Презентація на тему: "Розв’язування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами"

Про матеріал
Систематизувати та узагальнити знання учнів з вивченої теми; удосконалювати вміння застосовувати знання на практиці; формувати обчислювальні навички; вміння застосовувати знання в нестандартних ситуаціях; розвивати активність розумової діяльності, здібності та інтерес до математики; виховувати наполегливість і допитливість учнів, самостійність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: «Розв’язування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами»Підготувала вчитель математики Мамаєнко Л. П.

Номер слайду 2

Бажаю всім піднятися сходинками успіху:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}  Я зможу Я вмію Я знаю  

Номер слайду 3

«Усе впорядковується відповідно до чисел»Піфагор

Номер слайду 4

Питання для І групи. Як додають і віднімають десяткові дроби?Як зміниться сума, якщо один із доданків збільшити на 3,5, а другий зменшити на 7,5?Назвіть перші три розряди після коми в десяткових дробах. Як порівнюють десяткові дроби за розрядами?Сформулюйте правило округлення чисел.

Номер слайду 5

Питання для ІІ групи. Як помножити два десяткові дроби?Властивості множення десяткових дробів. Як виконати ділення десяткового дробу на натуральне число?Як поділити десятковий дріб на десятковий дріб?Обчисліть: 4,8 : 0,001.

Номер слайду 6

Розв’язування усних задач зі здоров’язберігаючим змістом заготовлені учнями дома. Задача 1. Ширина вулиці 15 м. Чи встигне школяр перейти, якщо зелений сигнал світлофора горить 25 с, а швидкість школяра 1 м/с?Розв’язок. Знайдемо час, за який школяр перетне вулицю. 15 м : 1 с = 15 с. Отже, час руху школяра менший за час горіння зеленого сигналу світлофора, тому він встигне перейти вулицю.

Номер слайду 7

Задача 2. За скільки метрів має почати гальмувати водій, щоб через 5 с зупинитись перед «зеброю», якщо швидкість автомобіля 20 м/с, а гальмівний шлях вдвічі менший за шлях при рівномірному русі. Розв’язок. Шлях при рівномірному русі 20 м/с ∙ 5 с = 100 м. Тому водій має почати гальмувати за 100 : 2 = 50 м.

Номер слайду 8

Задача 3. На автомагістралі дорожній знак вказує, що на ділянці довжиною 2 км швидкість повинна бути 40 км/год. Водій автомобіля проїхав цю ділянку за 3 хв. Чи дотримав водій правила дорожнього руху?Розв’язок. Знайдемо швидкість руху автомобіля на ділянці 2 км. 2 км : 3хв = 2 км : 360 год = 2 км : 120 год = 2 · 20 (км/год) = 40 км/год Отже, водій дотримався правил дорожнього руху. 

Номер слайду 9

Задача 4. З одного міста в протилежних напрямах одночасно виїхали велосипедист зі швидкістю 12,3 км/год і легковий автомобіль зі швидкістю 71,2 км/год. Яка відстань буде між ними через 1,4 год після початку руху?Розв’язок. (12,3 + 71,2) · 1,4 = 83,5 · 1,4 = 116,9 (км)Отже, 116,9 км буде відстань між велосипедистом і легковим автомобілем через 1,4 год.

Номер слайду 10

Робота з підручником (коментуючи з місця). А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. Математика 5 клас. Харків: «Гімназія», 2018.№ 1019, ст. 230 Розв’язок. 1) 28,4 + 2,1 = 30,5 (км/год) – швидкість за течією річки;2) 28,4 – 2,1 = 26,3 (км/год) – швидкість проти течії;3) 54,9 : 30,5 = 1,8 (год) – час за течією;4) 60,49 : 26,3 = 2,3 (год) – час проти течії;5) 2,3 – 1,8 = 0,5 (год) = 30 хв. Відповідь: час руху проти течії річки на 30 хв більший, ніж за течією.

Номер слайду 11

Виконуємо задачу підготовлену з інтернет ресурсів. Одне велике дерево виділяє на добу стільки кисню, скільки його необхідно для однієї людини. В умовах міста під впливом загазованості виділення кисню знижується в 10 разів. Скільки має бути дерев, щоб забезпечити киснем наш клас, в 12 людей? Як ви думаєте, чи відбивається це на здоров’я людини?

Номер слайду 12

Відгадайте зашифровані слова і дізнайтеся назву речення. Командир групи розприділяє картки між учасниками.(Відповіді записуйте у порядку зростання, а зашифровані слова складайте у речення)

Номер слайду 13

Дотримуємось правил дорожнього руху!

Номер слайду 14

Користуватися «зеброю», підземним переходом. Розрізняти основні дорожні знаки. Не допускати ігри на дорозі; з м’ячем, катання на санчатах, ковзанах, лижах. При їзді на велосипеді або мопеді дотримуватись усіх правил дорожнього руху. При користуванні громадським транспортом: проходити вперед, не стояти на підніжках. Не чіплятися за виступи на транспорті: дзеркала, ручки, драбини, грузи. Усередині триматися за поручні, не висовуватись у вікна. Необхідно:

Номер слайду 15

Самостійна робота.

Номер слайду 16

Домашнє завдання№ 1011 (4, 5, 6) ст. 229; 1017 ст. 230; 1026 ст. 231. Повторити § 30-35.

pptx
Додано
27 січня 2022
Переглядів
2260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку