Розробка уроку у вигляді презентаціїї до підручника О. Карпюк "English 4" до теми "ON THE MOVE". Розробка містить покрокову роботу з підручником, пояснення теоретичної частини та ін.
Unit 6. ON THE MOVELesson 3. Люблю подорожувати. Тема: розгляд ситуацій і понять з підтеми «Люблю подорожувати»; використання прийменників з видами подорожей; Мета: вивчити нові слова і конструкції пов’язані з тематикою «Подорож»;
Номер слайду 2
Інструкція щодо виконання: Розглянути зміст презентації;Прослухати аудіододаток до вправи (слайд 6);Розглянути зміст сторінок підручника (с. 163-165);Розібрати випадки вживання прийменників з видами подорожей;Повторити випадки вживання прийменниrів «on», «by» з видами транспорту (способи пересування );Виконати домашнє завдання.
Номер слайду 3
Вживання прийменників «on» та «for» Якщо треба описати або просто сказати, яка мета нашої подорожі, нам треба знати певні лексичні конструкції. В цих лексичних конструкціях будемо вживати певні прийменники: «on» та «for». В залежності від мети нашої подорожі, «on» та «for»використовується так: on bussines [‘biznis] – у справах. Використовується, коли мова йде про поїздку, що має діловий (робочий), а не розважальний характер. for pleasure [‘pleƷə] – для (заради) задоволення. Використовується, коли мова йде про поїздку чи подорож, мета якої – розваги.
Номер слайду 4
Пригадай вживання прийменників з видами транспорту
Номер слайду 5
Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 163, впр. 1). Завдання: послухай та повтори: a ticket [тікет] - квиток; a passenger [пе:сіндже] – пасажир; a suitcase [сюткейс] – валіза (чемодан);2. Вказані слова – прочитати, розібрати та вивчити.
Номер слайду 6
Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 163, впр. 2). Завдання: послухай та прочитай: прослухати аудіо файл (натиснути на значок «динаміка» в низу слайда);прочитати текст вправи, з’ясовуючи, які слова не знайомі або не зрозумілі; прочитати текст ще раз;2. Розглянути сторінку підручника (с. 164, впр. 2). Завдання: обери та доповни: прочитати 6 тверджень, вибираючи один з трьох варіантів продовження речення, яке підходить за змістом тексту з попередньої вправи. повні речення записати у зошит.
Номер слайду 7
Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 165, впр. 4). Завдання: доповни речення прийменниками «on», «for» та «by»:повторити теоретичну частину, розглянувши слайд № 3 та секцію «Remember» у підручнику на с. 165 (в червоній рамці);прочитати 7 речень, доповнити їх необхідними прийменниками; повні речення записати у зошит. Зразок оформлення письмової роботи: The 8𝑡h of April p. 165 ex. 4
Номер слайду 8
Домашнє завдання: Повторити весь теоретичний матеріал;Виконати усні завдання; Написати письмові завдання (с. 164, впр. 3, с. 165, впр. 4): виконані письмові роботи сфотографувати та надіслати на наступну поштову адресу: elbon070286@gmail.com або у Viber: +380502164012. При пересиланні завдань, будь ласка вказуйте, чия це робота. всі письмові роботи зберігаємо до кінця карантину.