Урок зі всесвітньої історії для 7 класу на тему "Узагальнення і тематичний контроль за розділом «Середньовічний світ Західної Європи».

Про матеріал

Здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Перегляд файлу

Урок зі всесвітньої  історії  для 7 класу

 

Тема. Узагальнення і тематичний контроль за розділом «Середньовічний світ Західної Європи».

Мета: здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Тип уроку: узагальнення й оцінювання знань.

Обладнання: підручник, атлас, завдання для перевірки навчальних досягнень учнів.

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Учитель оголошує учням тему й основні завдання уроку, інформує про заплановані форми роботи.

 

II. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ

Дидактична гра «Хто більше»

Для гри учитель пропонує назвати і пояснити якомога більше термінів і понять за темами уроків вивченого розділу.

 

Складіть запитання до кросворда

І ВАРІАНТ                                                                                                                   II ВАРІАНТ

C:\Users\Лена\Documents\image006.jpg                  

 

Виконайте завдання на індивідуальних картках.

Картка  І

1. Поясніть зміст висловлювання: «Городянин — людина нового типу».

2. Складіть план розповіді  за темою «Праця і повсякденне життя середньовічного селянина у Європі».

4. Визначте основні характеристики феодалів як стану середньовічного суспільства у Європі.

Картка 2

1. Поясніть зміст висловлювання: «Васал мого васала — не мій васал ».

2. Складіть план розповіді за темою «Торгівля у Середньовічній Європі».

4. Визначте основні характеристики селян як стану середньовічного суспільства у Європі..

 

3. Назвіть основні стани середньовічного суспільства.

Тестові завдання

1. Укажіть зайве поняття у наведеному переліку.

А раджа               Б мер          В ремісник               Г міська рада

 

2. Як називався короткий вислів, що пояснював зміст рицарського герба?

А прислів’я             Б девіз             В афоризм            Г епіграф

 

3. Як називалася сплата грошима чи продуктами селянином феодалу?

А панщина            Б оброк            В данина                 Г подать

 

4. Як називалося користування панським млином, лісом, пасовищем?

А панщина        Б васалітет      В оброк     Г відробіток

 

5. Як називався тип господарства, за якого продукти вироблялися тільки для задоволення потреб господаря?

А натуральне          Б товарне      В ринкове   Г змішане

 

6. Праця на панському полі, ремонтування мосту, заготівля дров для сеньйора належать до:

                 А оброку                Б панщини

 

7. Головна башта замку називається:

          А ратуша          Б донжон       В дзвіниця        Г магістрат

 

8. Найчисленнішим прошарком середньовічного суспільства у Європі були:

               А вільні селяни             Б залежні селяни

 

9. Розташуйте назви представників знаті відповідно до їхнього місця у феодальній драбині (згори донизу):    А рицар         Б король           В граф          Г барон        Д герцог         Е маркіз

 

10. Рів, стіна, підйомний міст, донжон — це елементи:

А замку         Б монастиря           В міста               Г села

 

11. Вулиці в середньовічному місті були:   А широкими     Б вузькими

 

12. На першому місці серед трьох станів середньовічного суспільства у Європі перебували:

А герцоги та маркізи           Б ченці та священики                 В купці та ремісники

 

 

III. ПІДСУМКИ УРОКУ

 

Учитель підбиває підсумки роботи учнів на уроці, оголошує та обґрунтовує оцінки.

 

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Учитель об’єднує учнів у малі групи і доручає підготувати повідомлення за однією з тем: «Хто такі нормани, вікінги, варяги? Як вони жили?», «Походи вікінгів», «Виникнення скандинавських держав», «Країни Скандинавії у XII—XV ст.», «Духовний світ народів Північної Європи».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Дуже вдало складений кросворд. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 грудня 2017
Переглядів
7401
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку