Презентація: "Етика Інтернет-спілкування"

Про матеріал
Онлайн-комунікація здійснюється через соціальні мережі та різні платформи, що існують в Інтернеті. Це спілкування зазвичай є двонаправленим, оскільки воно дозволяє відправнику та одержувачу обмінюватися думками по повідомленням, що розкриваються. Існують різні види спілкування, зокрема онлайн-спілкування. Це спілкування, яке відбувається в онлайн-світі через соціальні мережі та платформи, що його становлять. З розвитком нових технологій та появою Інтернету онлайн-комунікація набула великого значення у суспільстві.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Етика Інтернет-спілкування. Вербальні й невербальні (смайли та ін.) засоби у повідомленнях, постах, коментарях.

Номер слайду 2

Правило 1: Пам'ятай , що говориш з людиною. Правило 2: Дотримуйся тих же стандартів поведінки , що і в реальному житті. Правило 3: Пам'ятай , що знаходишся в кіберпросторі. Правило 4: Поважай час і можливості інших . Правило 5: Зберігай обличчя. Правило 6: Допомагай іншим там , де можеш . Правило 7: не вплутуватися в конфлікти. Правило 8: Поважай право на приватну переписку . Правила спілкування в ІнтернетіПравило 9: Чи не зловживай своїми можливостями. Правило 10: Вчися прощати іншим їхні помилки ...

Номер слайду 3

Пам'ятай , що говориш з людиною. Правило 1 Одне з найбільш очевидних і все ж найчастіше порушуваних правил в мережі. Багато хто забуває, що їх співрозмовник — не комп'ютер , що за літерами на екрані ховається жива людина. Подіяти на неї можна дуже навіть реально.

Номер слайду 4

Дотримуйся тих же стандартів поведінки , що і в реальному життіПравило 2Інтернет створює відчуття анонімності. Здається, що тобі ніхто нічого не зробить, тим самим з'являється помилка, що в мережі правила поведінки не такі самі. Необхідно дотримувати етику спілкування , а також залишатися в рамках закону, як в реальному, так і у віртуальному просторі. У деяких співтовариствах взаємоповага і етика навмисне ігноруються. Тому й виглядають вони як смітник .

Номер слайду 5

Пам'ятай , що знаходишся в кіберпросторіПравило 3 Якщо ти ведеш активне мережеве життя — відвідуєш кілька спільнот і форумів , тобі особливо важливо пам'ятати, якого стилю спілкування дотримуються місцеві співрозмовники. У більшості давно сформованих мережевих колективів є свої писані чи неписані правила, якими із задоволенням поділяться з новачком. Універсальним є порада — перший час посидіти в куточку, подивитися і послухати.

Номер слайду 6

Поважай час і можливості інших Правило 4 Так, ти — центр Всесвіту. Ось тільки інші про це не знають. Готуючись поділитися з усім світом геніальної новиною, подумай, а чи всім саме ця новина важлива. І вже якщо тобі відкритим текстом кажуть «Відстань!» ( Або «Мені ця дискусія абсолютно не цікава» ), краще все ж відстати. Так само, не слід очікувати миттєвої реакції на повідомлення.

Номер слайду 7

Зберігай обличчя. Правило 5 Репутація в Інтернеті значить нітрохи не менше, ніж в реальному житті. Звичайно вся аудиторія Інтернету про тебе не дізнається, але брати за інтересами та сайтам можуть пізнавши тебе як людину.

Номер слайду 8

Допомагай іншим там , де можеш. Правило 6 В Інтернеті з'являється тільки та інформація, яка цікава широкому колу людей, або хоч трохи представляє вигоду автору. Тому у людей можуть виникнути питання відповідей, на які в Мережі немає. У такому випадку, вся надія лише на добрих людей, які можуть приділити людині 5 хвилин, щоб допомогти. Світ стає краще, коли ми допомагаємо іншим, а ми самі — щасливішими.

Номер слайду 9

Не вплутуватися в конфлікти. Правило 7 Людину, що давно живе в Мережі, як правило, пізнаєш не по запалених червоним очам і рефлекторним згинанням пальців рук, ні. Людина, яка давно живе в Мережі, відрізняється міцними нервами. Бажання відзначитися видає в тобі новачка куди вірніше, ніж ні «я — тут — новенький». До того ж, пристрасна суперечка може дійсно потріпати новачкові нерви, якщо ти його спровокував .

Номер слайду 10

Поважай право на приватну переписку. Правило 8 Ні, не треба думати, що шановні читачі лазять по чужих речах і читають чужі листи. Але це правило можна і потрібно тлумачити більш широко. Не поширюй в Мережі особисту інформацію інших людей — реальні імена, адреси, телефони, фотографії без їх згоди. Ніколи.

Номер слайду 11

Чи не зловживай своїми можливостями. Правило 9 Віртуальний простір передбачає різний доступ до тих чи інших ресурсів, різний рівень знань в тих чи інших питаннях. Володіючи перевагами над іншими користувачами, не слід направляти їх проти людей.

Номер слайду 12

Вчися прощати іншим їхні помилки... Правило 10... Або хоча б час від часу згадуй, скільки помилок зробив ти.

Номер слайду 13

Невербальні та вербальнізасоби спілкування.

Номер слайду 14

Засоби спілкування – способи кодування, передачі, переробки і розшифровки інформації, що передається в процесі спілкування від однієї істоти до іншої. Кодування інформації – це спосіб її передачі. Інформація між людьми може передаватися за допомогою огранів почуттів, мови й інших знакових систем, писемності, технічних засобів запису і збереження інформації. До вербальних засобів комунікації відносяться письмова та усна мова, слухання і читання. Усна і письмова мова беруть участь у виробництві тексту (процес передачі інформації), а слухання і читання - у сприйнятті тексту, закладеної в ньому інформації.

Номер слайду 15

До засобів невербальної комунікації належать жести, міміка, інтонації, паузи, поза, сміх, сльози і т.д., які утворюють знакову систему, що доповнює і посилює, а іноді й заміняє кошти вербальної комунікації - слова. Згідно з дослідженнями, 55% повідомлень сприймається через вираження обличчя, пози і жести. Іншими словами, у багатьох випадках те, як ми говоримо, важливіше слів, які ми вимовляємо. Більшість невербальних форм і засобів спілкування в людини є вродженими і дозволяють йому взаємодіяти, домагаючись взаєморозуміння на емоційному та поведінковому рівнях, не тільки із собі подібними, а й з іншими живими істотами.

Номер слайду 16

Багатьом вищим тваринами, в тому числі собакам, мавпам і дельфінам, дана здатність невербального спілкування один з одним і з людиною. Завдяки невербальному спілкуванню людина отримує можливість психологічно розвиватися ще до того, як вона засвоїла і навчилася користуватися мовою (близько 2-3 років). Крім того, саме по собі невербальна поведінка сприяє розвитку і вдосконаленню комунікативних можливостей людини, внаслідок чого вона стала більш здатна до міжособистісних контактів і відкриває для себе більш широкі можливості для розвитку. Між вербальними і невербальними засобами спілкування існує своєрідний розподіл функцій: по словесному каналі передається чиста інформація, а по невербальному - ставлення до партнера по спілкуванню.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ганна Врубльовська
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 червня 2022
Переглядів
10037
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку