Креативне програмування (додатковий модуль 10(11) клас). Створення найпростішого графічного редактора в середовищі Processing з використанням функції mouseInPressed.
Перегляд файлу
40 && mouse. X < 80 && mouse. Y > 0 && mouse. Y < 40) { c = "blue"; } if (mouse. X>80 &&mouse. X<120 && mouse. Y >0 && mouse. Y <40){ c = "black"; }}Вибір кольору" title="//Ця функція виконується, якщо кнопка мишки натиснутаfunction mouse. Pressed() { if (mouse. X > 0 && mouse. X < 40 && mouse. Y > 0 && mouse. Y < 40) { c = "red"; } if (mouse. X > 40 && mouse. X < 80 && mouse. Y > 0 && mouse. Y < 40) { c = "blue"; } if (mouse. X>80 &&mouse. X<120 && mouse. Y >0 && mouse. Y <40){ c = "black"; }}Вибір кольору">
Логічна (boolean) системна змінна mouse. Is. Pressed приймає значення ІСТИННО (true), якщо кнопка мишки натиснута і ХИБНО (false) - не натиснута. Обробка натиску кнопки мишіmouse. Is. Pressed Синтаксис
Номер слайду 3
Задання розмірів полотна (весь екран монітора) Фон тла. Заливка фігури. Переміщення в центр полотна. Якщо натиснута кнопка миші, то малюється еліпс, інакше - прямокутник
Номер слайду 4
Дія кнопки миші
Номер слайду 5
Для малювання лінії, яка слідує за мишкою, потрібно використовувати pmouse. X і pmouse. Y. Редактор малювання. Приклад. Користувач вибирає колір, а пізніше на полотні малює різнокольоровими лініями.
Номер слайду 6
lеt c = "black";function setup() { create. Canvas(600, 400); background(205);}function draw() { if (mouse. Is. Pressed) { stroke. Weight(5); stroke(c); line(mouse. X, mouse. Y, pmouse. X, pmouse. Y);}Системна змінна pmouse завжди містить координати положення миші в кадрі відносно (0, 0) полотна.
//Ця функція виконується, якщо кнопка мишки натиснутаfunction mouse. Pressed() { if (mouse. X > 0 && mouse. X < 40 && mouse. Y > 0 && mouse. Y < 40) { c = "red"; } if (mouse. X > 40 && mouse. X < 80 && mouse. Y > 0 && mouse. Y < 40) { c = "blue"; } if (mouse. X>80 &&mouse. X<120 && mouse. Y >0 && mouse. Y <40){ c = "black"; }}Вибір кольору
Номер слайду 9
Малювання прямокутників, що служать для вибору кольору. Змінній присвоюється (black) чорний колір.
Номер слайду 10
Якщо курсор мишки знаходиться в певних межах, змінній С присвоюється відповідний колір
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Літератураhttps://p5js.org/reference/#/p5/mouse. Is. Pressed - документація Margaret Noble. Programming Media Art Using Processing. CRC Press, 2021