Презентація до тексту Галини Малик "Королівство Ану" з використанням ТРВЗ-технологій (теорії розв'язання винахідницьких завдань). Цей текст вивчають учні другого класу з предмету "Літературне читання". Ці завдання допожуть вчителю поєднати предметно-пізнавальну діяльність учня з методами активації та мислення, творчого вирішення навчальних завдань.
«Словник чемної дитини» 1-й учень – пробачте 2-й учень – пробачте, спасибі 3-й учень - пробачте, спасибі, будь ласка 4-й учень - пробачте, спасибі, будь ласка, доброго дня 5-й учень - пробачте, спасибі, будь ласка, доброго дня, дякую 6-й учень - пробачте, спасибі, будь ласка, доброго дня, дякую, перепрошую та т.п. ТРВЗ -технологія “Додай наступне”
Технологія “Ромашка Блума” Про які королівства йдеться у казці? Як поводили себе жителі королівства Ану? Як поводили себе жителі королівства Будьласка? Чи закінчилася ця казка? Чому? Як ви думаєте, чи живуть серед нас представники обох королівств? Як ви пропонуєте боротися з грубістю та хамством?