Настільно-друковані ігри. Підготувала студентка ПД19 Б групи. Факультету педагогіки, психології та мистецтв. Бікі Єлизавета Олегівна
Номер слайду 2
Настільно-друкована гра «Одягнемо ляльку на прогулянку»
Номер слайду 3
Мета: навчати добирати сезонний одяг і взуття для ляльки; збагачувати словниковий запас назвами одягу та взуття. Перед дітьми на столі лежить картка-поле, де зображено певну пору року, ляльку, одяг та взуття. Варіант 1. Діти «одягають» ляльку на прогулянку, називаючи її одяг і взуття. Варіант 2. Діти за одягом ляльки визначають пору року, знаходять відповідну картинку на картці-полі.
Номер слайду 4
Настільна гра «Овочі, фрукти»
Номер слайду 5
Мета: закріплювати та узагальнювати знання про овочі та фрукти. Вихователь пропонує дітям розглянути картки-поля, на яких зображені сад і город. Варіант 1. Діти визначають, де росте овоч чи фрукт, зображений на картці-фішці. (У саду, на городі.) Після цього вони мають розкласти картки-фішки із зображенням фруктів та овочів на відповідних картках-полях, коментуючи свій вибір. Варіант 2. Вихователь навмисно розкладає картки-фішки із зображеннями овочів на картці-полі «Сад», а із зображеннями фруктів — на картці-полі «Город». Відтак запитує дітей: «Чи правильно я розмістила овочі та фрукти? Якщо ні, то допоможіть мені їх пересадити».
Номер слайду 6
Настільно-друкована гра «Розрізні малюнки»
Номер слайду 7
Мета: вправляти у вмінні працювати в колективі; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять. Діти утворюють дві команди. Одна команда має розрізати по контуру малюнки із зображенням різних предметів. У цей час учасники другої команди повертаються спиною або заплющують очі, аби не бачити цілі картинки. Розрізавши картинки, гравці першої команди змішують отримані шматочки, а діти з другої мають скласти цілі зображення. При цьому діти мають збирати свою картинку самостійно, не підказувати одне одному.
Номер слайду 8
Настільна гра «Іграшки»Мета: вправляти у вмінні об’єднувати предмети в групи; збагачувати словниковий запас назвами іграшок. Вихователь пропонує дітям розглянути картку-поле, на якій зображено різні іграшки. Варіант 1. Діти мають закрити певні зображення картками-фішками, утворивши групу, і пояснити свій вибір. Варіант 2. Діти мають визначити форму, колір, матеріал, призначення кожної іграшки та закрити її зображення відповідними картками-фішками. Варіант 3. Діти мають закрити відповідними картками-фішками зображення тих іграшок, назви яких починаються з голосного, приголосного звуків; назви яких складаються з 2, 3, 4-х і більше звуків.
Номер слайду 9
Гра «Чотири картинки»Мета. Закріплювати уявлення дітей про навколишню природу, розвивати увагу і спостережливість. Хід гри. Гра складається з 24 картинок із зображенням птахів, метеликів, тварин. Ведучий перемішує картки і роздає їх учасникам гри (від 3 до 6 осіб) порівну. Кожен гравець повинен підібрати 4 однакові за змістом картки. Початківець гру, розглянувши свої картки, одну з них передає сидить зліва. Той, якщо картка йому потрібна, залишає її собі, а будь-яку непотрібну теж передає сусідові зліва, і т.д. Підібравши картки, кожен грає складає їх перед собою малюнками вниз. Коли всі можливі комплекти будуть підібрані, гра закінчується. Учасники гри перевертають зібрані картки, викладають їх по чотири так, щоб усім було видно. Виграв той, у кого більше правильно підібраних карток.