Презентація до уроку біології у 6 класі містить сучасні педагогічні прийоми та методи, щоб урізноманітнити освітній процес та сформувати предметні та ключові компетентності.
«Хто не знає свого минулого, той невартий свого майбутнього» М. Рильський
Номер слайду 3
Завдання 1 Підпишіть тварину та позначте всі органели Завдання 2 Назвіть середовище існування тварин 1 та 2________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Завдання 3 Як розмножуються одноклітинні_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Номер слайду 4
Проблемне запитання:- як організм з такою простою будовою здатен існувати у довкіллі? - чи дійсно будова найпростіших така вже проста?
Номер слайду 5
Амеби Говорила амеба амебі: Чула я,що життя є на небі. Якщо правда це все,то тоді, Чи не краще там,ніж у воді? Відказала амебі амеба: І яка тобі в цьому потреба Знати- краще життя там,чи ні? Та й не вір ти всілякій брехні! Є життя лиш у нас,в акваторії: Ми- амеби,та ще- інфузорії. Так що викинь дурне з голови, І спокійно на світі живи. Хто б на небі життя заснував, Коли там ще ніхто не бував? Ані ми,ані ті інфузорії, Що у нашій живуть акваторії! Чим не рай тут?! Усе у нас є!- Їсти,пити... А небо"своє", Моя подруго мила,забудь,- Бо амеби там- знай- не живуть. Василь Царинюк. Амеби
Номер слайду 6
.Інфузорія (середовище існування, процеси життєдіяльності, особливості будови, роль у природі та житті людини). Лабораторне дослідження: Спостереження інфузорій
Номер слайду 7
Мета уроку. Формувати знання про одноклітинні організми;Розглянути представника одноклітинних –інфузорію туфельку. Середовище існування;Процеси життєдіяльності;Будову;Роль у природі; Порівняти з амебою протей
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Дати загальну характеристикуІ групаІV група 1.визначення тварини та середовище існуванняІІ група2. Будова твариниІІІ група3. Виділення, живлення інфузорії туфельки4. Розмноження інфузорій. V група5. Роль в екосистемах та значення для людини
Тема: Спостереження інфузорій. Мета: навчитися визначати особливості будови та процеси життєдіяльності найпростіших на прикладі інфузорій. Завдання 1. Підготуйте мікроскоп до роботи. Завдання 2. Ознайомтеся з будовою і рухом одноклітинних тварин на прикладі інфузорій. Підпишіть на малюнку назви частин квітки. Завдання 3. Оформіть підсумки. Лабораторне дослідження
Питання до наукового фільму. Де можна зустріти інфузорію туфельку?Яку форму тіла має інфузорія туфелька?Які розміри має інфузорія туфелька?Чим вкрите тіло інфузорії туфельки?Як рухається інфузорія туфелька?Яку значення має глотка?Чим харчується інфузорія туфелька?Як відбувається рухи травної вакуолі в клітині інфузорії туфельки?Що таке порошиця?Як дихає інфузорія туфелька?Яке значення скоротливих вакуолей?Скільки ядер має інфузорія туфелька?Яке значення великого ядра?Яке значення маленького ядра?Як розмножується інфузорія туфелька?Яке значення статевого розмноження у інфузорій?
Номер слайду 14
Заповніть пропуски в таблиці {5 DC1252 A-C352-41 E9-83 D2-B51 D5 F8 BDF2 A}Ознаки порівняння. Амеба протейІнфузорія туфелька. Середовище існування. Розміри тіла. Форма тіла Органели руху Розмноження Кількість ядер Слова для довідок: На дні прісних стоячих водойм, прісні водойми, 0,5 мм, 0,1-0,3 мм, нестала, стала (подібна до підошви туфлі), псевдоніжки, 10 000-15 000 війок, поділом навпіл, поділом навпіл і коньюгація, одне, два-велике та мале.
Номер слайду 15
«Сходинки успіху»
Номер слайду 16
Підручник, 6 клас. Прочитати §13 ст.50 -52; підготувати повідомлення на тему “ Небезпечна хвороба - малярія ”;підготувати муляж одноклітинної тварини за вибором. Домашнє завдання