Презентація " Квадрат і куб натурального числа"

Про матеріал
Презентація містить різні види завдань з теми " Квадрат і куб натурального числа" для закріплення матеріалу даної теми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квадрат і куб натурального числа

Номер слайду 2

1)72=7х7=49; 2)141=14; 3)23=2х2х2=8;4)02=0; 5)12=1х1=1; 6)132=13х13=169. Перевірка д/з:№265

Номер слайду 3

Мета:навчальна: повторити поняття степеня натурального числа з натуральним показником; закріпити вміння учнів застосовувати це поняття до розв'язування задач;розвивальна: розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення;виховна: виховувати уважність, старанність, інтерес до предмету та бажання вчитися.  Тип уроку: засвоєння знань і вмінь.

Номер слайду 4

Епіграф до уроку“Вважай нещасливим той день і годину, коли ти не засвоїв нічого нового”Давньокитайська мудрість

Номер слайду 5

-показник основа-а — основа степеняn — показник степеня— степінь11 — основа, 5 — показник, — степінь Загальний вид степеня числа а:𝟏𝟏𝟓 

Номер слайду 6

81 = 8 21 = 2 161 = 16 а1 = а, а ≠0 Запам’ятайте

Номер слайду 7

93“Три в дев’ятому степені”54“Пять в четвертому степені”72“Сім в другому степені”103“Десять в третьому степені”Прочитайте вираз та обчисліть:49100062527

Номер слайду 8

Порівняйте:1027х923 249 ∙ 8і82і32 і42 і<><=

Номер слайду 9

Степінь числа. Перевірте, які з рівностей правильні:6² + 8² = 10²;5³ = 4³ + 3³;2² + 3² +6² =7²;11² = 9² + 3² + 6².такнінітак

Номер слайду 10

Обчисліть:32= 3 ∙3 = 953= ∙5∙5∙5 = 12513103=10∙10∙10 =1 00019= 134= 3∙3∙3∙3 = 81142= 14∙14= 196=17∙ 17 =289172=1∙1∙1 =1

Номер слайду 11

Поміркуйте. Якою цифрою закінчується число:2019²;569² + 23³;682³ - 300³;1 095627 ².0918

Номер слайду 12

Доповніть послідовністьподаних степеніва) 1, 4, 9, 16, 25, …;б) 1, 8, 27, 64, …

Номер слайду 13

Тестування Варіант 1 Варіант 21. Як називається число 4 у записі 254 ?а)основа степеня;б)показник степеня;в)степінь. 2.як називається число 8 у записі 87 ? а)основа степеня;б)показник степеня;в)степінь.3. Як правильно записати у вигляді степеня 3 ∙3 ∙3 ∙3 ∙3? 1). 35 2). 533. Як правильно записати у вигляді степеня 7 ∙7 ∙7 ∙7? 1). 47 2). 744. Чому дорівнює значення степеня 102 ? 1). 20 3).100 2). 12 4).10 4. Чому дорівнює значення степеня 8 2 ? 1). 10 3).64 2). 16 4).82. Як називається число 6 у записі 96 ? а)основа степеня;б)показник степеня;в)степінь. 1. Як називається число 20 у записі 203 ? а)основа степеня;б)показник степеня;в)степінь.

Номер слайду 14

Якщо хочеш досягнути У житті своїх вершин, Математику збагнути Маєш тонко до глибин.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Домашнє завдання§ 7 №277(1,3)Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Олег
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
2434
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку