Презентація "Формувальне оцінювання на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» в 5 –му класі"

Про матеріал
Як реалізувати ефективне формувальне оцінювання на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»в 5 –му класі. Огляд ключових критеріїв ефективного моніторингу успіхів учнів НУШ. Корисні вправи та онлайн-ресурси.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»в 5 –му класіПідготувала:учитель біологіїКЗ "Зідьківський ліцей ім. Г.І. Ковтуна«Дубова Олена Юріївна

Номер слайду 2

Мета формувального оцінювання – не оцінити лише теоретичні знання учня, а допомогти йому опанувати різні формати навчання та віднайти свій шлях до знань. Головне завдання формувального оцінювання – дати зворотний зв’язок, щоб учасники освітнього процесу могли досягнути максимального рівня свого розвитку

Номер слайду 3

Як учень опрацьовує та використовує інформацію?Як йому вдається усвідомлення закономірностей природи?Як учень справляється з проводенням дослідження природи?На уроках «Пізнаємо природу» з цією метою в нагоді вчителю стануть такі критерії моніторингу процесу навчання кожного учня:

Номер слайду 4

Які техніки допоможуть в проведенні формувального оцінювання?

Номер слайду 5

«Медіапошук». Самостійний пошук та аналіз матеріалів за заданою темою. Щоб слідкувати за тим, як учень опрацьовує та використовує інформацію можна використати вправу «Медіапошук»

Номер слайду 6

«Тобі до снаги». Передбачається самостійне наведення прикладів по темі для кращого закріплення розуміння понять та процесів. Щоб слідкувати за тим, як учень усвідомлює закономірності природи можна використати вправу «Тобі до снаги»

Номер слайду 7

«Нумо досліджувати!»(Обов'язково обговорити безпечність проведення роботи, а після її завершенняразом прийти до висновки,що продемонстрував дослід)Щоб слідкувати за тим, як учень проводить дослідження природи варто продумати безпечну покрокову інструкцію цікавого досліду та доручити його проведення учню

Номер слайду 8

Важлива складова формувального оцінювання – вміння учня оцінити свої знання та навички

Номер слайду 9

Для цього варто використовувати подібні анкети самооцінки знань учнями окремо, або під час групової роботи

Номер слайду 10

Ще декілька цікавих та ефективних технік для співпраці на уроках…

Номер слайду 11

«Вихідний квиток»

Номер слайду 12

«Рефлексія»

Номер слайду 13

Використання онлайн-ресурсів для інтерактивної роботи

Номер слайду 14

Використання онлайн-ресурсів для інтерактивної роботи

Номер слайду 15

Також в формувальному оцінюванні важливо не забувати сказати собі «дякую» за конкретні досягнення, щоб надихати і підтримувати себе в своїй роботі і надалі. Шановні колеги, практикуйте це самостійно та разом з учнями! Успіхів!Дякую собі за…

Номер слайду 16

https://nus.org.ua/articles/otsinyuvannya-v-5-klasi-nush-yak-vono-mozhe-staty-instrumentom-navchannya-ta-pidvyshhennya-motyvatsiyi/https://pidruchnyk.com.ua/1722-piznaiemo-pryrodu-korshevnuk-5-klas-2022.html (підручник «Пізнаємо природу» (автор Коршевнюк) 5 клас 2022)Джерела інформації, що були використані при підготовці матеріалу та можуть стати у нагоді вчителю:

pptx
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
1788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку