Соціальне замовлення: випускник школи – інформаційно-грамотна особистість Розвивати ініціативу та творчий пошук у здобувачів освіти Формувати не лише знання, а й рівень мислення здобувачів освіти. Розвиток стійкого інтересу й потреби до вивчення української мови та літератури Забезпечити належну підготовку здобувачів освіти до ЗНО Педагогічні завдання
Форми та засоби використання ІКТ на уроках словесності Комп’ютер Відеофрагменти, фотографії, ілюстрації Енциклопедії, словники Ігрові програми Статистичні та динамічні таблиці Програми-тести Літературний портрет Мультимедійні презентації Відео Музика, кліпи Віртуальні екскурсії Медіа-проект
Переваги мультимедійних презентацій Легко тиражуються та розповсюджуються Мінімальна підготовка Мала затрата часу Можуть використовуватись за участі викладача так і без нього Маневреність при доборі та показі необхідної інформації Викликають інтерес у учнів Microsoft Power Point, Microsoft Publisher, редактор Adobe Photoshop
Кросворди, пазли Сприяють розвитку пізнавальної активності Викликають інтерес у учнів Розвивають і тренують пам’ять Сприяють розвитку творчих здібностей Викликають інтерес до вивчення української мови та літератури Активізують мислення CROSS, http://crosswordus.com/ru/puzzlemaker , http://crossword-best.ru/statji_04.htm, «Puzzle-game» , сервіс learninqapps.orq
Програма тестування учнів Якісна підготовка до ЗНО Можливість вступу до престижних Вишів My Test - система програм Редактор тестів Журнал результатів Тестування як засіб об'єктивного контролю знань учнів Це ефективний спосіб самостійно перевіряти й закріплювати свої знання будь-якого предмета
Літературний кубик Що ви знаєте про автора твору? Назва і жанр твору. Який настрій поезії? Які картинки природи зображені у вірші? Визначте тему та основну думку вірша Назвіть слухові та зорові образи. Що ви знаєте про хруща? Поміркуй, чому саме цей вірш став «візитною карткою» України? Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати»
Літературний кубик « Дівчата роблять мовчки, хутко, не одриваючись од роботи. Вони не уважають, що кругом такий бруд і нелад, руки в них забруднені фарбою та клеєм,— їм нема часу на то уважати, вони звикли до сеї роботи.» «…вона така гарнесенька: очиці ясні, кучері довгі, сріблясті, сама в білих, прозорих шатах, на голівці малесенька золота корона, ще й крильцята має хороші та барвисті, як у метелика, котрі так і міняться різними барвами» Леся Українка «Лелія»
Літературний кубик «Слухайте, любі мої … і тіштеся! Сьогодні рано святий Миколай уліпив мене з небесної глини — придивіться, яка вона блакитна! І, ожививши мене своїм духом…» «..Кілька разів гонили його стрільці, травили його псами, заставляли на нього заліза або підкидали йому затроєного м’яса, нічим не могли йому доїхати кінця…» Іван Франко «Фарбований Лис» 1 2 4 6 5
Дидактична гра «Літературне доміно» 5 клас Наочний посібник Автор: Мельник О.І. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГІМНАЗІЯ № 17 М. БЕРДИЧЕВА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ вул. Паризької Комуни, 49, м. Бердичів, Житомирська область, 13300 тел. (04143) 5-12-00, е-mail: S17_berd@ukr.net, код ЄДРПОУ 22057259
Використання ІКТ на уроках сприяє Формуванню ключових компетентностей Розвитку вмінь і навиків роботи з інформаційними ресурсами Активізації пізнавальної діяльності Формуванню навиків дослідницької роботи Розвитку пізнавальних інтересів здобувачів освіти Підвищенню інформаційної культури
Результативність роботи 2018- 2019 (олімпіади) Мазур Світлана Завадська Аріна 9 9 ІІІ ІІІ 2018- 2019 (конкурс ім. Яцика) Мазур Світлана Завадська Аріна 9 9 ІІ ІІІ 2019-2020 (олімпіада) Завадська Аріна ІІ 2019-2020 (конкурс ім. Яцика) Завадська Аріна 10 ІІІ 2019-2020 (конкурс імені Тараса Шевченка) Мотора Олександра Андрусь Вікторія Завадська Аріна 6 6 10 ІІІ ІІІ ІІІ 2022-2023 (конкурс Шевченка) Шимонко Аліна 9 ІІ