Нервова система тварин. Презентацію підготувала вчитель географії і біології, ЗДНВР САТШ № 203 Куницька Оксана Миколаївна
Номер слайду 2
Функції нервової системи
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Рецептори. Нейрониструктури, що сприймають дію подразників на організм, розташовані на периферії: шкірі, органах чуття, внутрішніх органах, м'язах та судинах Клітини, що є структурно-функціональною одиницею нервової тканини
Номер слайду 6
Нейрони здатні сприймати інформацію, перетворювати її на електричні сигнали (нервовий імпульс) і передавати іншим клітинам
Номер слайду 7
Нейрон. Має вигляд клітини зірчастої форми з відростками. Складається з тіла і відростків. Довгий ниткоподібний відросток нейрону називають аксоном (нервовий імпульс проводиться до інших клітин) . Короткі, сильно розгалужені – дендритами (нервові імпульси прямують до тіла нейрона). У кожного нейрона лише один аксон, але багато дендритів. Нервова тканина складається з нервових клітин (нейронів) та міжклітинної речовини (нейроглії).
Номер слайду 8
Обґрунтуйте Складність будови нервової системи пов'язана зі способом життя тварин
Номер слайду 9
Типи нервових систем
Номер слайду 10
КишковопорожинніНервові клітини, з'єднуючись відростками , утворюють нервове плетиво. ДИФУЗНА
Номер слайду 11
Плоскі черви. Центральна (1,2,3) і периферична (утворена нервовими відростками та нервовими закінченнями, що відходять від ЦНС й розходяться до всіх тканин і органів)
Номер слайду 12
Кільчасті черви. ВУЗЛОВАЦНС: головний мозок (передній (відповідає за складні форми поведінки), середній, задній відділи) і черевний нервовий ланцюжок (іннервує різноманітні внутрішні органи)
Номер слайду 13
Молюски. Нервова система у молюсків складається з трьох парних нервових вузлів (ганглії), які розташовуються в різних частинах тіла, з'єднаних нервовими стовбурами Розкидано-вузловий тип НСІмпульси від певної частини тіла поступають до певного вузла.
Номер слайду 14
Рефлексія 1. Сьогодні я дізнався…2. Я зрозумів, що…3. Мене здивувало…4. Мені сподобалось…
Номер слайду 15
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 35. Дати усні відповіді на запитання №1-3 підручника стор.132. Вивчити конспект.