Помилка(3) Перевір, чи правильно розв’язане рівняння. Виправ помилки, якщо вони є.
Номер слайду 9
Помилка(3)
Номер слайду 10
Помилка
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Метод «Передай естафету»
Номер слайду 13
1. Що таке рівняння? 2. Що таке корінь рівняння? 3. Що означає розв’язати рівняння? 4. Способи розвязування рівнянь? 5. Поясніть алгебраїчний спосіб? 6. Поясніть арифметичний спосіб?
Номер слайду 14
Метод «Незакінчене речення»
Номер слайду 15
Алгоритм розвязування задач за допомогою рівнянь 1. Уважно 2. Зробити 3. Позначити 4. Виразити 5. Скласти 6. Розвязати 7. Записати декілька разів прочитати і вивчити умову задачі скорочений запис або таблицю умови задачі за х одну з невідомих величин,виходячи із запитання задачі всі інші невідомі величини через х рівняння це рівняння і перевірити знайдені корені рівняння на відповідність умови задачі відповідь задачі
Номер слайду 16
Заповніть таблиці а+в а в 6 27 48 60 520 4 а - в а в 6 27 480 60 520 145 а · в а в 6 24 4 60 120 4 а : в а в 16 8 5 60 520 4 12 420 665 15 130 12 21 524 21 4 480 2
Номер слайду 17
Обговорення задачі
Номер слайду 18
На лівій шальці терезів лежать кавун і гиря 2 кг, а на правій шальці – гиря 5 кг. 2кг 5кг Терези знаходяться в рівновазі. Яка маса кавуна? 2кг 5кг
Номер слайду 19
2кг 5кг Треба знайти таке значення х, при якому виконується ця рівність.
Номер слайду 20
Рівняння. Корінь рівняння.
Номер слайду 21
Розв’яжемо рівняння: (35 + у) – 15 = 31 зменшуване від’ємник різниця 35 + у 31 15 I 35 + у 46
Номер слайду 22
Розв’яжемо рівняння : (35 + у) – 15 = 31 у + 35 - 15 31 II у + 20 31 спростимо вираз
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Рівняння – це чудовий інструмент, який допоможе скласти опис складної життєвої ситуації, задачу, сформульовану українською мовою, перетворити в красиве, струнке математичне речення.
Номер слайду 25
Зошит свій я відкриваю , Навскоси його кладу . Ручку я ось так тримаю, Сяду рівно не зігнусь. Буду я писати вправно До роботи я берусь
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Мета уроку:
Номер слайду 28
Номер слайду 29
7 + 5 = х 0 Х – 5 = 7 Оля задумала число, відняла від нього 5 і одержала 7 х – 7=5
Номер слайду 30
30+12=х Х-12=30 Х+12=30 12:х =30 Микола задумав число, додав до нього 12 і одержав 30.
Номер слайду 31
5:х=8 Х-5=8 Х:5=8 5:8=х Ганна задумала число, розділила його на 5 і одержала 8.
Номер слайду 32
(х - 4)+ 2 = 10 (х - 4)х 2 = 10 (х + 4): 2 = 10 (х : 4)- 2 = 10 Михайло задумав число, додав до нього 4, результат поділив на 2, одержав 10.
Номер слайду 33
(х-138)-214 = 400 400-(І38 + х) =214 (х-138)+214=400. 400-138-х=214 Марійка задумала число. Якщо від цього числа відняти 138 і до отриманої різниці додати 214, то одержимо 400. Яке число задумала Марійка?
Номер слайду 34
Номер слайду 35
Прийом «Мозаїка» Робота в парах
Номер слайду 36
Номер слайду 37
Задача. В корзині було декілька грибів. Після того як в неї поклали ще 27 грибів, їх стало 75. Скільки грибів було в корзині?
Номер слайду 38
х = 48
Номер слайду 39
Задача. В спортивному таборі 322 віддихаючих. Коли декілька дітей пішли в похід, В таборі залишилось 275 віддихаючих. Скільки дітей піши в похід? ?
Номер слайду 40
х = 47
Номер слайду 41
Задача. В рулоні було декілька метрів ткани. Після того, як відрізали 9 м, залишилось 23 м.Скільки метрів ткани було в рулоні?
Номер слайду 42
х = 32
Номер слайду 43
Не розв’язуючи рівняння, перевір, яке із чисел є коренем рівняння. 87 + (32 – х) = 105 Перевірка