Презентація досвіду роботи "Формування пізнавальної активності молодшого школяра через застосування інноваційних технологій

Про матеріал
Зростити особистість мислячу, самостійну, творчу – соціальне замовлення інформаційного суспільства . Уміння працювати з інформацією, уміння спілкуватися повинно стати невід’ємною рисою життя успішної людини ХХІ століття . Тому настала необхідність переходу від передачі знань до « навчання вчитися», «навчання жити». Саме цим обумовлюється актуальність представленого досвіту.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лось Ірина Георгіївна вчитель початкових класів Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. О.А. Тризни

Номер слайду 2

Дата, місце народження 16 лютого 1970 року, м. Балаклія Освіта, навчальний заклад, який закінчила Вища, Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С. Сковороди, 1992 рік Місце роботи, посада Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. О.А. Тризни, вчитель початкових класів Стаж роботи 21 рік Кваліфікаційна категорія, звання Спеціаліст вищої категорії, звання “ Старший учитель ” Я прагну досягти в житті простого дива. Хай будуть терна на путі, Хай буде злива невдач, поразок і падінь… Але на щастя, серед прийдешніх поколінь У моїй власті плекати і віру, і тепло Та вчить любити. Я прагну сіяти добро й талант творити.

Номер слайду 3

Актуальність досвіду: Сучасна людина Уміння спілкуватися Успішність “ Навчання вчитися ”, “ навчання жити ” Особистість мисляча, самостійна, творча

Номер слайду 4

Формування пізнавальної активності молодшого школяра через застосування інноваційних технологій

Номер слайду 5

Актуальність досвіду: зумовлюється концептуальними положеннями та державними вимогами реформування освіти в Україні, спрямованими на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань; сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти; забезпечує умови для формування пізнавальної активності дитини; сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності; забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання; робить можливим оригінальний підхід для побудови сучасного уроку в початковій школі; створює атмосферу співробітництва, взаємодію вчителя й учнів.

Номер слайду 6

Інтерактивне навчання Дж. Шерман Г. Фріц С. Ренегар Дж. Фредерік О. Пометун Л. Пироженко Т. Ремех Теоретична основа досвіду Проектні технології Колективне взаємонавчання Проблемне навчання Інформаційно- комунікаційні Ігрові технології В. Гузєєв Дж. Дьюї В. Кілпатрік О. Рівін В. Дьяченко М. Махтов Т. Ільїна Г. Вернер В. Окоп А. Матюшкін П. Підкасистий А. Єршов В. Нікіткін

Номер слайду 7

Завтра урок. І творити його треба так, як митець творить вірші чи музику. О. Захаренко Педагогічне кредо

Номер слайду 8

Мікрофон Навчаючи - навчаюсь Мозковий штурм Незакінчене речення Кубування Коло ідей Акваріум Асоціативний кущ Інтерактивні методи

Номер слайду 9

Нестандартні уроки Урок-ділова гра Урок-подорож Урок-брейн-ринг Урок-вистава Урок-концерт Творчий проект Урок-казка

Номер слайду 10

Сьогодні в нас урок незвичний А супермаркет математичний. Свої знання ти продавай , Речі корисні для здоров’я придбай. Нестандартні уроки

Номер слайду 11

Творча робота зі словом є дійова виховна сила, що робить навчання цікавим

Номер слайду 12

Підготували проект : учні 2 – А класу Балаклійської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 1 імені О.А. Тризни Кушнір Руслан та Речкалова Діана Керівник проекту: Лось Ірина Георгіївна – класний керівник

Номер слайду 13

Ігрові технології Дитина граючи живе і живучи грає

Номер слайду 14

Інформаційно-комунікаційні технології Презентації Відеоматеріали

Номер слайду 15

Обдаровані діти – майбутній цвіт нації, її інтелектуальна еліта, гордість, її світовий авторитет

Номер слайду 16

62% 2009-2010 н. р. – 2 клас 2010-2011 н. р. – 3 клас 72% 2009- 2010 2010-2011 100% 100% 2011-2012 н. р. – 4 клас 2011-2012 100% Результативність роботи Успішність і якість знань Успішність 75% Якість знань 2009 – 2010 н. р. – 62 % 2010 – 2011 н. р. – 72 % 2011 – 2012 н. р. – 75 % Успішний учень

Номер слайду 17

Є у мене талант – я його віддаю до останку, Є знання – я їх до краплини несу, Щоб світу дарувати все, Що я маю й люблю.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Висновки: Навчання повинно нести дитині насолоду. Без інтересу до знань неможливе успішне навчання, що забезпечить більш високі можливості опанувати обсяг навчального матеріалу. Застосування інноваційних технологій разом з традиційними методиками сприяють активізації пізнавального інтересу, що забезпечить обрання дітьми професії у майбутньому, і все життя вони будуть отримувати насолоду й задоволення від праці, бо набули звичку вчитися в початковій школі.

Номер слайду 20

Учитель готується до гарного уроку все життя… І щоб запалити в учнях іскринку знань, вчителю треба увібрати ціле море світла. Кожен урок учителя – це маленька вистава, що доторкується до тонких струн дитячих душ. Якщо вони звучать, як єдина мелодія, то Учитель відбувся. В. Сухомлинський

ppt
Додано
9 лютого 2019
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку