Розв'язування задачі методом поділу на під задачі6 клас. Ларіонова Наталія Володимирівна
Номер слайду 2
Пригадай…
Номер слайду 3
Ти дізнаєшся
Номер слайду 4
Як створювати проекти, що реалізують складні алгоритми?У середовищі Scratch можна створювати складні проекти, наприклад:
Номер слайду 5
Процес підготовки проекту для реалізації в середовищі Scratch складається з декількох етапів:
Номер слайду 6
Далі:
Номер слайду 7
Складні задачі подають у вигляді послідовності окремих під задач. Наприклад, задачі Зберегти проект у середовищі Scratch надаємо ім'я Z. Тоді Z можна подати у вигляді послідовності окремих під задач.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
І таку деталізацію окремих під задач можна продовжувати доти, поки буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати обраний виконавець. У такому разі говорять, що при розв'язуванні задачі використовується метод уточнення алгоритму зверху вниз, або методом поділу на під задачі.
Номер слайду 10
Опис підзадач у середовищі Scratch реалізують через створення власних блоків. Щоб створити власний блок у списку груп команд, обирають фіолетову групу.
Номер слайду 11
Для створення нового блоку обирають Створити блок і в заголовку блоку вводять його ім'я.
Номер слайду 12
Наприклад, якщо створити власний блок з назвою Квадрат,то в області скриптів отримаємо команду оголошення блоку Квадрат.
Номер слайду 13
До команди оголошення блоку приєднують інші команди, які будуть реалізовувати потрібну під задачу. Наприклад, на малюнку відображено команди, котрі можна приєднати до блоку Квадрат, виконання яких дає змогу отримати малюнок на сцені: квадрат зі сторонами завдовжки 100 кроків.
Номер слайду 14
До блоків основної програми приєднують у потрібному місці створений блок, обравши його з групи команд Ваші блоки. Наприклад, блок Квадрат можна використати у програмі для проекту, у якому на сцені будуть малюватись квадрати з межею різної товщини та кольору, значення яких задаються випадково з деякого діапазону, з поворотом на 15° за годинниковою стрілкою.
Номер слайду 15
Проект, у якому на сцені малюються квадрати.
Номер слайду 16
Дайте відповіді на запитання у зошиті:
Номер слайду 17
Домашнє завдання: Повторити § 3.4. Дайте відповіді на запитання 3. Розробити проект з використанням розподілу на під задачі