Вчитель третього покоління. Прагну поділитись своїм досвідом роботи.Це тільки початок моєї роботи, а попереду - ще досить великий її об`єм, із значними матеріальними затратами, затратами часу, фізичних сил та інтелектуальних можливостей. Я впевнена, що це єдино правильний шлях у наших умовах.
МІЙ КЛАС“ Ми дуже сподіваємось, що Україна переможе, воїни повернуться живими до своїх рідних, а на місці зруйнованих міст та сіл постануть нові сучасні поселення. ”“ Нехай вся Україна буде єдина, мирна, та щаслива! ”- так писали учні у своїх листах. Чуйність, щирість, милосердя. Підтримуючи воїнів АТО, наші учні писали листи, робили листівки-побажання, а батьки передали в зону бойових дій теплі ковдри, шкарпетки, шапки, шарфи, предмети особистої гігієни, матеріальну допомогу для закупівлі бронежилетів та сало.
Метод проектів як складова інноваційної технологіїМета проекту “Великий син великого народу” Проект мав на меті залучення учнів до спадщини Великого Кобзаря, викликати бажання в школярів дізнатись про особистість і творчість поета. Відкрити для себе нові грані таланту українського генія, звернути увагу на актуальність його літературних перлин, а також сприяти розвитку творчих здібностей учнів, засвоєнню духовних цінностей українського народу; виховання в школярів відчуття батьківської землі, підвищення їх загальноосвітнього і культурного рівня.
Очікувальні результати1. Набуття, розширення та поглиблення знань учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка.2. Сприяння розвитку навичок пошукової та науково-дослідницької, творчої діяльності учнів.3. Створення банку даних про життя і діяльність Т. Г. Шевченка.4. Самореалізація, розвиток життєвої компетентності, соціальної активності та комунікативних здібностей учнів.5. Підбиття підсумків роботи над проектом. Шляхи реалізації проекту1. Попереднє вивчення школярами відповідних інформаційних джерел про життя і творчість Т. Г. Шевченка.2. Збір та опрацювання теоретичних матеріалів.3. Практична реалізація проекту за результатами пошукової роботи.4. Підбиття підсумків.
Проект “Великий син великого народу” (до 200-річчя з дня народження Т. Г. Шевченка)Дата Зміст роботи 01.09.2013 Перший урок “З думою про Кобзаря”вересень 2013 – березень 2014 Читання творів Т. Шевченка. Конкурс малюнків.25.10.2013Інтегрований урок (українська мова + математика) “Сторінками життя Кобзаря. Вправи на закріплення множення і ділення”26.11.2013 Перегляд вистави студії ТАНГу “Тарасові дороги”27.02.2014 Урок-реквієм “Читаю Шевченка й здається мені, що бачив Величний сьогоднішні дні ”05.03.2014 Ранок “Слово Шевченка - живе і вічне” 06.03.2014 Урок-конкурс на краще прочитання поезії Т. Шевченка11.03.2014 Шкільний конкурс “Читаю твори Т. Г. Шевченка”20.03.2014 Усний журнал “Стежками долі Т. Г. Шевченка”
Першочерговою місією вчителя є збереження здоров`я дітей. В. Сухомлинський. Це тільки початок моєї роботи, а попереду - ще досить великий її об`єм, із значними матеріальними затратами, затратами часу, фізичних сил та інтелектуальних можливостей. Я впевнена, що це єдино правильний шлях у наших умовах. Дякую всім за увагу!вчитель початкових класів Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням іноземних мов. Діденко Людмила Анатоліївна