Презентація на тему "Сучасні виховні технології в системі роботи класного керівника".

Про матеріал

Існує велика кількість освітніх технологій, які розроблені педагогами до використання у навчальних закладах і прийнятні саме для виховання підростаючого покоління. Дана презентація допоможе класним керівникам правильно використовувати у виховній роботі інноваційні технології.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасні виховні технології в системі роботи класного керівника Підготувала керівник ШМО класних керівників Мусіївського НВК Курка І.І.

Номер слайду 2

Існує велика кількість освітніх технологій, які розроблені педагогами до використання у навчальних закладах і прийнятні саме для виховання підростаючого покоління.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Технологія формування творчої особистості Принципи: -розвитку (передбачає врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів); -самодіяльності (має на меті діяльнісний підхід, за якого учні відчувають себе співучасниками навчального процесу, а ідеї вчителя повністю оволодівають ними) -самоорганізації (передбачає спонукання учнів до організації свого робочого місця, здійснення самоперевірки).

Номер слайду 5

У процесі реалізації цієї технології важливо не регламентувати діяльність учня, організовуючи процес виховання так, щоб у ньому були елементи творчості. Ці технології стимулюють творчу діяльність дітей (Новохатська Олександра, Яблуновська Діана – пісенна творчість; Шевченко Каріна – “маленька поетеса”; Лисенко Владислав – майстер поробок).

Номер слайду 6

Технологія розвитку критичного мислення вміти самостійно вчитися й працювати з різними джерелами інформації; мати особисту точку зору й уміти її аргу-ментувати; вміти бачити проблеми; вміти застосовувати свої знання для розв’я-зання життєвих проблем; мати культуру спілкування, тобто працю-вати в команді й знаходити згоду щодо різних переконань та думок.

Номер слайду 7

Виховні заходи в класі: -дискусії: “Вогонь – друг чи ворог?”, “Чи потрібно допомагати друзям нашим меншим”; -години спілкування: “Що таке доброта?”, “Життя – це цінність”, “Що таке милосердя?”; -обговорення за круглим столом: “Культура поведінки та спілкування. Чи потрібні вони мені?”

Номер слайду 8

Інтерактивні технології Інтерактивне виховання – це діалогове навчання, яке веде до: взаєморозуміння; взаємодії; взаємного вирішення загальних завдань між учнями та між учнями й вчителем; це активна взаємодія всіх учнів; Учень і вчитель – рівноправні, рівнозначні суб'єкти виховання.

Номер слайду 9

Виховні заходи в класі: -рольові ігри (“Я – козак”); -тренінги (“Уроки толерантності”, “Я та мій клас”); -інтелектуальні ігри,брейн-ринги, вікторини; -усний журнал “Символи України”; -Подорож у країну права; -екскурсії до пам’ятника, в природу, до шкільного музею; -уроки пам’яті, реквієми, фестиваль пам’яті

Номер слайду 10

Інформаційно-комунікаційні технології Використання ІКТ дає можливість: використовувати здобутки новітніх інформа-ційних технологій; удосконалювати навички самостійної роботи учнів в інформаційних базах даних, мережі Інтернет; зробити процес виховання цікавішим і змістовнішим. забезпечує особистісно орієнтований підхід; забезпечує реалізацію інтерактивного підходу (постійне спілкування з ПК, постановка запитань, які цікавлять учня та отримання відповідей на них); підвищує пізнавальну активність учнів за рахунок відео- та аудіоінформації.

Номер слайду 11

Роботи дітей: -Презентація “Мій домашній улюб-ленець”(Самохін Даниїл, Лисенко Владислав). -Відеоролики “Моя улюблена спра-ва” (Новохатська Олександра, Яблуновська Діана, Шевченко Ка-ріна). -”Цікавинки з Інтернету”

Номер слайду 12

Ігрові технології Функції: Розважальну (це головна функція гри – розважити, дати задоволення). Комунікативну: оволодіння діалектикою спілкування. Самореалізації у грі як «полігоні» людської практики. Ігротерапевтичну: подолання різних труднощів, які виникають в інших видах життєдіяльності. Діагностичну: виявлення відхилень від нормативної поведінки, самопізнання в процесі гри. Функцію корекції: внесення позитивних змін у структуру особистісних показників. Соціалізації: включення в систему суспільних відносин, засвоєння норм людського буття.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Технологія особистісно-орієнтованого виховання Технологія передбачає: – педагогічну любов до дітей, зацікав-леність їхньою долею; – терплячість до їхніх недоліків; – оптимістичну віру у кожного учня; –співробітництво, майстерність спілку-вання; – пріоритет позитивного стимулювання; – відсутність прямого примусу.

Номер слайду 15

Створення ситуації успіху Ситуація успіху– це суб’єктивний психічний стан задоволення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища. Ситуація успіху досягається тоді, коли сама дитина визначає цей результат як успіх. Навіть інколи, переживаючи ситуацію успіху, дитина може зазнати незгладимих емоційних вражень, різко змінити в позитивний бік стиль свого життя.

Номер слайду 16

Основні правила створення ситуації успіху: треба добре знати психологію дитини, її вікові та індивідуальні особливості; пам’ятати, що в кожної дитини є задатки, завдання педагога – розвинути їх у здібності; любити дитину, ставитися до неї, як до рівної, виключити грубість, різкість, образливий тон; оцінювати результати діяльності учнів на основі індивідуального та диференційова-ного підходів; захід повинен викликати позитивні емоцій-ні почуття (“Дивоквіт любові”, “Свято гумо-ру”).

Номер слайду 17

Здоров’язберігаючі технології – це: сприятливі умови для виховання дитини в школі (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик вихован-ня); оптимальна організація навчального процесу (відповідно до вікових, стате-вих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм); повноцінний та раціонально організо-ваний руховий режим.

Номер слайду 18

Виховні заходи : -День здоров’я ; -спортивні естафети, змагання; - бесіди за круглим столом з безпеки життєдіяльності дітей (правила поведінки на дорозі, воді, в побуті, з вибухонебезпечними речовинами); - Абетки здоров ’я.

Номер слайду 19

Технологія життєвого проектування дозволяє особистості: -навчитися краще орієнтуватися в своєму внутрішньому світі (своїх потребах, станах, зонах особистих утруднень); -набути досвіду гармонізації свого внутрішнього світу; -осмислити засоби для вирішення своїх життєвих завдань; -розвивати вміння змінювати життєву стратегію та свої життєві орієнтири за умов підвищеного ступеня нестабільності, невизначеності та ризику. Результат - особистісне зростання, створення оптимальної стратегії поведінки, підвищення творчого потенціалу особистості.

Номер слайду 20

Формування образу "Я“сприяють дитячі проекти“:Хто Я?", "Що Я?", "Які особистісні якості Я маю?“. міні-роздуми:"У чому сенс мого життя?"; Які мої життєві орієнтири, цінності та пріоритети?", "Які мої недоліки?"; "Які здібності я маю?" та ін. Анкети: “Мій побут”, “Мої розваги”, “Я і моє оточення” та ін.

Номер слайду 21

Технологія колективних творчих справ Колективні творчі справи —це сукупність певних дій на загальну користь та радість. Це справа колективна, тому що планується, готується, здійснюється і обговорюється всіма учасниками. Вона — творча, тому що на кожній стадії її здійснення і учні, і педагоги ведуть пошук найкращих шляхів вирішення спільного завдання; бо справа не робиться по шаблону, завжди розкриває нові можливості її учасників.

Номер слайду 22

Колективні творчі справи: -Створення класного куточка. -Випуск плакатів до різних свят. - Підготовка до шкільних та класних заходів. -Свято до 8 Березня “Мамо рідненька!” -Трудові десанти, акції “Школа – наш дім”, “Зробимо наш клас кращим”. Уся спільна діяльність учителя та учнів.

Номер слайду 23

Василь Сухомлинський писав: “Майстерність і мистецтво виховання всебічно розвиненої особистості полягає в умінні педагога відкрити буквально перед кожним вихованцем ті сфери розвитку його духу, де він може досягти вершини, виявити себе, заявити про своє “Я”, черпати сили з джерела людської гідності, почувати себе не обділеним, а духовно багатим.”

Номер слайду 24

Дякую за увагу!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ященок Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Колесник Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бондаренко Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
27 березня 2018
Переглядів
22725
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку