Після уроку учні зможуть :
-визначати особливості хрестових походів;
-характеризувати духовно - рицарські ордени;
-пояснювати вплив хрестових походів на середньовічний світ;
-висловлювати власні судження, робити висновки.
визначати особливості хрестових походів;характеризувати духовно - рицарські ордени;пояснювати вплив хрестових походів на середньовічний світ;висловлювати власні судження, робити висновки.
Номер слайду 3
1. ЧОМУ І ЯК ПОЧАЛИСЬ ХРЕСТОВІ ПОХОДИ. Робота з підручником + схеми.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
ХТО? ДЕ ?ЩО ЗРОБИВ?
Номер слайду 6
УРБАН ІІ КЛЕРМОСЬКИЙ СОБОРЗАКЛИКАВ ЗВІЛЬНИТИ ГРОБ ГОСПОДНІЙ ВІД ТУРКІВ- СЕЛЬДЖУКІВ
Номер слайду 7
РОЗПОЧАЛИСЯ …?
Номер слайду 8
ХРЕСТОВІ ПОХОДИ - це ЗВІЛЬНИТИГРОБ ГОСПОДНІЙ МАСОВИЙ ВІЙСЬКОВИЙ РУХПІДТРИМАНИЙЦЕРКВОЮ ХІ – ХІІІ ст.
Номер слайду 9
ХРЕСТОВІ ПОХОДИ - це ЗВІЛЬНИТИГРОБ ГОСПОДНІЙ МАСОВИЙ ВІЙСЬКОВИЙ РУХПІДТРИМАНИЙЦЕРКВОЮ ХІ – ХІІІ ст.
Номер слайду 10
ПРИЧИНИ УЧАСТІ РІЗНИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ У ХРЕСТОВИХ ПОХОДАХВправа « Мікрофон. СЕЛЯНИН КУПЕЦЬМОНАХХРИСТИЯНИНФЕОДАЛ
Номер слайду 11
ПРИЧИНИ УЧАСТІ РІЗНИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ У ХРЕСТОВИХ ПОХОДАХОтримати землю. Нові прибутки. Поширення християнської віри. Звільнити Гроб Господній Розширити землеволодіння
Номер слайду 12
2. ПЕРШИЙ ХРЕСТОВИЙПОХІД Робота з підручником = метод « Ромашка Блума»
Номер слайду 13
Номер слайду 14
ХРЕСТОВІПОХОДИЧИ ДОБРЕ, ЩО ХРЕСТОНОСЦІ ВЗЯЛИ МІСТО ШТУРМОМ? ЧОМУ НЕ БУЛО ЄДИНОГО КОМАНДУВАННЯ?ХТО МІІГ БИ ЗВІЛЬНИТИ ЄРУСАЛИМ,ЯКБИ НЕ ХРЕСТОНОСЦІ?ЧИ ПРАВИЛЬНО Я ЗРОЗУМІЛА , ЩО ОКРІМ РИЦАРІВ БУЛИ І СЕЛЯНИ?ХТО ВЗЯВ УЧАСТЬ У ПЕРШОМУ ХРЕСТОВОМУ ПОХОДІ?ЯК БИ ТИ ОВОЛОДІВ МІСТОМ?
Номер слайду 15
3. ЧЕТВЕРТИЙХРЕСТОВИЙПОХІД Робота з джерелом+ карта =створюємо кластер