Презентація "Люблю подорожувати"

Про матеріал
Розробка уроку у вигляді презентаціїї до підручника О. Карпюк "English 4" до теми "ON THE MOVE". Розробка містить покрокову роботу з підручником, пояснення теоретичної частини та ін.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Unit 6. ON THE MOVELesson 3. Люблю подорожувати. Тема: розгляд ситуацій і понять з підтеми «Люблю подорожувати»; використання прийменників з видами подорожей; Мета: вивчити нові слова і конструкції пов’язані з тематикою «Подорож»;

Номер слайду 2

Інструкція щодо виконання: Розглянути зміст презентації;Прослухати аудіододаток до вправи (слайд 6);Розглянути зміст сторінок підручника (с. 163-165);Розібрати випадки вживання прийменників з видами подорожей;Повторити випадки вживання прийменниrів «on», «by» з видами транспорту (способи пересування );Виконати домашнє завдання.

Номер слайду 3

Вживання прийменників «on» та «for» Якщо треба описати або просто сказати, яка мета нашої подорожі, нам треба знати певні лексичні конструкції. В цих лексичних конструкціях будемо вживати певні прийменники: «on» та «for». В залежності від мети нашої подорожі, «on» та «for»використовується так: on bussines [‘biznis] – у справах. Використовується, коли мова йде про поїздку, що має діловий (робочий), а не розважальний характер. for pleasure [‘pleƷə] – для (заради) задоволення. Використовується, коли мова йде про поїздку чи подорож, мета якої – розваги.

Номер слайду 4

Пригадай вживання прийменників з видами транспорту

Номер слайду 5

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 163, впр. 1). Завдання: послухай та повтори: a ticket [тікет] - квиток; a passenger [пе:сіндже] – пасажир; a suitcase [сюткейс] – валіза (чемодан);2. Вказані слова – прочитати, розібрати та вивчити.

Номер слайду 6

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 163, впр. 2). Завдання: послухай та прочитай: прослухати аудіо файл (натиснути на значок «динаміка» в низу слайда);прочитати текст вправи, з’ясовуючи, які слова не знайомі або не зрозумілі; прочитати текст ще раз;2. Розглянути сторінку підручника (с. 164, впр. 2). Завдання: обери та доповни: прочитати 6 тверджень, вибираючи один з трьох варіантів продовження речення, яке підходить за змістом тексту з попередньої вправи. повні речення записати у зошит.

Номер слайду 7

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 165, впр. 4). Завдання: доповни речення прийменниками «on», «for» та «by»:повторити теоретичну частину, розглянувши слайд № 3 та секцію «Remember» у підручнику на с. 165 (в червоній рамці);прочитати 7 речень, доповнити їх необхідними прийменниками; повні речення записати у зошит. Зразок оформлення письмової роботи: The 8𝑡h of April p. 165 ex. 4 

Номер слайду 8

Домашнє завдання: Повторити весь теоретичний матеріал;Виконати усні завдання; Написати письмові завдання (с. 164, впр. 3, с. 165, впр. 4): виконані письмові роботи сфотографувати та надіслати на наступну поштову адресу: elbon070286@gmail.com або у Viber: +380502164012. При пересиланні завдань, будь ласка вказуйте, чия це робота. всі письмові роботи зберігаємо до кінця карантину.

pptx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку