Презентація на тему: "Розв'язування задач і вправ на ділення десяткових дробів"

Про матеріал
В даному матеріалі створено добірку вправ для розвитку креативного мислення учнів. Урок цікавий тим, що учні допомагають казковим героям. Навчання стає цікавим і захоплюючим процесом, не залишає байдужим до вирішення проблем казкових героїв.
Перегляд файлу

Тема: «Розв’язування задач і вправ»

Формування компетентностей:


предметна компетентність: формувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають ділення на розрядну одиницю та на 0,1; 0,01;0,001 і т. д.; ключові компетентності:

1) спілкування державною мовою - розуміти, пояснювати і записувати текст задачі математичною мовою;

2) уміння вчитися впродовж життя - визначати мету навчальної діяльності, прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;

3) соціальна та громадянська компетентності–оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів.

Діти, допоможіть Незнайку виконати завдання.

Встановити відповідність між виразами та їх   значеннями за допомогою стрілочок:

1)     235,148*0,1                      1) 23514,8

2)     235,148*0,01                     2) 2351,48

3)     235,148*10                        3) 23,51488

4)     235,148*0,001                   4) 235148

5)     235,148*100                      5) 0,0235148             

6)     235,148*1000                    6) 2,35148

7)     235,148*0,0001                 7) 0,235148

Діти, зверніть увагу, як Знайко виконав завдання.

Встановити відповідність між виразами та їх   значенням за допомогою стрілочок:

1)        235,148*0,1 1) 23514,8

2)        235,148*0,01                      2) 2351,48

3)        235,148*10                        3) 23,5148

4)        235,148*0,001                   4) 235148

5)        235,148*100                      5) 0,0235148             

6)        235,148*1000                    6) 2,35148

7)        235,148*0,0001                 7) 0,235148

Знайдіть помилки в завданні, яке виконав Незнайко.

1)         235,148:0,1=23514,8;

2)         235,148:0,01=23,5148;

3)         235,148:100=2351,48;4) 235,148:0,001 = 0,0235148; 5) 235,148:0,0001=0,235148.

Перевірте свої результати із результатами, які      отримав Знайко. 

1)              235,148:0,1=2351,48;

2)              235,148:0,01=23514,8;

3)              235,148:100=2,35148;

4)              235,148:0,001 = 235148;

5)              235,148:0,0001=2351480; 6) 235,148:1000 =0,235148.

Задача 1. На сніданок Вінні-Пух з’їв 0,5 кг меду, що становить 0,01 маси меду в барильці. Скільки кілограмів меду було в барильці? u

Всього меду - ? кг З’їв 0,5 кг, що становить 0,01

uРозв’язання.

u0,5:0,01=50:1=50 (кг) – меду в барильці.

uВідповідь: 50 кг.



Задача 2. Барвінок зібрав у саду врожай фруктів та ягід. Причому винограду зібрав 5,25 кг, що становить 0,01 зібраного врожаю.Скільки кілограмів врожаю зібрав барвінок.

Врожай -? кг

Виноград – 5,25 кг, що становить 0,01

Розв’язання.


5,25:0,01=525:1=525 (кг)- врожай.

Відповідь: 525 кг.

Задача 3. Білка заготовила на зиму 128 кг горішок, а Сойка - 0,001 від усіх горішок, які заготовила Білка. Скільки кілограмів горішок заготовила Сойка?

Білка- 128 кг

Сойка- ? кг, що становить 0,001

Розв’язання.


128*0,001=0,128 (кг) –Сойка.

Відповідь: 0,128 кг.

 

Домашнє завдання.

1.Виконати ділення:

1)87,36:10; 2) 5,76:100; 3)0,034:1000; 4) 36:1000; 5) 64,1:0,1; 6) 58,36:0,01; 7)0,94:0,001; 8) 249,57:0,001.

2. Задача. У книжці 400 сторінок. Марічка прочитує щоденно 0,1 всіх сторінок. Скільки сторінок читає Марічка щодня?

 

pdf
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
2584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку