Презентація на тему: “ЛПР. Проведення тестування на тему: «Чи конфліктна ви людина?»”

Про матеріал
Презентація уроку на тему: “ЛПР. Проведення тестування на тему: «Чи конфліктна ви людина?»”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модуль АДМ - 1: Обслуговування відвідувачів. Компетентність АДМ– 1.2: Вирішення виробничих проблем в процесі роботи підприємства, установи, організації. Тема уроку: ЛПР. Проведення тестування на тему: «Чи конфліктна ви людина?».

Номер слайду 2

Девіз нашого уроку: Знай, умій, застосовуй.

Номер слайду 3

Конфлікт – це відсутність згоди між двома чи більше суб’єктами, зіткнення протилежних сторін, сил, які можуть бути конкретними особами або групами працівників, а також внутрішній дискомфорт однієї особи.

Номер слайду 4

Класифікація конфліктів: За ознакою результатів:— функціональні;— дисфункціональні;- безрезультативні.

Номер слайду 5

Класифікація конфліктів: За змістом:— внутрішньо особистісні;— міжособистісні;— між особистістю і групою;— міжгруповий.

Номер слайду 6

Причини конфлікту : Розподіл ресурсів та їх обмеженість. Взаємозалежність завдань. 3. Розбіжність у цілях або несхожість цілей. 4. Відмінності в уявленнях про конкретну ситуацію та про цінності. 5. Відмінності в цінностях.6. Відмінності в манері поведінки та життєвому досвіді. 7. Незадовільній комунікації (неправильна інформація), неефективне передавання інформації.

Номер слайду 7

Класифікація наслідків конфлікту: Функціональні:вироблення сприйнятливих рішень;схильність до співпраці;поліпшення взаємин між працівниками, підлеглими та керівниками;поява додаткових ідей;виникнення додаткових альтернатив тощо.

Номер слайду 8

Класифікація наслідків конфлікту: Дисфункціональні.погіршення взаємин між працівниками;незадовільний моральний клімат, зниження продуктивності праці, плинність кадрів;послаблення співпраці в майбутньому;непродуктивна конкуренція з іншими групами чи працівниками;пошук "ворогів";зменшення взаємодії сторін конфлікту;збільшення ворожості між суб'єктами конфлікту;перебільшення значення "перемоги";тривале святкування "перемоги" тощо. 

Номер слайду 9

П'ять головних міжособистісних способів вирішення конфлікту:ухиляння, уникнення;згладжування, пристосування;примус (примушування);компроміс;вирішення, розв'язання проблеми (співпраця).

Номер слайду 10

Інструкційна картка. Лабораторно-практична робота. Практичне завдання: Прочитайте уважно кожне з наведених нижче запитань та оберіть один із запропонованих варіантів відповіді. 

Номер слайду 11

1. В громадському транспорті почалася суперечка на підвищених тонах. Якою буде Ваша реакція? А. Не беру участі. Б. Стисло висловлююсь на захист сторони, яку підтримую. В. Активно втручаюся, «викликаючи вогонь на себе».

Номер слайду 12

2. Чи виступаєте Ви на зборах з критикою керівництва? А. Ні. Б. Тільки в разі, якщо маю на те вагомі підстави. В. Критикую з будь-якого питання не тільки керівництво, а й тих, хто його захищає.

Номер слайду 13

3. Чи часто Ви сперечаєтеся з друзями? А. Тільки, якщо ці люди не образливі. Б. Лише з принципових питань. В. Суперечки – моя стихія.

Номер слайду 14

4. Уявіть, Ви стоїте в черзі. Як Ви реагуєте, якщо хтось намагається пройти без черги? А. Обурююсь в душі, але мовчу: собі дорожче. Б. Роблю зауваження. В. Проходжу вперед і починаю спостерігати за порядком.

Номер слайду 15

5. Вдома на обід подали недосолену страву, Ваша реакція? А. Не буду піднімати шум через дрібниці. Б. Мовчки візьму сільницю. В. Висловлюся не соромлячись, не підбираючи слів.

Номер слайду 16

6. Якщо на вулиці чи у транспорті Вам наступили на ногу? А. З обуренням подивлюся на кривдника. Б. Сухо зроблю зауваження. В. Висловлюся, не стримуючись у виразах.

Номер слайду 17

7. Якщо хтось з близьких купив річ, яка Вам не сподобалася? А. Промовчу. Б. Обмежуся коротким тактовним коментарем. В. Влаштую скандал.

Номер слайду 18

8. Не повезло в лотереї. Як Ви до цього поставитеся? А. Постараюся здаватися байдужим, але в душі дам слово ніколи більш не брати в ній участь. Б. Не приховаю досаду, але поставлюсь до того, що відбулося, з гумором, пообіцявши взяти реванш. В. Програш надовго зіпсує настрій.

Номер слайду 19

Обробка та інтерпретація результатів:  Підрахуйте суму набраних балів, нараховуючи за кожну відповідь А – 4 бали, Б – 2 бали, В – 0 балів.

Номер слайду 20

2. Записати в зошиті висновки.

Номер слайду 21

28-32 бали. Ви тактовні і миролюбні, вправно ухиляєтеся від суперечок та конфліктів, уникаєте критичних ситуацій на роботі й вдома. Вислів «Платон мій друг, але істина дорожча» ніколи не був Вашим девізом. Можливо тому, Вас іноді називають пристосуванцем. Наберіться сміливості, якщо обставини вимагають висловлюватися принципово, незважаючи ні на що.

Номер слайду 22

15-27 балів. Вас вважають людиною конфліктною. Але насправді, конфліктуєте Ви лише тоді, коли немає іншого виходу, та всі інші засоби вичерпані. Ви твердо відстоюєте свою думку, не розмірковуючи про те, як це відіб’ється на Вашому службовому становищі та стосунках з приятелями. При цьому, Ви не виходите за межі коректності, не принижуєтесь до образ. Все це викликає повагу до Вас.

Номер слайду 23

0-14 балів. Суперечки й конфлікти – це «повітря», без якого Ви не можете жити. Вам подобається критикувати інших, але коли Вам це вигідно, і, якщо Ви чуєте зауваження на свою адресу, можете того хто критикує «з'їсти 10 живцем». Ваша критика – заради критики, а не на користь справи. Дуже важко тим, хто поряд з Вами на роботі та вдома. Ваша нестриманість та грубість відштовхують людей. Чи не тому у Вас не має справжніх друзів? Зробіть спробу змінити Ваш складний характер.

Номер слайду 24

Домашнє завдання. Написати реферат на тему: «Конфліктні ситуації в ході ділового спілкування з відвідувачами і вихід з них».

pptx
Додано
5 березня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку