До розіграшу
залишилось:
22 дні
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок зі всесвітньої історії для 7 класу на тему "Узагальнення і тематичний контроль за розділом «Середньовічний світ Західної Європи».

Про матеріал

Здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Перегляд файлу

Урок зі всесвітньої  історії  для 7 класу

 

Тема. Узагальнення і тематичний контроль за розділом «Середньовічний світ Західної Європи».

Мета: здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Тип уроку: узагальнення й оцінювання знань.

Обладнання: підручник, атлас, завдання для перевірки навчальних досягнень учнів.

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Учитель оголошує учням тему й основні завдання уроку, інформує про заплановані форми роботи.

 

II. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ

Дидактична гра «Хто більше»

Для гри учитель пропонує назвати і пояснити якомога більше термінів і понять за темами уроків вивченого розділу.

 

Складіть запитання до кросворда

І ВАРІАНТ                                                                                                                   II ВАРІАНТ

C:\Users\Лена\Documents\image006.jpg                  

 

Виконайте завдання на індивідуальних картках.

Картка  І

1. Поясніть зміст висловлювання: «Городянин — людина нового типу».

2. Складіть план розповіді  за темою «Праця і повсякденне життя середньовічного селянина у Європі».

4. Визначте основні характеристики феодалів як стану середньовічного суспільства у Європі.

Картка 2

1. Поясніть зміст висловлювання: «Васал мого васала — не мій васал ».

2. Складіть план розповіді за темою «Торгівля у Середньовічній Європі».

4. Визначте основні характеристики селян як стану середньовічного суспільства у Європі..

 

3. Назвіть основні стани середньовічного суспільства.

Тестові завдання

1. Укажіть зайве поняття у наведеному переліку.

А раджа               Б мер          В ремісник               Г міська рада

 

2. Як називався короткий вислів, що пояснював зміст рицарського герба?

А прислів’я             Б девіз             В афоризм            Г епіграф

 

3. Як називалася сплата грошима чи продуктами селянином феодалу?

А панщина            Б оброк            В данина                 Г подать

 

4. Як називалося користування панським млином, лісом, пасовищем?

А панщина        Б васалітет      В оброк     Г відробіток

 

5. Як називався тип господарства, за якого продукти вироблялися тільки для задоволення потреб господаря?

А натуральне          Б товарне      В ринкове   Г змішане

 

6. Праця на панському полі, ремонтування мосту, заготівля дров для сеньйора належать до:

                 А оброку                Б панщини

 

7. Головна башта замку називається:

          А ратуша          Б донжон       В дзвіниця        Г магістрат

 

8. Найчисленнішим прошарком середньовічного суспільства у Європі були:

               А вільні селяни             Б залежні селяни

 

9. Розташуйте назви представників знаті відповідно до їхнього місця у феодальній драбині (згори донизу):    А рицар         Б король           В граф          Г барон        Д герцог         Е маркіз

 

10. Рів, стіна, підйомний міст, донжон — це елементи:

А замку         Б монастиря           В міста               Г села

 

11. Вулиці в середньовічному місті були:   А широкими     Б вузькими

 

12. На першому місці серед трьох станів середньовічного суспільства у Європі перебували:

А герцоги та маркізи           Б ченці та священики                 В купці та ремісники

 

 

III. ПІДСУМКИ УРОКУ

 

Учитель підбиває підсумки роботи учнів на уроці, оголошує та обґрунтовує оцінки.

 

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Учитель об’єднує учнів у малі групи і доручає підготувати повідомлення за однією з тем: «Хто такі нормани, вікінги, варяги? Як вони жили?», «Походи вікінгів», «Виникнення скандинавських держав», «Країни Скандинавії у XII—XV ст.», «Духовний світ народів Північної Європи».

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
23 грудня 2017
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку