Презентація майстер-класу «Використання інноваційних методів та прийомів як засіб формування творчої особистості на уроках словесності».

Про матеріал
У матеріалі представлено презентацію до опису досвіду «Використання інноваційних методів та прийомів як засіб формування творчої особистості на уроках словесності».у віршованій формі Слайди містять інформацію про актуальність досвіду, його ідею, мету, елементи та методи і прийоми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель української мови та літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с. СмоляріКрикота. Тетяна Анатоліївна

Номер слайду 2

Майстер-клас“Використання інноваційних методів та прийомів як засіб формування творчої особистості на уроках словесності”

Номер слайду 3

Мета:

Номер слайду 4

Епіграф Якщо знання – це новий капітал,То інновації – нова валюта. Кевін Келлі

Номер слайду 5

Структура уроків із застосуванням інноваційних технологій:

Номер слайду 6

Мотивація. Вправа “Мій портрет у промінні сонця”

Номер слайду 7

Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів«Хмарка слів» - це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні.

Номер слайду 8

Вправа “Чистомовка”Іменники мішаної групи І-ІІ відмін (шиплячі приголосні)Чути в тиші плач дощу,Його я не відпущу. Нехай пада на кущі,Аличу, виткі плющі. Плащ на плечі одягну,В гущу я дощу пірну. Бачу, як радіє груша,Бо набридла земля-суша. Минув площу, йду дворищем,Плаче дощ разом з вітрищем. Зголоднів вже, хочу їжі: Каші й з саду груші свіжі.

Номер слайду 9

Вправа “Уважний глядач”Завдання. Уважно переглянути відео «Обличчя української історії. Леся Українка». Дати відповіді на запитання: Що любив батько Лесі?Чиєю сестрою була її мати?Де вчилася Леся?До чого у неї пробудився нестримний потяг?Яким був вирок лікарів?Як називалася перша збірка поезій?Хто першим відгукнувся на дебют Лесі в літературі?Де Леся збирала гуцульські мелодії?Як в Україні вкарбовано пам’ять про видатну поетесу?

Номер слайду 10

Прийом “Літературний монтаж”Літературний монтаж — добір і з'єднування окремих частин літературного твору в одне художнє та змістове ціле.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Прийом “Піраміда твору”1-й рядок – ім’я героя твору,2-й рядок – два слова, що описують героя,3-й рядок – три слова, що описують місце події,4-й рядок – чотири слова, що описують проблему5-й рядок – п’ять слів, що розкривають послідовність розгортання сюжетної лінії головного героя,6- й рядок – шість слів, що описують розв’язання сюжету.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Підведення підсумків уроку. Міні-акротвір “Успіх” У С П І Х

Номер слайду 15

Коли народився вчитель,до його колиски спустилися три феї.І сказала перша фея: “Ти будеш вічно молодий, бо поруч із тобою завжди будуть діти”.І сказала друга фея: “Ти будеш гарний думками і душею, тому що немає шляхетнішого покликання, ніж дарувати своє серце дітям”.І сказала третя фея: “Ти будеш безсмертний, тому що продовжиш своє життя у своїх учнях”.

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Додано
1 грудня
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку