Правила безпечної роботи та поведінки в кабінеті інформатики. Встав пропущені слова 1. Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу 2. Руки повинні бути 3. Не торкайся 4. Не клади на клавіатуру 5. Не торкайся , це не безпечно 6. Слідкуй, щоб відстань від очей до екрана монітора була не меншою від смвчителячисті та сухі екрана монітораречідротів50
Номер слайду 3
Перевірка виконання тесту1 варіант1. Що таке абзац з точки зору інформатики?b. частина тексту між двома відступами або червоними рядками2. Текстові редактори призначені для: a. опрацювання документів, які містять лише звичайний текст3. Що таке фрагмент тексту? a. деяка послідовність символів тексту
Номер слайду 4
Перевірка виконання тесту1 варіант4. Редагування тексту це: c. внесення змін у вміст тексту: виправлення помилок, видалення, переміщення, копіювання, вставлення фрагментів тексту та інших об'єктів5. Що відбувається при копіюванні фрагмента тексту?b. Виділений фрагмент поміщається у буфер обміну, поточний документ залишається без змін 6. Для чого призначена клавіша Backspace?b. для вилучення символу зліва від курсору
Номер слайду 5
Перевірка виконання тесту2 варіант1. Для чого призначений текстовий процесор Microsoft Word? b. для створення й обробки текстових документів2. Що таке буфер обміну?b. спеціальна пам’ять у яку можна розмістити виділений фрагмент тексту для того, щоб потім вставити у потрібне місце3. За допомогою якої комбінації клавіш можна виділити весь текст?b. Натиснути сполучення клавіш Ctrl+А
Номер слайду 6
Перевірка виконання тесту2 варіант4. Що відбувається при вирізанні фрагмента тексту? а. Виділений фрагмент поміщається у буфер обміну, і одночасно видаляється з документа5. Для чого призначена клавіша Delete? c. для вилучення символу справа від курсору6. Для чого призначена клавіша Home?а. переведення текстового курсору на початок рядка
Номер слайду 7
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Завдання. Критерії оцінювання. Бали Самооцінка. Оцінка вчителя. Тест «Уведення і редагування тексту»Кожна правильна відповідь – 1 бал6 Робота за комп’ютеромправильно відформатовані абзаци відповідно до завдання - 1 бал2 Тест «Форматування символів і абзаців»Кожна правильна відповідь – 1 бал4 Лист оцінювання з теми «Форматування символів і абзаців»
Номер слайду 8
Для чого ви можете використовувати текстовий процесор у навчанні?
Номер слайду 9
Поняття форматування тексту. Форматування - внесення змін у зовнішній вигляд тексту. Форматування абзацу. Форматування символів
Номер слайду 10
Форматування символів. Символ як об’єкт текстового документа має такі властивості: Шрифт. Розмір символів. Колір символів. Накреслення символіввидозміна символівІнтервал між символамиfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on
Номер слайду 11
Шрифт - визначає графічну форму символів. Я вивчаю WORDЯ вивчаю WORDЯ вивчаю WORD
Номер слайду 12
Розмір символів – указується у спеціальних символах – пунктах (1 пт= 𝟏𝟑 мм) Я вивчаю WORDЯ вивчаю WORDЯ вивчаю WORD
Номер слайду 13
колір символівколір виділеннясимволів. Я вивчаю WORDЯ вивчаю WORDЯ вивчаю WORD
Номер слайду 14
напівжирний. Накреслення символівкурсивпідкреслений. Я вивчаю WORDДрукований похилий шрифт для відділення слів в тексті, нагадує рукописний почерк
Номер слайду 15
Форматування абзаців. Абзац як об’єкт текстового документа має такі властивості: Вирівнювання абзаців. Відступи абзаців. Міжрядковий інтервалfillcolorfill.typefill.on
Номер слайду 16
Вирівнювання абзацу – визначає спосіб розміщення рядків абзацу відносно його меж За правим краєм. Буфер обміну – це спеціальна пам’ять у яку можна розмістити виділений фрагмент тексту для того, щоб потім вставити у потрібне місце. Буфер обміну – це спеціальна пам’ять у яку можна розмістити виділений фрагмент тексту для того, щоб потім вставити у потрібне місце. Буфер обміну – це спеціальна пам’ять у яку можна розмістити виділений фрагмент тексту для того, щоб потім вставити у потрібне місце. Буфер обміну – це спеціальна пам’ять у яку можна розмістити виділе- ний фрагмент тексту для того, щоб потім вставити у потрібне місце. По центру. За лівим краєм. За шириною
Номер слайду 17
Головне завдання – всім здоровим бути!Тож про фізкультуру, як же нам забути?фізкультхвилинка
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Оцініть свої досягнення на уроці{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Все вийшло відмінно !!! Все вийшло, але є помилки. Ще не все вийшло, але наступного разу вийде!