Чодового Всім настрою!!! Пролунав для всіх дзвінок. Розпочати час урок. Стали всі рівненько. Вийшли із-за парт. Урок з основ здоров'я будем починать. Всі за парти ми сідаєм. До роботи приступаєм. Подивилися на мене. Усміхнулися усі. Чи готові до уроку? Молодці! Працюймо наполегливо. Швидко, старанно. Щоб жодна хвилинка не втратилась марно. І нехай девізом нашого уроку будуть слова: Хто здоровий – той сміється, Все йому в житті вдається. Він долає всі вершини – Це чудово для людини. Прекрасного всім настрою і плідної співпраці!!!
Альтернативна вправа. Гра «Так – ні» Відповіді учні записують на аркушах. Знаком «+» школярі позначають правильні твердження, «-» -- неправильні.1. Загартовування проводять за допомогою сонця, повітря, води. 2. Загартовуватися потрібно систематично. 3. Загартовуватися можна як тобі заманеться. 4. Загартовуватися потрібно поступово. 5. У людина, яка достатньо рухається , хороша координація рухів і маса тіла. 6. Учні впродовж дня довго сидять не рухаючись, це покращує їхнє здоров’я 7. У Вашому віці найкраще щотижня займатися фізичними вправами тричі на тиждень по 30 – 40 хв. 8. Біг відноситься до низької рухової активності. 9. Прибирання в оселі відноситься до помірної рухової активності. 10. Робота за комп`ютером відноситься до помірної рухової активності. 11. Одним з основних правил здорового способу життя та умовою росту й розвитку є достатня рухова активність. 12. Недостатня рухова активність є причиною порушень розвитку скелета, втомлюваності, поганого сну.
Робота в групах Група № 1 Створити фото колаж із роздаткового матеріалу на тему: «Причини і наслідки порушення постави» та презентувати свою роботу. Група № 2 Створити фото колаж із роздаткового матеріалу на тему: «Профілактики порушень постави» та презентувати свою роботу. Група № 3 Скласти пазли із роздаткового матеріалу. Після чого назвати ознаки правильної і неправильної постави. Група № 4 Знайти правильну послідовність розрізаних частин вірша, розділити його між членами своєї команди і виразно зачитати.