Відповідно до ступеня порушення функції зорового аналізатора дітей із стійкими дефектами зору поділяють насліпих та слабозорих.
Номер слайду 4
Діти, що мають порушення слуху (глухі, ранооглухлі, пізднооглохлі, туговухі)
Номер слайду 5
Діти, що мають порушення слуху
Номер слайду 6
Діти з порушенням опорно-рухового апарата
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Діти з порушенням психіки, інтелекту.
Номер слайду 9
Рекомендації для роботи з дітьми з особливими потребами. Що необхідно використовувати особам, які працюватимуть із дітьми з особливими потребами: спеціалізовану, рекомендовану літературу: періодичні видання з проблем роботи з особливими дітьми; спеціально підготовлені підручники; наочний матеріал; комп'ютери; похилі площини, пандуси; дзвінки-виклики. Які психологічні моменти слід ураховувати в роботі з дітьми з особливими потребами:спілкування з дитиною повинне бути доброзичливе;атмосфера спілкування повинна бути спокійною, повільною, виразною і чіткою;урок повинен тривати індивідуально по мірі втомлюваності дитини;педагог повинен проводити невеличкі розминки, якщо вони не заборонені лікарем;
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Доброта – це те, що може побачити сліпий і почути глухий. (Марк Твен)