ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СПЕЦІАЛІСТА ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ НА ЗАСІДАННІ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ

Про матеріал
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СПЕЦІАЛІСТА ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ НА ЗАСІДАННІ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МУКАЧІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СПЕЦІАЛІСТА ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ НА ЗАСІДАННІ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ Педагогічне звання: старший вчитель

Номер слайду 2

Формування здоров‘язберігаючої компетентності учнів з ООП засобами фізкультурно-оздоровчої роботи ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ

Номер слайду 3

. ЗМІСТ ПРЕЗЕНТАЦІЇ І. Особливості проведення уроків фізкультури з учнями з порушеннями зору. ІІ. Власний професійний досвід. ІІІ. Самоосвіта вчителя.

Номер слайду 4

І. Особливості проведення уроків фізкультури з учнями з порушеннями зору. 1. Загальні рекомендації Індивідуальний підхід: Врахуння ступеня та характеру порушення зору кожного учня (інформація від лікаря, батьків та самого учня). Безпека: Сворення безпечного середовища для занять (прибирання зайвих предметів, усунення нерівностей або небезпечних отворів на підлозі). Адаптація: Пристосування вправ та ігор відповідно до потреб учнів (Використання звукових сигналів, тактильних позначок, опису рухів та інструкцій). Співпраця: Заохочення співпраці між учнями, щоб вони могли допомагати один одному та відчувати себе частиною колективу. Позитивне підкріплення: Схвалення досягнень та зусиль учнів, створення атмосфери підтримки та заохочення.

Номер слайду 5

2. Адаптація фіичних вправ та ігор Орієнтування у просторі: Це корекційно-розвиткова робота по навчанню учнів орієнтуватися у спортивному залі або на майданчику за допомогою тактильних орієнтирів, звукових сигналів, маячків або жестів (доцільно спільно з учнями вивчити кілька жестів). Розвиток координації: Це також один із видів корекційної роботи по використованню фізичних вправ на розвиток координації рухів, рівноваги та просторового сприйняття. Ігри: Адаптація ігор та розваг з метою доступності для учнів з порушеннями зору (використання м'ячів з дзвіночками, звукових сигналів для позначення меж поля або напрямку руху). Легка атлетика: Учні з порушеннями зору можуть брати участь у змаганнях з бігу, стрибків у довжину та інших видах легкої атлетики, адаптованих до їхніх потреб. Плавання: Плавання є чудовим видом спорту для учнів з порушеннями зору, оскільки воно не потребує значної зорової координації. Терпіння та розуміння: Учням з порушеннями зору необхідно більше часу та підтримки для виконання вправ.

Номер слайду 6

3. Особливості спортивної роботи в початковій школі Вікова відповідність: Вправи та ігри повинні відповідати віковим особливостям учнів початкової школи, бути цікавими та доступними. Різноманітність: У заняття доцільно включати різні види фізичної активності: гімнастику, ігри, естафети, вправи з м'ячем та іншими предметами. Поступовість: Навантаження необхідно збільшувати поступово, враховуючи фізичну підготовленість дітей. Розминка: Розминка допомагає підготувати організм до фізичних навантажень, розігріти м'язи та запобігти травмам. Демонстрація вправ: Перед виконанням вправи її треба правильно продемонструвати, звертаючи увагу на техніку виконання. Контроль: остійний моніторинг за правильністю виконання вправ, вчасне виправлення помилок. Заохочення активності: Створення ігрової ситуації, використання елементів змагання. Завершення заняття: Виконання вправ на розслаблення та відновлення дихання.

Номер слайду 7

Важливо !!! Консультація з фахівцями – лікарями, тифлопедагогами, реабілітологами та іншими фахівцями, які допоможуть розробити індивідуальний план занять та адаптувати вправи відповідно до потреб учнів. П А М ‘ Я Т А Й М О

Номер слайду 8

ІІ. Власний професійний досвід. 1. ОСНОВНІ ЦІЛІ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ зміцнення та збереження здоров'я дитини; формування свідомого ставлення до власного здоров'я; використання інноваційних здоров'язберігаючих освітніх технологій та особистісно зорієнтованого підходу; формування позитивної мотивації на ЗСЖ; покращення рухових якостей учнів з порушенням зору; залучення в спільну рухову активність всіх учасників освітнього процесу.

Номер слайду 9

2. ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ 1. Фізичні вправи, адаптовані під вікові особливості та нозологію

Номер слайду 10

2. Ігри та розваги ГОЛБОЛ БАДМІНТОН V1

Номер слайду 11

3. Участь в загальнонаціональних спортивних проєктах Спортивний челендж https://www.facebook.com/share /v/1EFjmW3nTd/ Руханка у вишиванках “Дякуємо ЗСУ” Проєкт “Повір у себе” Проєкт “Гімнастика для всіх” Чемпіонат України з пара л/атлетики V2

Номер слайду 12

4. Залучення педколективу до спільної з учнями спортивної діяльності

Номер слайду 13

5. Міжшкільні зв’язки

Номер слайду 14

ІІІ. Методична робота та самоосвіта вчителя 1. Моніторинг та вивчення чинної галузевої нормативно-правової бази. 2. Підвищення кваліфікації у встановленому порядку. 3. Участь у фахових проєктах. 4. Участь в методичній роботі закладу: м/о, наради, педради, семінари тощо. 5. Популяризація власного досвіду та досвіду роботи закладу на різних ресурсах.

Номер слайду 15

Нормативно-правова база Закони України: “Про охорону здоров'я”, "Про освіту", "Про фізичну культуру і спорт»; Державна національна програма "Освіта" ("Україна ХХI століття"); Цільова комплексна програма "Фізичне виховання – здоров’я нації»; Національна програма "Діти України»; Указ Президента України «Про Національну стратегію з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року “Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація”; Державний стандарт загальної середньої освіти тощо.

Номер слайду 16

V3 Участь у фахових проєктах. V

Номер слайду 17

Популяризація власного досвіду ВЗАЄМОДІЯ ЗМІСТ: відео, РР, сценарії, конспекти уроків, доповіді, самоаналіз, проєкти

Номер слайду 18

ppt
Пов’язані теми
Фізична культура, Презентації
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку