Мета:навчальна: повторити поняття степеня натурального числа з натуральним показником; закріпити вміння учнів застосовувати це поняття до розв'язування задач;розвивальна: розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення;виховна: виховувати уважність, старанність, інтерес до предмету та бажання вчитися. Тип уроку: засвоєння знань і вмінь.
Тестування Варіант 1 Варіант 21. Як називається число 4 у записі 254 ?а)основа степеня;б)показник степеня;в)степінь. 2.як називається число 8 у записі 87 ? а)основа степеня;б)показник степеня;в)степінь.3. Як правильно записати у вигляді степеня 3 ∙3 ∙3 ∙3 ∙3? 1). 35 2). 533. Як правильно записати у вигляді степеня 7 ∙7 ∙7 ∙7? 1). 47 2). 744. Чому дорівнює значення степеня 102 ? 1). 20 3).100 2). 12 4).10 4. Чому дорівнює значення степеня 8 2 ? 1). 10 3).64 2). 16 4).82. Як називається число 6 у записі 96 ? а)основа степеня;б)показник степеня;в)степінь. 1. Як називається число 20 у записі 203 ? а)основа степеня;б)показник степеня;в)степінь.