Формувальне оцінювання молодших школярів. Лясковецька Наталя Володимирівна,вчитель початкових класів
Номер слайду 2
«Більшість учителів витрачають час на запитання, які дають змогу встановити, чого учень не знає, а справжнє мистецтвопостановки запитання полягає в тому, щоб з’ясувати,що учень знає або здатний пізнати.»Альберт Ейнштейн«Сучасне реформування освіти покликане змінити підходи до оцінювання учнів у школі, забезпечити навчання дітейсамооцінюванню, самоаналізу, що пов’язано з умінням педагогів відстежувати розвиток кожного учня,порівнюючи успіхи з його власними попередніми досягненнями. Запровадження у Новій українській школі компетентнісного навчання передбачає і розробку нових підходів до оцінювання. Вони мають бути спрямовані не на визначення того, чого діти НЕ знають чи. НЕ вміють, а на виявлення того, ЩО знають і ЩО вміють робити учні. У Державному стандарті початковоїосвіти рекомендовано впроваджувати формувальнеоцінювання.» https://upsh.com.ua/files/2019-9/UPSh_2019-9_p28.pdf
Номер слайду 3
Порівняння різних видів оцінювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Формувальне оцінювання. Обидві моделіПідсумкове оцінювання. Оцінює процес. Проводиться відловідно до критеріїв. Застосовують засоби вимірюванняЄ доказовим. Оцінює результат. Завжди є позитивним. Дає оціночне судженняІндивідуалізо-ване Застосовується відповідно до стандартівЄ ціннісним. Показує недоліки. Дає зворотний зв’язок
Номер слайду 4
Вправа «Павутинка» роль оцінювання
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Корисні посилання за темою: https://sites.google.com/site/usocenivanie2/formiruusee-ocenivanie https://sites.google.com/site/uzadacha/m-4-kriterii-ocenivania-dla-ucebnyh-zadac https://www.slideshare.net/IP_NAPS/7-65480892 http://mozaikaped.blogspot.com/search/label/%D1%84%D0%