірогідності прийняття правильних висновків, суджень, узагальнень; Скорочення часу на розкриття проблеми.
Номер слайду 19
Чи не є використання мультимедійних технологій даниною сучасності?
Номер слайду 20
Результат Перший досвід використання мультимедійних технологій свідчить, що їх упровадження - підвищує ефективність засвоєння матеріалу - інтенсифікує процес навчання - стимулює інтерес учнів як до знань, так і до процесу їх отримання