Презентація "Гра в житті сучасної дитини дошкільника"

Про матеріал
В презентації містяться матеріали для ознайомлення батьків з різними видами гри..Описані функції гри як основного виду діяльності дошкільника
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вихователь Наталія Робур«Гра в житті сучасної дитини – дошкільника»Фрагмент виступу на батьківських зборах.

Номер слайду 2

«У грі дитина – творець і суб’єкт власної діяльності. Саме у грі формуються розум і почуття, здатність до творчості у предметній сфері та спілкуванні. Гра є універсальним засобом формування взаємин дорослих з дитиною і дітей між собою». З цими словами Й. Хейзінги складно не погодиться, адже саме ігрова діяльність є провідною та відіграє важливу роль в розвитку дошкільнят. Гра - це особливий вид діяльності, основними характеристиками якої є спонтанність, творчість, задоволення від процесу. Гра для дітей - спосіб розвивати фізичні, інтелектуальні, емоційні, соціальні та моральні навички. Умовно виділяють три класи ігор: ігри з ініціативи дитини (творчі); ігри з ініціативи дорослого з готовими правилами; народні ігри (створені народом)http://dnz50.edu.vn.ua/metoduchna_skarbnucka/

Номер слайду 3

Дитяча гра – явище універсальне і діти в іграх копіюють навколишнє життя, саме тому її функції різноманітні. Навчальна функція, вона дозволяє вирішити конкретні завдання виховання і навчання Важливу роль  навчальні ігри відіграють під час морального – естетичного виховання дітей. Розважальна функція сприяє підвищенню емоційно-позитивного тонусу, розвитку рухової активності. Вона живить розум дитини несподіваними та яскравими враженнями, створює сприятливий ґрунт для встановлення емоційного контакту між дорослим та дитиною. Комунікативна функція, вона полягає в розвитку потреби обмінюватися з однолітками знаннями, вміннями у процесі ігор, спілкуватися з ними і встановлювати на цій основі дружні взаємини, виявляти мовну активність. Виховна функція виявляє індивідуальні особливості дітей, усуваючи небажані прояви в характері своїх вихованців. Розвиток дитини розкриває розвиваюча функція. Релаксаційна функція що полягає у відновленні фізичних і духовних сил дошкільнят. Психологічна функція визначає розвиток творчих здібностей.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Творчими ігри називають тому, що діти самі визначають мету, зміст і правила гри, відображаючи здебільшого навколишнє життя, діяльність та відносини людей. Творчі ігри, поділяються на: Сюжетно-рольові ігри;Театралізовані ігри;Ігри-драматизації;Конструктивно-будівельні ігри;Режисерські ігри Однією з визначальних особливостей сюжетно-рольової гри є довільність ігрових дій, які підпорядковані спільним ігровим інтересам.

Номер слайду 6

- розігрування в ролях певного літературного твору і відтворення за допомогою виразних засобів (інтонації, міміки, жестів, пози, ходи) конкретних образів. Ляльковий театр: пальчиковий, на фланелеграфі, на руці, тіньовий театр. Ігри-вистави. Театралізовані дії: свята і ранки. Драматизації за відомими дітям художніми творами. Приклади театралізованої діяльності: Театралізовані ігри

Номер слайду 7

В іграх на теми літературних творів діти дошкільного віку прагнуть виразно передавати особливості рухів, голосу, емоційні стани. Спільно з вихователем беруть участь в театралізації на теми улюблених казок використовуються маски тварин, емблеми із зображеннями улюблених літературних персонажів. В іграх-драматизаціях самостійно відтворюють улюблені епізоди казок, мультиплікаційних фільмів. Усе це допомагає приміряти на себе різноманітні соціальні ролі, вчить дітей поводитись в різноманітних життєвих ситуаціях.

Номер слайду 8

Режисерська гра дошкільника Це індивідуальна гра, в процесі якої дитина створює ігрові ситуації з іграшками, предметами - замінниками. У цій грі дитина може бути сама в ролі, а може лише регулювати взаємовідносини між іграшками, як режисер. Конструктивно-будівельні ігри формують у дитини вміння орієнтуватися в просторі, встановлювати і співвідносити величину і пропорції предметів (кубиків, циліндрів, цеглинок, камінців), осягати найпростіші закони фізики.

Номер слайду 9

Отже, одним з основних засобів соціалізації дошкільників є ігрова діяльність тому що: гра – природний спосіб розвитку дитини. тільки у грі дитина радісно і легко, як квітка під сонцем, розкриває свої творчі здібності, закріплює і засвоює нові навички і знання, розвиває моторику, спостережливість, фантазію, пам’ять, вчиться думати, аналізувати, долати труднощі. С. Т. Шацький говорив:«Гра, це життєва лабораторія дитинства, яка дає той аромат, ту атмосферу молодого життя, без якої ця пора її була б марна для людства. У грі, цьому спеціальному опрацюванні життєвого матеріалу, є саме здорове ядро розумної школи дитинства».

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

pptx
Додано
12 січня 2023
Переглядів
2446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку