Презентація досвіду "Розвиток пізнавальної діяльності школярів на уроках української мови та літератури засобами ІКТ та Інтернет-ресурсів"

Про матеріал
Презентація власного педагогічного досвіду. Провідна ідея досвіду - активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти засобами ІКТ та Інтернет-ресурсів для формування ключових компетентностей, підвищення досягнень учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури гімназії № 17 м. Бердичева Житомирської області МЕЛЬНИКА ОЛЕКСАНДРА ІВАНОВИЧА Майбутнє будь-якої держави визначається системою освіти, яка в ній існує!

Номер слайду 2

Життєва позиція * Люби життя, цінуй його кожну хвилину, неси радість людям, шукай в них –мудрість

Номер слайду 3

Провідна ідея досвіду Активізація пізнавальної діяльності учнів через використання ІКТ та Інтернет-ресурсів для формування ключових компетентностей, підвищення рівня досягнень учнів. *

Номер слайду 4

Соціальне замовлення: випускник школи – інформаційно-грамотна особистість Розвивати ініціативу та творчий пошук у здобувачів освіти Формувати не лише знання, а й рівень мислення здобувачів освіти. Розвиток стійкого інтересу й потреби до вивчення української мови та літератури Забезпечити належну підготовку здобувачів освіти до ЗНО Педагогічні завдання

Номер слайду 5

Психолого-педагогічні дослідження Використання ІКТ сприяє: Кращому засвоєнню матеріалу розвитку самостійності Розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей

Номер слайду 6

Використання ІКТ на уроках української мови та літератури Змінює роль вчителя Змінює роль учня Формує власну ІКТ-компетентність Можливість навчання на якісно новому рівні

Номер слайду 7

Технологія роботи над проблемою Power Point Microsoft Publisher Microsoft Excel Microsoft Word TEST-W MyTest Аbby Fine Reader редактор Adobe Photoshop Movie Maker

Номер слайду 8

Форми та засоби використання ІКТ на уроках словесності Комп’ютер Відеофрагменти, фотографії, ілюстрації Енциклопедії, словники Ігрові програми Статистичні та динамічні таблиці Програми-тести Літературний портрет Мультимедійні презентації Відео Музика, кліпи Віртуальні екскурсії Медіа-проект

Номер слайду 9

Типи уроків з використанням ІКТ Урок- літературний портрет Урок- віртуальна екскурсія Урок-проєкт, Урок- дослідження, Урок-тест Урок- презентація

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Переваги мультимедійних презентацій Легко тиражуються та розповсюджуються Мінімальна підготовка Мала затрата часу Можуть використовуватись за участі викладача так і без нього Маневреність при доборі та показі необхідної інформації Викликають інтерес у учнів Microsoft Power Point, Microsoft Publisher, редактор Adobe Photoshop

Номер слайду 15

Експрес-уроки з О. Авраменком

Номер слайду 16

Ігрові елементи на уроках української мови та літератури http://rebus1.com/ua

Номер слайду 17

Кросворди, пазли Сприяють розвитку пізнавальної активності Викликають інтерес у учнів Розвивають і тренують пам’ять Сприяють розвитку творчих здібностей Викликають інтерес до вивчення української мови та літератури Активізують мислення CROSS, http://crosswordus.com/ru/puzzlemaker , http://crossword-best.ru/statji_04.htm, «Puzzle-game» , сервіс learninqapps.orq

Номер слайду 18

Буктрейлер Буктрейлер (від англ. book — книга, англ. trailer — тягач, причіп) — короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі. 1996 2002, США Україна, 2009 Луізіанна, 2003

Номер слайду 19

Етапи роботи над буктрейлером Power Point, Movie Maker Реклама в Інтернеті

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Програма тестування учнів Якісна підготовка до ЗНО Можливість вступу до престижних Вишів My Test - система програм Редактор тестів Журнал результатів Тестування як засіб об'єктивного контролю знань учнів Це ефективний спосіб самостійно перевіряти й закріплювати свої знання будь-якого предмета

Номер слайду 22

Тестові завдання на визначення істинності та хибності тверджень Тестові завдання на визначення послідовності Тестові завдання на встановлення відповідності Тестові завдання множинного вибору Тестові завдання з однією або кількома правильними відповідями My Test

Номер слайду 23

Літературний кубик Що ви знаєте про автора твору? Назва і жанр твору. Який настрій поезії? Які картинки природи зображені у вірші? Визначте тему та основну думку вірша Назвіть слухові та зорові образи. Що ви знаєте про хруща? Поміркуй, чому саме цей вірш став «візитною карткою» України? Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати»

Номер слайду 24

Літературний кубик Автор і назва твору Вкажіть жанр твору та вид лірики Назвіть образи-символи твору Т Тема та ідея твору. Назвіть зорові та слухові образи. Назвіть художні засоби поезії Зі скількох частин складається вірш? Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе»

Номер слайду 25

Літературний кубик « Дівчата роблять мовчки, хутко, не одриваючись од роботи. Вони не уважають, що кругом такий бруд і нелад, руки в них забруднені фарбою та клеєм,— їм нема часу на то уважати, вони звикли до сеї роботи.» «…вона така гарнесенька: очиці ясні, кучері довгі, сріблясті, сама в білих, прозорих шатах, на голівці малесенька золота корона, ще й крильцята має хороші та барвисті, як у метелика, котрі так і міняться різними барвами» Леся Українка «Лелія»

Номер слайду 26

Літературний кубик «Слухайте, любі мої … і тіштеся! Сьогодні рано святий Миколай уліпив мене з небесної глини — придивіться, яка вона блакитна! І, ожививши мене своїм духом…» «..Кілька разів гонили його стрільці, травили його псами, заставляли на нього заліза або підкидали йому затроєного м’яса, нічим не могли йому доїхати кінця…» Іван Франко «Фарбований Лис» 1 2 4 6 5

Номер слайду 27

Дидактична гра «Літературне доміно» 5 клас Наочний посібник Автор: Мельник О.І. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГІМНАЗІЯ № 17 М. БЕРДИЧЕВА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ вул. Паризької Комуни, 49, м. Бердичів, Житомирська область, 13300 тел. (04143) 5-12-00, е-mail: S17_berd@ukr.net, код ЄДРПОУ 22057259

Номер слайду 28

Літературне доміно

Номер слайду 29

Використання ІКТ на уроках сприяє Формуванню ключових компетентностей Розвитку вмінь і навиків роботи з інформаційними ресурсами Активізації пізнавальної діяльності Формуванню навиків дослідницької роботи Розвитку пізнавальних інтересів здобувачів освіти Підвищенню інформаційної культури

Номер слайду 30

Результат впровадження ІКТ Всебічно розвинена, креативна, ІКТ-компетентна особистість, здатна до творчого пошуку

Номер слайду 31

Результативність роботи 2018- 2019 (олімпіади) Мазур Світлана Завадська Аріна 9 9 ІІІ ІІІ     2018- 2019 (конкурс ім. Яцика) Мазур Світлана Завадська Аріна 9 9 ІІ ІІІ     2019-2020 (олімпіада) Завадська Аріна   ІІ   2019-2020 (конкурс ім. Яцика) Завадська Аріна   10 ІІІ 2019-2020 (конкурс імені Тараса Шевченка) Мотора Олександра Андрусь Вікторія Завадська Аріна 6 6 10 ІІІ ІІІ ІІІ 2022-2023 (конкурс Шевченка) Шимонко Аліна 9 ІІ

Номер слайду 32

УЧИТЕЛЬ + УЧЕНЬ = ШКОЛА УСПІХУ Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших… В.О. Сухомлинський Бажаю всім успіху!!!

ppt
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку