Створено атмосферу патріотичного піднесення, співпереживання за долю України, захоплення борцями за єдність і відродження Батьківщини, творчого наукового пошуку; Безпосередня участь учнів у підготовці до заходів, можливість застосувати свої технічні навички володіння ІКТ сприяла самоствердженню учнів, підвищенню самооцінки та впевненості у власних інтелектуальних та духовних силах.
Опанування широкого масиву Інтернет-ресурсів сприяє зацікавленню учнями історією Батьківщини, різними (часто протилежними) підходами до висвітлення проблемних сторінок історії, а отже сприяє розвитку самостійного мислення, формуванню активності, здатності орієнтуватися у сучасному інформаційному просторі;
Зростання впливу виступу на аудиторію, оскількизначний обсяг інформації сприймається зоровими та слуховими рецепторами одночасно; Полегшення розуміння і сприйняття поданого матеріалу; Запам*ятовування навчального матеріалу на значний період; Збільшення психологічної вірогідності прийняття правильних висновків, суджень, узагальнень; Скорочення часу на розкриття проблеми.