Презентація "Формування інформаційної компетентності як вагомої складової фахової компетентності вчителя та інформаційної мобільності здобувачів освіти"

Про матеріал

Презентація на педраду "Формування інформаційної компетентності як вагомої складової фахової компетентності вчителя та інформаційної мобільності здобувачів освіти"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування інформаційної компетентності як вагомої складової фахової компетентності вчителя та інформаційної мобільності здобувачів освіти.

Номер слайду 2

Якщо ми навчаємо сьогодні так, як навчали вчора, ми крадемо у наших дітей завтра Філософ, психолог та реформатор освіти Джон Дьюї 

Номер слайду 3

Інформаційна компетентність – це сукупність компетенцій, пов’язаних із роботою з інформацією у всіх її формах і представленнях, які дозволяють ефективно користуватись інформаційними технологіями різних видів як у традиційній друкованій формі, так і комп’ютерними телекомунікаціями, працювати з інформацією в різних її формах і представленнях як у повсякденному житті, так і в професійній діяльності.

Номер слайду 4

наявність мотиву досягнення мети, готовність і інтерес до роботи, постановка і усвідомлення цілей інформаційної діяльностінаявність знань, умінь і здатності застосовувати їх в професійній діяльності, аналізувати, класифікувати і систематизувати програмні засобидемонструє ефективність і продуктивність інформаційної діяльності, вживання інформаційних технологій на практицізабезпечує готовність до пошуку вирішення виникаючих проблем, їх творчого перетворення на основі аналізу своєї професійної діяльностіСкладові інформаційної компетентності вчителя

Номер слайду 5

Етапи формування інформаційних компетентностей, якіповинен проходити здобувач освіти під час роботи з інформацією

Номер слайду 6

Інформаційні мобільність – уміння переносити знання одного інформаційного середовища в інше, а також адаптувати і модернізувати технологію пошуку та обробки інформаціїПроцес формування інформаційної мобільності здобувачів освіти неможливий без відповідного рівня сформованості у них умінь та навичок роботи з інформацією

Номер слайду 7

На уроках вчителі використовують такі методичні прийоми, форми роботи  та засоби як: Робота в парах і групах. Робота з підручником. Практичні вправи. Головоломки. Загадки та ребуси. Веб-квести. Мозковий штурм. Мікрофон. Аудіо-візуальні методи. Навчально-демонстраційні програми. Тести. Дидактичні та розвивальні ігри. Комп’ютерні тренажери. Метод проектів.Інтерактивну та віртуальну дошки Google Jamboard та Padlet . Сервіси Google (Gmail, Google Drive, Calendar, Sites, Youtube, Hangouts, Google Meet, Google Forms, Google Документи, Презентації, Таблиці, Карти).Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning. Apps. Хмари тегів Loupe Collage, Tagul, Image. Chef. Онлайновий сервіс Mentimeter, My. Heritage. Формування інформаційної компетентності відбувається в процесі різноманітних видів діяльності на уроках та поза уроками: активних, інтерактивних, індивідуальних, групових. Вчителі приділяють велику увагу формуванню медіаграмотності здобувачів освіти

Номер слайду 8

{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Сильні сторони. Слабкі сторони. Використання єдиної платформи Coogle Workspace for education. Робота здобувачів освіти в синхронному та асинхронному режимі. Використання віртуальних та інтерактивних дошок Google Jamboard та Padlet. Викаристання сервісів Coogle вчителями та учнями. Розвинена у здобувачів освіти невповній мірі самостійність, дослідницькі уміння, рефлексія власної діяльності, навички критичного мислення. Неспроможність в достатній мірі застосовувати інформацію для вирішення практичних завдань. МожливостіШляхи подолання. Синхронізація роботи всіх учасників навчального процесу за допомогою можливостей Coogle Календаря. З метою дотримання академічної доброчесності розробка власних завдань(тестів) вчителями. Створення домашніх завдань спрямованих на пошук інформації та роботу з нею, які потрібно оформлювати здобувачам освіти в Google Документах, Презентаціях, Таблицях, Картах, що підготує їх до навчання у вищих закладах освіти. Проведення уроків з елементів STEAM. Проходження вчителями курсів чи вебінарів з медіаграмотності та безпеки в Інтернеті. Використання віртуальних лабораторій, навчальних сервісів (https://www.mozaweb.com/uk/), інтерактивних симуляцій для природничих наук і математики (https://phet.colorado.edu/uk/) та фізичного моделювання (https://www.myphysicslab.com/index-en.html )здобувачами освіти та вчителями. Проведення на уроках вправ для розвитку медіаграмотності учнів. Постійний саморозвиток вчителів.

Номер слайду 9

Висновок Формування у учнів інформаційної компетентності задовольнить основну вимогу до якості сучасної освіти - уміння орієнтуватися в світовому інформаційному просторі, володіння навичками роботи з великими і постійно змінними масивами інформації, володіння інформаційною культурою. 

Номер слайду 10

Використані джерела. Грицька Т. С. Етапи формування інформаційних компетентностей учнів // Комп’ютер у школі та сім’ї. 2010. № 1. – С. 41-42. Вправи для формування медіаграмотності учнів [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://naurok.com.ua/vpravi-dlya-formuvannya-mediagramotnosti-uchniv-159559.html. Формування інформаційної компетентності учнів в умовах творчого використання інформаційно-технологічних методів навчання [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://naurok.com.ua/formuvannya-informaciyno-kompetentnosti-uchniv-v-umovah-tvorchogo-vikoristannya-informaciyno-tehnologichnih-metodiv-navchannya-129005.html

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
23 січня 2023
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку