Завдання уроку: повторити матеріал теми, закріпити набуті навички: округлення,порівняння, додавання і віднімання,розвязування рівнянь і задач;бути ініціативними і творчими, проявляти наполегливість і винахідливість. Покажи мені – і я запам'ятаю,Дай мені діяти самому – я навчусь. Китайська мудрість
Округлити десяткові дроби:до десятих: 2,35 ≈ до сотих: 24,754 ≈до одиниць: 23,65 ≈ Правило округлення?2,424, 75 24 Відкинути всі десяткові знаки, які стоять після цього розряду;якщо перша з відкинутих цифр була 5, 6, 7, 8 або 9, то останню залишену цифру збільшити на одиницю;якщо перша з відкинутих цифр була 0, 1, 2, 3 або 4, то останню залишену цифру записати без змін.
Розвязуємо задачіЗа перший день лісові звірі зібрали 14,7 кг лікарських рослин, а за другий – на 1,8 кг більше. Скільки вони зібрали за два дні? 14,7 + 1,8 = 16,5 (кг) – за 2 день16,5 + 14,7 = 31,2 (кг). Вовк задумав число 2,8, заєць – число, яке більше на 1,7, а ведмідь – число, яке менше за число, задумане зайцем на 0,75. Яке число задумав ведмідь? 2,8 + 1,7 = 4,5 – заєць 4,50 – 0, 75 = 3,75 -ведмідь. Площа першої ділянки лісу – 80,4 га, другої – на 15,6 га менша, а третьої – на 14,2 га більша, ніж другої. Яка площа третьої ділянки? 80,4 – 15,6 =64,8 (га) - ІІ64,8 + 14,2 = 79 (га) Швидкість човна Лисички у стоячій воді – 17,4 км/год, а за течією – 19,6 км/год. Яка швидкість течії?Відповідь: 2,2 км/год.
Як додати (відняти) десяткові дроби? Пригадай головне Щоб знайти суму двох десяткових дробів, треба: Записати дроби один під одним так, щоб кома була під комою;Зрівняти в цих дробах кількість цифр після ком, приписавши праворуч до одного з них нулі;Виконати додавання, не звертаючи уваги на коми;В одержаній сумі поставити кому під комами, що стоять у доданках.