Презентація "Елементи STEM-освіти на уроках математики"

Про матеріал
Даний матеріал створено для того, щоб надати вчителям практичні навички для ефективного використання східної головоломки Танграм і 6 цеглинок LEGO в основній школі. Презентація стане корисним ресурсом для вчителів, які прагнуть інтегрувати сучасні технології в навчальний процес та покращити взаємодію з учнями через інтерактивні елементи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Елементи STEM-освіти на уроках математики. Підготувала вчителька математики Трипутнянської гімназії Колода Юлія Леонідівна

Номер слайду 2

Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народились в інші часи....

Номер слайду 3

Сьогодні кожен вчитель думає…

Номер слайду 4

Що ж таке STEM?

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Переваги використання STEM на уроках

Номер слайду 7

Створює умови. Критичне мислення. Допомагає засвоїти матеріал. Активне навчання. Навички для успіху у життіАналіз інформаціїОцінка інформаціїФормування власних думок та суджень. Рішення проблеми. Проєкти. Робота в групахІнтерактивні вправи. Вирішення завдань

Номер слайду 8

Елементи STEАM-освіти можна використовувати на уроках математики під час розв’язування задач, в проєктній роботі та позаурочній діяльності. Це можуть бути задачі про архітектурні споруди та пам'ятки рідного міста, світу; задачі біологічного, хімічного, фізичного та географічного змісту.

Номер слайду 9

Міждисциплінарне дослідження - окрема наука, яка реалізується з використанням різних методів, підходів та теорій, що надає можливість отримати більш повну і точну картину об'єкту вивчення. S

Номер слайду 10

Проектний метод — це дидактичний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку креативного мислення й одночасно формування визначених особистісних якостей. S

Номер слайду 11

Перевернуте навчання - принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а час класної роботи виділяється на виконання практичної частини роботи — виконання завдань, вправ, проведення досліджень. S

Номер слайду 12

Програмні засоби. Т

Номер слайду 13

Інструментарій. Е

Номер слайду 14

Прикладні задачі і практично-орієнтовані завдання. М

Номер слайду 15

Прикладні задачіУ холодильнику зберігають 4 однакових контейнери із смородиною, перетертою з цукром (джерело вітаміну С). Контейнер має форму прямокутного паралелепіпеда з вимірами 15 см, 10 см, 5 см. Скільки смородини використали, якщо 1 л суміші (1дм3 ) отримують із 1,5 кг ягід. М

Номер слайду 16

Прикладні задачіШкола замовила виготовити 20 стільниць для парт розміром 50 × 120 см. Вартість однієї стільниці складає 250 грн. Ми маємо 2 листи ДСП шириною 2м та довжиною 3м. Визначити, чи вистачить 2 листи та обрахувати загальну вартість замовлення, якщо фірма надає 10% знижку при замовленні на суму більшу 2000 грн. М

Номер слайду 17

Прикладні задачі Біля магазина “Хвилинка” прорвало трубу і на місці працює аварійна служба ЖКП “Сяйво”. За 1 год екскаватор виймає 70 м3 грунту. За скільки годин екскаватор викопає траншею завдовжки 140м, завширшки 1м і завглибшки 2 м? Скільки пшениці можна перевезти з насіннєобробного заводу на машині, яка має кузов завдовжки 4м, завширшки 2м і завглибшки 5 дм, якщо 1м3 зерна має масу 8 ц? Під час опалювального сезону за добу в середньому сім’я Петренко спалює 2 оберемки дров розмірами 70х50х40 см. На яку кількість м3 слід зробити замовлення цій сім’ї у меблевої місцевої фірми для того, щоб заготовити дрова на сезон тривалістю 200 діб?М

Номер слайду 18

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую,бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань та навичок.(Конфуцій)

Номер слайду 19

Інструментарій

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Танграм і математика

Номер слайду 22

Номер слайду 23

71213325 Розв’яжіть рівняння і побудуйте фігурку з цеглин 2(х+3)=20(5х-3х):2=132х=64(х+12)*25=6252х+12=18 Х=250:2-100 Що отримали? Чого не вистачає?

Номер слайду 24

Міжпредметні зв’язки. Давньогрецькою мовою веселка перекладається як iris, і цей корінь трапляється в багатьох сучасних словах. Іриси й півники — це назви однієї квітки, забарвленої в різні кольори. Райдужну оболонку ока латиною також називають ірис. Схоже називають хімічний елемент, що утворює різнобарвні сполуки, — Іридій.

Номер слайду 25

Побудуйте прямокутний паралелепіпед. Назвіть його виміри. Скільки способів його побудови існує?Знайдіть його об’єм. Зменште його об’єм вдвічі, втричі. Скільки кисню міститься у прямокутному паралелепіпеді такого ж об’єму?Вчені з'ясували, що пластикові елементи Lego здатні зберігатися століттями — від 100 до 1300 років, в залежності від виду деталі та зовнішніх умов

Номер слайду 26

Математика і біологія. Цікаві факти про використання ресурсів нашої планети. Кожної хвилини на нашій планеті:      знищується понад 20 га тропічних лісів;      використовується близько 160 л нафти;      знищується 50 т родючого ґрунту через неправильне використання;      виділяється більше ніж 12000 т вуглекислого газу в атмосферу.    Людина кожної хвилини:      використовує 14% річкових вод, повертаючи їх у довкілля у вигляді стічних вод;      видобуває з надр і піднімає на поверхню близько 100 млрд.т. мінеральних руд;      виплавляє понад 800 млн.т різних металів;      вносить на поля понад 500 млн.т добрив і 4 млн.т пестицидів.

Номер слайду 27

Мейкер-простір

Номер слайду 28

Для отримання одного аркуша паперу А4 потрібно від 15 до 21 г дерева. Для виготовлення 1 тони паперу потрібно загалом 2 тони деревини, тобто приблизно 17 дерев. Кожен підручник також має визначену норму ваги: для I–II класів — 300 г., III–IV класів — 350 г., V–VI класів — 450 г., VII–X класів — 500 г., XI–XII класів — 600 г. Збільшення ваги підручника можливе, але не більше ніж на 20 відсотків. Скільки деревини потрібно для виготовлення упаковки паперу формату А4?Скільки дерев потрібно спиляти, щоб надрукувати 15000 примірників з математики для 6 класу?

Номер слайду 29

Недоліки та труднощі у впровадженні STEM-освіти. Великі затрати часу на підготовку уроку. Довготривалість проєкту. Недостатнє забезпечення навчальних закладів необхідними матеріальними ресурсами (конструкторами, комп’ютерами тощо). Нагальна потреба в підготовці та перепідготовці вчителів, які б могли працювати в даному напрямі і перевести процес впровадження STEM-освіти з поодинокого на масовий рівень.

Номер слайду 30

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
31 жовтня
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку