Матеріали призначені для формування інформаційної компетентності, поняття кодування та декодування повідомлень, а також містять низку інтерактивних вправ та завдань з QR-кодами для розвитку логічного мислення, аналізу та вміння робити висновки.
Майстер- клас учителя інформатики Животової Оксани Михайлівни
Номер слайду 2
Мотивація
Номер слайду 3
Робота в парах Кодування
Номер слайду 4
Система оцінювання Прізвище ______________________
Номер слайду 5
навчальна: сформувати поняття кодування та декодування повідомлень; розвивальна: розвивати логічне мислення та аналізувати i робити висновки; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Де в житті, Ви найчастіше зустрічаєте закодовану інформацію?
Номер слайду 8
На вашу думку, з якою метою використовують кодування на ЗНО?
Номер слайду 9
З якою метою використовують кодування на продуктах харчування?
Номер слайду 10
А з якою метою використовують кодування в медичних дослідженнях?
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
1 група Декодувати повідомлення з використанням «Квадрата Полібія», в якому кожна літера замінюється парою цифр, на перетині стовпця та рядка таблиці: 34 15 42 24 61 13 65 2 група Декодувати повідомлення з використанням зображення кроків: 1) ←1 ↑1 ←3 ↑5 →1 ↓4 →1 ↑4 →1 ↓4 →1 ↓2 2) ←3 ↑5 →3 ↓1 ←2 ↓1 →2 ↓1 ←2 ↓1 →2 ↓1 3 група Декодувати повідомлення з використанням Азбуки Морзе: Літера Значення коду в азбуці Морзе А · − И К − · − Л · − · · Н − · О − − − П · − − · Я · − · −