Коли ми слухаємо вчительку на уроці ми… Отриману інформацію ми можемо… Коли ми читаємо журнал ми… Чи можуть технічні пристрої видавати звуки? Приведіть приклади. Закінчи пропозицію
Номер слайду 3
1. Встав букви і вилучи зайвий предмет:
Номер слайду 4
2. Узагальнити через протиставлення: дуб – дерево, а смородина - … плаття – одяг, а черевики - … Капуста – овоч, а яблуко - … Марійка – дівчинка, а Сашко - … Джміль – комаха, а синичка - … кущ взуття фрукт хлопчик пташка
Номер слайду 5
3. Визначити предмет за його ознаками (колір, форма, розмір…): легка, м’яка, біла - …
Номер слайду 6
струнка, висока, білокора -… 3. Визначити предмет за його ознаками (колір, форма, розмір…):
Номер слайду 7
пухнаста, руда, працьовита -… 3. Визначити предмет за його ознаками (колір, форма, розмір…):
Номер слайду 8
4. Визначити предмет за його діями: літає, падає, покриває, блищить, скрипить -…
Номер слайду 9
4. Визначити предмет за його діями: світить, гріє, усміхається, зігріває -…
Номер слайду 10
5. «Навіщо і чому» Як гадаєш, навіщо ти відвідуєш школу? Навіщо потрібний телевізор? Навіщо людям потрібний одяг?
Номер слайду 11
Чому взимку надворі сніг не тане? Чому риби плавають, птахи – літають, а люди ходять по землі? Чому предмети падають униз, а не вгору? 5. «Навіщо і чому»
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка Сильний вітер до землі Гне дерева молоді. А вони ростуть, міцніють, Вгору тягнуться, радіють. Вітер віє нам в лице; Захиталось деревце. Вітерець все тихше, тихше, Деревце все вище, вище!
Номер слайду 13
Дмитрик розбив чашку. Що йому треба робити? Уяви, що ти заблукав у місті. Що робити? Як вчинити найкраще? 6. Твої пропозиції
Номер слайду 14
7. Гра «Доповни прислів’я» Вода потекла, весну… Грак на горі – весна на… Зробив діло – гуляй … Стук, грюк, аби з … принесла дворі сміло рук
Номер слайду 15
Поспішиш – людей … І сам не гам, і другому не … На язиці густо, а на ділі… Хто багато читає, той багато… 7. Гра «Доповни прислів’я» насмішиш дам пусто знає