Дата, місце народження 16 лютого 1970 року, м. Балаклія Освіта, навчальний заклад, який закінчила Вища, Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С. Сковороди, 1992 рік Місце роботи, посада Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. О.А. Тризни, вчитель початкових класів Стаж роботи 21 рік Кваліфікаційна категорія, звання Спеціаліст вищої категорії, звання “ Старший учитель ” Я прагну досягти в житті простого дива. Хай будуть терна на путі, Хай буде злива невдач, поразок і падінь… Але на щастя, серед прийдешніх поколінь У моїй власті плекати і віру, і тепло Та вчить любити. Я прагну сіяти добро й талант творити.
Актуальність досвіду: зумовлюється концептуальними положеннями та державними вимогами реформування освіти в Україні, спрямованими на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань; сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти; забезпечує умови для формування пізнавальної активності дитини; сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності; забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання; робить можливим оригінальний підхід для побудови сучасного уроку в початковій школі; створює атмосферу співробітництва, взаємодію вчителя й учнів.
Інтерактивне навчання Дж. Шерман Г. Фріц С. Ренегар Дж. Фредерік О. Пометун Л. Пироженко Т. Ремех Теоретична основа досвіду Проектні технології Колективне взаємонавчання Проблемне навчання Інформаційно- комунікаційні Ігрові технології В. Гузєєв Дж. Дьюї В. Кілпатрік О. Рівін В. Дьяченко М. Махтов Т. Ільїна Г. Вернер В. Окоп А. Матюшкін П. Підкасистий А. Єршов В. Нікіткін
62% 2009-2010 н. р. – 2 клас 2010-2011 н. р. – 3 клас 72% 2009- 2010 2010-2011 100% 100% 2011-2012 н. р. – 4 клас 2011-2012 100% Результативність роботи Успішність і якість знань Успішність 75% Якість знань 2009 – 2010 н. р. – 62 % 2010 – 2011 н. р. – 72 % 2011 – 2012 н. р. – 75 % Успішний учень
Висновки: Навчання повинно нести дитині насолоду. Без інтересу до знань неможливе успішне навчання, що забезпечить більш високі можливості опанувати обсяг навчального матеріалу. Застосування інноваційних технологій разом з традиційними методиками сприяють активізації пізнавального інтересу, що забезпечить обрання дітьми професії у майбутньому, і все життя вони будуть отримувати насолоду й задоволення від праці, бо набули звичку вчитися в початковій школі.
Учитель готується до гарного уроку все життя… І щоб запалити в учнях іскринку знань, вчителю треба увібрати ціле море світла. Кожен урок учителя – це маленька вистава, що доторкується до тонких струн дитячих душ. Якщо вони звучать, як єдина мелодія, то Учитель відбувся. В. Сухомлинський