Презентація: "Етика Інтернет-спілкування"

Про матеріал
Онлайн-комунікація здійснюється через соціальні мережі та різні платформи, що існують в Інтернеті. Це спілкування зазвичай є двонаправленим, оскільки воно дозволяє відправнику та одержувачу обмінюватися думками по повідомленням, що розкриваються. Існують різні види спілкування, зокрема онлайн-спілкування. Це спілкування, яке відбувається в онлайн-світі через соціальні мережі та платформи, що його становлять. З розвитком нових технологій та появою Інтернету онлайн-комунікація набула великого значення у суспільстві.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Етика Інтернет-спілкування. Вербальні й невербальні (смайли та ін.) засоби у повідомленнях, постах, коментарях.

Номер слайду 2

Правило 1: Пам'ятай , що говориш з людиною. Правило 2: Дотримуйся тих же стандартів поведінки , що і в реальному житті. Правило 3: Пам'ятай , що знаходишся в кіберпросторі. Правило 4: Поважай час і можливості інших . Правило 5: Зберігай обличчя. Правило 6: Допомагай іншим там , де можеш . Правило 7: не вплутуватися в конфлікти. Правило 8: Поважай право на приватну переписку . Правила спілкування в ІнтернетіПравило 9: Чи не зловживай своїми можливостями. Правило 10: Вчися прощати іншим їхні помилки ...

Номер слайду 3

Пам'ятай , що говориш з людиною. Правило 1 Одне з найбільш очевидних і все ж найчастіше порушуваних правил в мережі. Багато хто забуває, що їх співрозмовник — не комп'ютер , що за літерами на екрані ховається жива людина. Подіяти на неї можна дуже навіть реально.

Номер слайду 4

Дотримуйся тих же стандартів поведінки , що і в реальному життіПравило 2Інтернет створює відчуття анонімності. Здається, що тобі ніхто нічого не зробить, тим самим з'являється помилка, що в мережі правила поведінки не такі самі. Необхідно дотримувати етику спілкування , а також залишатися в рамках закону, як в реальному, так і у віртуальному просторі. У деяких співтовариствах взаємоповага і етика навмисне ігноруються. Тому й виглядають вони як смітник .

Номер слайду 5

Пам'ятай , що знаходишся в кіберпросторіПравило 3 Якщо ти ведеш активне мережеве життя — відвідуєш кілька спільнот і форумів , тобі особливо важливо пам'ятати, якого стилю спілкування дотримуються місцеві співрозмовники. У більшості давно сформованих мережевих колективів є свої писані чи неписані правила, якими із задоволенням поділяться з новачком. Універсальним є порада — перший час посидіти в куточку, подивитися і послухати.

Номер слайду 6

Поважай час і можливості інших Правило 4 Так, ти — центр Всесвіту. Ось тільки інші про це не знають. Готуючись поділитися з усім світом геніальної новиною, подумай, а чи всім саме ця новина важлива. І вже якщо тобі відкритим текстом кажуть «Відстань!» ( Або «Мені ця дискусія абсолютно не цікава» ), краще все ж відстати. Так само, не слід очікувати миттєвої реакції на повідомлення.

Номер слайду 7

Зберігай обличчя. Правило 5 Репутація в Інтернеті значить нітрохи не менше, ніж в реальному житті. Звичайно вся аудиторія Інтернету про тебе не дізнається, але брати за інтересами та сайтам можуть пізнавши тебе як людину.

Номер слайду 8

Допомагай іншим там , де можеш. Правило 6 В Інтернеті з'являється тільки та інформація, яка цікава широкому колу людей, або хоч трохи представляє вигоду автору. Тому у людей можуть виникнути питання відповідей, на які в Мережі немає. У такому випадку, вся надія лише на добрих людей, які можуть приділити людині 5 хвилин, щоб допомогти. Світ стає краще, коли ми допомагаємо іншим, а ми самі — щасливішими.

Номер слайду 9

Не вплутуватися в конфлікти. Правило 7 Людину, що давно живе в Мережі, як правило, пізнаєш не по запалених червоним очам і рефлекторним згинанням пальців рук, ні. Людина, яка давно живе в Мережі, відрізняється міцними нервами. Бажання відзначитися видає в тобі новачка куди вірніше, ніж ні «я — тут — новенький». До того ж, пристрасна суперечка може дійсно потріпати новачкові нерви, якщо ти його спровокував .

Номер слайду 10

Поважай право на приватну переписку. Правило 8 Ні, не треба думати, що шановні читачі лазять по чужих речах і читають чужі листи. Але це правило можна і потрібно тлумачити більш широко. Не поширюй в Мережі особисту інформацію інших людей — реальні імена, адреси, телефони, фотографії без їх згоди. Ніколи.

Номер слайду 11

Чи не зловживай своїми можливостями. Правило 9 Віртуальний простір передбачає різний доступ до тих чи інших ресурсів, різний рівень знань в тих чи інших питаннях. Володіючи перевагами над іншими користувачами, не слід направляти їх проти людей.

Номер слайду 12

Вчися прощати іншим їхні помилки... Правило 10... Або хоча б час від часу згадуй, скільки помилок зробив ти.

Номер слайду 13

Невербальні та вербальнізасоби спілкування.

Номер слайду 14

Засоби спілкування – способи кодування, передачі, переробки і розшифровки інформації, що передається в процесі спілкування від однієї істоти до іншої. Кодування інформації – це спосіб її передачі. Інформація між людьми може передаватися за допомогою огранів почуттів, мови й інших знакових систем, писемності, технічних засобів запису і збереження інформації. До вербальних засобів комунікації відносяться письмова та усна мова, слухання і читання. Усна і письмова мова беруть участь у виробництві тексту (процес передачі інформації), а слухання і читання - у сприйнятті тексту, закладеної в ньому інформації.

Номер слайду 15

До засобів невербальної комунікації належать жести, міміка, інтонації, паузи, поза, сміх, сльози і т.д., які утворюють знакову систему, що доповнює і посилює, а іноді й заміняє кошти вербальної комунікації - слова. Згідно з дослідженнями, 55% повідомлень сприймається через вираження обличчя, пози і жести. Іншими словами, у багатьох випадках те, як ми говоримо, важливіше слів, які ми вимовляємо. Більшість невербальних форм і засобів спілкування в людини є вродженими і дозволяють йому взаємодіяти, домагаючись взаєморозуміння на емоційному та поведінковому рівнях, не тільки із собі подібними, а й з іншими живими істотами.

Номер слайду 16

Багатьом вищим тваринами, в тому числі собакам, мавпам і дельфінам, дана здатність невербального спілкування один з одним і з людиною. Завдяки невербальному спілкуванню людина отримує можливість психологічно розвиватися ще до того, як вона засвоїла і навчилася користуватися мовою (близько 2-3 років). Крім того, саме по собі невербальна поведінка сприяє розвитку і вдосконаленню комунікативних можливостей людини, внаслідок чого вона стала більш здатна до міжособистісних контактів і відкриває для себе більш широкі можливості для розвитку. Між вербальними і невербальними засобами спілкування існує своєрідний розподіл функцій: по словесному каналі передається чиста інформація, а по невербальному - ставлення до партнера по спілкуванню.

pptx
Додано
28 червня 2022
Переглядів
7286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку