Урок 7. Файли, папки та операції над ними

Про матеріал
ознайомити учнів з порядком виконання операцій над об’єктами файлової системи; удосконалювати практичні навички роботи з файловими об’єктами (створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення об’єктів); файлової системи (ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, розширення об’єкта)
Перегляд файлу

Урок 7. Файли, папки та операції над ними.

Цілі:

  • навчальна: ознайомити учнів з  порядком виконання операцій над об’єктами файлової системи; удосконалювати практичні навички роботи з файловими об’єктами (створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення об’єктів); файлової системи (ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, розширення об’єкта);
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: ПК

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання

ІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «День-ніч». Перевірка знань правил з ТБ

Учитель називає твердження про дотримання та порушення правил безпечної поведінки в комп'ютерному кабінеті. Учні відповідають за домовленістю: так = день = очі учнів відкриті й долоні повернені вгору; ні = ніч = очі учнів заплющені та долоні лежать на парті, повернені вниз.

Приблизні твердження вчителя

— Як ви вважаєте, чи потрібно дотримуватися правил безпечної поведінки в нашому кабінеті? (Так)

— Серед правил є таке: «Не торкатися дротів та розеток». (Так)

— Серед правил є таке: «Не розмовляти на уроці!» (Ні)

— Чи є таке правило «Вживати їжу та напої можна тільки сидячи за партою»? (Ні)

— Одна учениця дуже полюбляє іграшкового ведмедика та принесла його на урок інформатики. Чи правильно вона вчинила? (Ні)

— Інша учениця прийшла до комп'ютерного кабінету, підготувалася до уроку та чекала вказівок учителя. Чи правильно вона вчинила? (Так)

— Ви правильно відповіли на всі мої запитання

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Коли ви народилися, ваші батьки давали вам ім'я за правилами іменування людей. Також існують правила іменування файлів і папок. Саме про це ми сьогодні дізнаємося. Дуже важливо знати, що з файлом ще можна робити окрім того, що давати ім'я. Отже, відкриємо зошити та запишемо тему уроку.

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: ст 42-43

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне робота 2.

VIІ. Підсумки уроку

Вправа 1. «Відгадай тип файла за його значком»

Вправа 2.

Проведення гри «Спіймай помилку»

Учитель демонструє картки із зображенням символів. Учням потрібно спіймати (сплеском долонь) символ, який не може містити ім’я файлу:

 

  , \  , %,  ?,  (,   ),  @,  ^, $,  #,  *,  !,  <,  >, +, -, :,  ;  №,  ׀, «, 

 

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 5 ст 39-47, виконати практичну роботу №2

ІХ Оцінювання роботи учнів


     \   %   ?  (     )  @   ^ $    #  *     !  <   > +     -

 :

;        ׀   «

 


C:\Users\Татьяна\Desktop\урок\pdf-a-word.jpg

C:\Users\Татьяна\Desktop\урок\format-vmistu.png


C:\Users\Татьяна\Desktop\урок\format-vmistu.png

C:\Users\Татьяна\Desktop\урок\image075.jpg


C:\Users\Татьяна\Desktop\урок\image075.jpg

C:\Users\Татьяна\Desktop\урок\image075.jpg

C:\Users\Татьяна\Desktop\урок\image075.jpg

C:\Users\Татьяна\Desktop\урок\2.jpg


C:\Users\Татьяна\Desktop\урок\2.jpgC:\Users\Татьяна\Desktop\урок\загружено.jpg

docx
Додано
22 липня 2021
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку