Кросворд з інформатики для 5-6 класу на тему "Scratch. Основні терміни" (2 варіанти)

Про матеріал
Кросворд з інформатики для 5-6 класу на тему "Scratch. Основні терміни" має 2 варіанти. Цей кросворд можна використати для повторення чи закріплення вивчених термінів під час роботи із середовищем Scratch.
Перегляд файлу

image1.   Кросворд "Scratch. Основні терміни" (5-6 клас)

По горизонталі

По вертикалі

1. Як називається файл, створений у середовищі Scratch?

1. Як називається алгоритм, призначений для виконання комп’ ютером?

2. Зовнішній вигляд спрайта, який може змінюватися.

3. Назва виконавця у середовищі Scratch.

4.     Як     називають

послідовність

команд, які в певному порядку потрібно виконати спрайту?

5. Щоб обрати команду для свого спрайта, потрібно натиснути на

відповідний кольоровий ….

6.        Впорядкована

послідовність

команд,                яка

забезпечує досягнення поставленої мети - це …

 

imageПідготувала Марина Намистюк

image1.   Кросворд "Scratch. Основні терміни" (5-6 клас)

 

По горизонталі

По вертикалі

1. Як називається файл, створений у середовищі Scratch?

1. Як називається алгоритм, призначений для виконання комп’ ютером?

2. Зовнішній вигляд спрайта, який може змінюватися.

3. Назва виконавця у середовищі Scratch.

4.     Як     називають

послідовність

команд, які в певному порядку потрібно виконати спрайту?

5. Щоб обрати команду для свого спрайта, потрібно натиснути на

відповідний кольоровий ….

6.        Впорядкована

послідовність

команд,                яка

забезпечує досягнення поставленої мети - це …

 

image

 

Перегляд файлу

По горизонталі

По вертикалі

4. Спосіб подання алгоритму, який передбачає використання блоксхеми.

1. Назва виконавця у середовищі Scratch.

5. Вказівка

виконавцю виконати певну дію.

2. Місце, де спрайт виконує команди.

 

3. Алгоритм, у якому команди виконуються послідовно одна за одною.

 

6. Зовнішній вигляд спрайта, який може змінюватися.

image2. Кросворд "Scratch.

imageОсновні терміни" (5-6 клас)

По горизонталі

По вертикалі

4. Спосіб подання алгоритму, який передбачає використання блоксхеми.

1. Назва виконавця у середовищі Scratch.

5. Вказівка

виконавцю виконати певну дію.

2. Місце, де спрайт виконує команди.

 

3. Алгоритм, у якому команди виконуються послідовно одна за одною.

 

6. Зовнішній вигляд спрайта, який може змінюватися.

image2. Кросворд "Scratch.

imageОсновні терміни" (5-6 клас)

zip
Додано
14 липня 2022
Переглядів
2124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку