Основними напрямками в роботі з класами ІПК є необхідність розвивати інтерес до навчання, підвищувати статус учня, розширювати знання й уявлення про навколишній світ, формувати здатність спілкування з іншими людьми. Тому на уроці повинен бути високий рівень індивідуалізації, доступний учням темп роботи, розмаїття завдань. Одною з умов, необхідних для продуктивної роботи на уроках математики в класах ІПК, є використання корекційних вправ, що мають суттєву корекційну мету: розвиток різних видів пам’яті,аналітичних здібностей,уваги,розвиток вміння класифікувати, визначати критерії тощо
Вправа « Третій зайвий»(розвиток аналітичних здібностей, вміння визначати критерії) В кожній трійці знайди зайве: а)задача, рівняння, олівець б) додавання, частка, віднімання в) квадрат, трикутник, різниця г) лінійка, косинець, знаменник д)сто, тисяча, пряма є) а+в=в+а; (а+в)+с=а+(в+с); S=ab
Вправа « Порахуємо разом»(розвиток пам’яті, вміння концентрувати увагу)Ряд чисел демонструється декілька секунд, потім прибирається(наприклад, 5; 20;100;7;11 ) Потім дітям пропонуються завдання: назвіть суму першого та четвертого чисел; добуток першого та третього, різницю між 3-м та 2-м; частку третього та другого, різницю між 5-м та 4-м; сума першого, другого та третього і т.і.
Такі корекційні вправи можна приготувати для дітей будь-яких класів,враховуючи програму і рівень навченості учнів. Ці вправи дозволять урізноманітнити завдання на уроках математики, розвинути інтерес до предмету, стимулювати учнів до використання різноманітних способів виконання завдань