Стилі сімейного виховання і можливості їх корекції
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
У 1961 році райвиконком приймає рішення про побудову нової школи, яка розпочала свою роботу у 1965 році. Нова школа здавалася велетнем, оскільки розташовувалася на пустирі. Вчителі та учні взялися облаштовувати її територію. На місці сучасного шкільного парку розбили велику клумбу у формі зірки. Посадили яблуневий сад, вербовий парк.
Номер слайду 11
Спілкування педагога з батьками у формі діалогу
Номер слайду 12
-бесіда з батьками передбачає жвавий обмін думками, участь у ній кожного з батьків-не слід виявляти нетерпіння, переривати розповіді батьків та інших членів сім'ї-розмова має проходити у доброзичливому, спокійному тоні
Номер слайду 13
-бесіди з батьками відбуваються як за ініціативою самих батьків, так і за ініціативою педагога-не можна проводити бесіду з батьками у присутності дитини, якщо ви не впевнені, що ваше схвалення чи осуд школяра будуть сприйняті дорослими так, як ви цього бажаєте
Номер слайду 14
-не завжди бесіда з батьками має бути тривалою. Іноді буває достатньо короткої розмови, кількох вагомих слів-дорослі мають бути переконані, що їхня бесіда з учителем залишиться між ними, що жодна їхня відверта думка не буде розголошена-індивідуальне спілкування з батьками дає вчителю можливість вибрати правильний підхід до дитини
Номер слайду 15
Конфлікти:характер, шляхи попередженн та подолання
Номер слайду 16
Причини конфліктів між учителями і батьками. До них можна віднести:♦ взаємодії вчителя і батьків в області організації домашньої роботи учня;♦ незгоди батьків з відношенням до школяра з боку вчителя;♦ неадекватно занижених, на думку батьків, оцінок, виставлених учителем учня;♦ неприйняття учня однолітками, однокласниками;♦ завищених, на погляд батьків, вимог школи до підготовленості дитини та ін.
Номер слайду 17
Як вирішити конфлікт між батьками і викладачами?-рівномірно розподіляти участь батьків у справах класу.-своєчасно інформувати батьківську громадськість про всі зміни, що стосуються життя класу в цілому та окремих учнів.-вчитель повинен вміти вислухати співрозмовника, не перебиваючи, і вникнути щиро в його проблеми.-ставитися до батьків необхідно незмінно ввічливо та толерантно
Номер слайду 18
Технологія підготовки і проведенняспільних творчих справ дітей та батьків (КТС)
Номер слайду 19
Спільна діяльність педагогів і батьків переслідує мету – дати дітям не тільки відповідні знання, виробити навички їх практичного застосування, а передусім – сприяти формуванню творчої особистості дитини, якомога ширше розкрити можливості більш раннього й плідного гармонійного її розвитку.
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Педагогіка співробітництва вчителя та батьків як головна умова ефективності шкільно-сімейного виховання
Номер слайду 24
Кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. Місія школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.
Номер слайду 25
Номер слайду 26
В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця. Школа має продовжувати родинно-сімейне виховання, працювати в тісному контакті з батьками, налагоджувати взаємозв’язок між школою і родиною, бо це – основа, передумова підвищення активності навчання та виховання.