Мета. Освітня. Вивчити особливості будови кровоносної системи хребетних тварин , розрізняти типи кровоносних систем та здійснювати порівняльний аналіз будови даних систем органів тварин різних груп у взаємозв’язку з ускладненням їхніх функцій як результатом адаптації та еволюційного розвитку. Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати будову та процеси життєдіяльності організмів різних класів, робити відповідні висновки та узагальнення; розвивати уміння спостерігати, аналізувати. Розвивати комунікативну компетенцію учнів та вміння застосовувати біологічну термінологію, навички роботи з електронними засобами навчання. Виховна. Продовжувати формувати загальнолюдські та національно-патріотичні цінності: любов до природи, Батьківщини, толерантне ставлення один до одного. Форми, прийоми та методи, використані на уроці: елементи тренінгу: об'єднання в групи, руханка; моделювання; інтерактивні методи: квест, робота в групах, евристична бесіда з постановкою проблемних питань. Очікувані результати: учні знатимуть особливості будови кровоносної системи риб, земноводних, плазунів,птахів та ссавців,розрізнятимуть замкнену та незамкнену кровоносні системи, двох-, трьох- та чотирикамерне серце, одне та два кола кровообігу. Вмітимуть зробити висновок про взаємозв’язок ускладнення будови з вдосконаленням функцій організму. Основні поняття та терміни: кровоносна система,типи кровоносних систем,серце, вени, артерії,капіляри, кола кровообігу.