Презентація "Екологічне виховання як засіб формування життєвих компетентностей особистості молодшого школяра"

Про матеріал
Презентація досвіду роботи з екологічного виховання в умовах ГПД.формування екологічної компетентності дітей молодшого шкільного віку є одним із найважливіших завдань сьогодення;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Екологічне виховання як засіб формування життєвих компетентностей особистості молодшого школяра. Автор : вихователь ГПД Дружківської ЗШ І-ІІІ ступенів №17 Маслюк Людмила Олександрівна

Номер слайду 2

Екологічне виховання-це формування у людини здатності і бажання діяти відповідно до законів екології ,які вона засвоїла в процесі навчання. Екологічне виховання є рівнодіюча всіх сторін виховання розумового, морального, патріотичного, естетичного, фізичного і трудового.

Номер слайду 3

Мета:сформувати у дітей цілісний погляд на природу і місце людини в ній, відповідальне ставлення до навколишнього середовища, до свого здоров’я, до здоров’я оточуючих.удосконалювати вміння та навички спостережень за живими і неживими об’єктами природи;розвивати мислення і творчу уяву в процесі експериментальної та дослідницької діяльності дітей;виховувати елементарні норми поведінки по відношенню до світу природи і навколишнього світу в цілому.

Номер слайду 4

Актуальністьформування екологічної компетентності дітей молодшого шкільного віку є одним із найважливіших завдань сьогодення;реалії сучасного життя підтверджують: у значної частини населення нашої країни ще не сформовано екологодоцільну поведінку;емоційна байдужість більшості людей до проблем довкілля, їхнє безвідповідальне ставлення до власного здоров’я , до природи поступово ведуть до екологічної катастрофи.

Номер слайду 5

Важливим джерелом знань про природу є спостереження

Номер слайду 6

Експериментально-дослідницька діяльність «Фільтрування води»

Номер слайду 7

Експериментально-дослідницька діяльність

Номер слайду 8

Експериментально-дослідницька діяльність. «Вплив сонячного тепла і води на рослину»

Номер слайду 9

Догляд за кімнатними рослинами

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Найбільш ефективний спосіб реалізації завдань екологічної освіти – це організація проєктної діяльності.

Номер слайду 12

Опис проєкту. Автор проєкту: Маслюк Людмила Олександрівна, вихователь групи продовженого дня Дружківської ЗШ І-ІІІ ступенів №17 Клас та вік учнів, які брали участь у проєкті:1 – 2 класи, діти 6-8 років. Термін реалізації проєкту: (листопад- березень)Реалізація проєкту здійснюється через виготовлення годівнички

Номер слайду 13

Проблема проєкту: Чому потребують птахи нашої допомоги?Невід`ємною частиною природи є птахи. У лісі,на луках, у парку , у полі, в саду,біля житла_ скрізь вони привертають нашу увагу. Ми спостерігаємо, як одні із них у пошуках їжі стрибають по землі,інші обстежують гілки і стовбури дерев. Ми милуємося їх польотом, формою тіла, красою оперення,дивуємося їхньої поведінки. Не можемо уявити ліс без співу птахів, який покращує нам настрій. Велику радість приносять людям птахи, оселяючись поблизу їхнього житла. Ми радіємо, побачивши синичку на засніжених гілках біля вікна або почувши дзвінкоголосий спів шпаків , які навесні заселяють шпаківні. Птахи – окраса природи. Оберігайте птахів!

Номер слайду 14

Ідея проєкту. Екологічне виховання передбачає формування в учнів бережного ставлення до природи. Це потрібно доводити не тільки на словах, а і на ділі.

Номер слайду 15

Мета проєкту. Формування особистості, яка здатна свідомо, активно,творчо,впливати на навколишній світ. Залучення учнів до практичної діяльності з розв`язання проблем допомоги птахам в холодні пори року.

Номер слайду 16

Завдання проєкту. З`ясувати , які птахи прилітають до годівнички. З якого матеріалу виготовляли годівничку. Яких птахів найчастіше зустрічали біля годівнички. Чим підгодовували птахів. Як часто підгодовували пташок.

Номер слайду 17

Основні дії проєкту. Оздоблення годівнички у класіСамостійне виготовлення годівнички учнями вдома. Виконання завдань проєкту. Створення фотоколажу Презентація результатів своєї роботи

Номер слайду 18

Виготовлення годівнички учнями вдома

Номер слайду 19

Виготовлення годівнички учнями вдома

Номер слайду 20

Оздоблення годівниці

Номер слайду 21

Оздоблення годівниці

Номер слайду 22

Підгодівля пташок

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

З якого матеріалу ви виготовляли годівничку?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва матеріалу. Кіл-стьучнів%Пластикова пляшка982фанера19 Фанера + дерево19

Номер слайду 26

Яких птахів найчастіше зустрічали біля годівнички?Горобчик. Синичка Голуб

Номер слайду 27

Чим підгодовували птахів?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва їжіпросо. Крихти хліба + зерно. Насіння соняшника + зерно. Шматочок сала

Номер слайду 28

Проєкт « Вітаміни ростуть на грядці»

Номер слайду 29

Розширити і узагальнити знання дітей про овочі через різні види діяльності. Пояснити ,що в овочах містяться вітаміни, необхідні для нашого здоров’я

Номер слайду 30

Виховні заходи на екологічну тематику Квест « Стежинами лісу»

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Виховні заходи на екологічну тематику Гра « Відгадай, що це…»

Номер слайду 33

Гра з м’ячем « Живе і неживе»Вправа « Три кольори»

Номер слайду 34

Робота в групах Фотоколаж « Дикі та свійські тварини»

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Гра «Що отримує людина від тварин?»Складання пазлів «Значення рослин в житті людини»

Номер слайду 37

Гра « Що станеться, якщо зникне вода?

Номер слайду 38

Виготовлення емблеми мандрівки «Бережіть природу!»

Номер слайду 39

Ігри екологічного змісту, як засіб всебічного виховання особистості. Збір сміття на території школи

Номер слайду 40

Гра-тренажер « Сортування сміття» Розповідь вчителя про види сміття

Номер слайду 41

Мета гри:-учити підтримувати чистоту й порядок у довкіллі; -підвищувати культуру побуту;-формувати екологічну відповідальність і позитивні екозвички;-виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

Номер слайду 42

Прибирання галявини парку від сміття

Номер слайду 43

Сортування сміття у контейнери

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Художньо-естетичний розвиток дітей реалізують через забезпечення можливості відтворити свої почуття та враження у образотворчій та театралізованій діяльності.

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Маслюк Людмила
Пов’язані теми
Екологія, Виховна робота
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
3336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку